ریسک آقای خاص در مورد ساموئل اتوئو/ مورینیو: برابر پاری‌سن‌ژرمن سراپا حمله هستیم

تیم چلسی سه‌شنبه شب در حالی میزبان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود که حضور ساموئل اتوئو در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (سه شنبه) تیم فوتبال چلسی میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود. آبی پوشان لندن که در بازی رفت در فرانسه با نتیجه 3 بر 1 مغلوب یاران لوران بلان شدند حالا به دنبال جبران نتیجه در ورزشگاه استمفورد بریج هستند. شاید بزرگترین غایب این مسابقه زلاتان ابراهیمویچ ستاره سوئدی پی اس جی باشد. او که در دیدار رفت به علت مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد، سه شنبه شب قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. در طرف مقابل حضور اتوئو در ترکیب چلسی در هاله ای از ابهام قرار دارد. این ستاره کامرونی که در پیروزی 6 بر صفر چلسی برابر آرسنال از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد، نتوانست در بازی رفت به میدان برود اما به نظر می رسد آقای خاص برای بازی برگشت روی مهاجم مورد علاقه اش حساب ویژه ای باز کرده است. زمانی که از مورینیو در مورد احتمال حضور اتوئو برابر پاری سن ژرمن سوال شد، مربی 51 ساله چلسی اینگونه پاسخ داد: «می خواستم در بازی روز شنبه (برابر استوک) اتوئو روی نیمکت بشیند و حدود 10، 15 دقیقه به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد. او روز یکشنبه همراه با تیم تمرین نکرد و حالا باید دید که وضعیت ساموئل چگونه پیش خواهد رفت.»

او ادامه داد: «شاید او را به میدان بفرستم اما زمانی که شما می خواهید در مورد یک بازیکن ریسک کنید باید حداقل شرایط فراهم باشد. اگر بازیکنی بعد از گذشت 10 دقیقه دوباره مصدوم شود شما نباید در مورد او ریسک کنید، اگر حداقل شرایط فراهم باشد در آن صورت مشکلی برای ریسک کردن نیست.»

مورینیو که می داند برای صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید شاگردانش را سراپا حمله راهی میدان کند، در مورد شانس پیروزی چلسی گفت: «ما به گلزنی نیاز داریم. اگر حداقل دو گل را وارد دروازه حریف نکنیم حذف خواهیم شد و همه ما از این مسئله آگاه هستیم. بنابراین از هر بازیکنی که بتواند به تیم برای گلزنی کمک کند، استفاده خواهیم کرد.»

این در شرایطی است که ساموئل اتوئو در آخرین جلسه تمرینی چلسی پیش از رویارویی با پی اس جی به صورت اختصاصی تمرین کرد و حالا باید دید که ژوزه مورینیو چه تصمیمی در قبال این ستاره کهنه کار خواهد گرفت.

در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 سه شنبه دو تیم چلسی و پاری سن ژرمن در ورزشگاه استمفوردبریج لندن به مصاف هم خواهند رفت.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    6 1
    فقط چلسی