وزیر ورزش می‌گوید وزارت ورزش شرطی برای پرداخت پول به پرسپولیسی‌ها نگذاشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان پس از نشستی که به منظور کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا برگزار شده بود در جمع خبرنگاران گفت: «جلسه خوبی داشتیم و قرار شد مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا اردیهشت به ایران بیایند تا از امکانات ما بازدید کنند و اگر امکاناتمان مناسب بود، امتیاز لازم را به ما بدهند. کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا یک موفقیت برای ایران است. مسئولان فدراسیون هم زحمت زیادی کشیده‌اند تا ورزشگاه‌ها از نظر امکانات نمره خوبی بگیرند.»
گودرزی در پاسخ به این سوال که چرا دو میلیارد تومان کمک وزارتخانه به پرسپولیس، در اختیار این باشگاه قرار نگرفته و به فدراسیون فوتبال داده شده است؟ گفت: «ما از فدراسیون خواهش کردیم به تیم‌هایی که مشکل مالی دارند کمک کنند که فدراسیون قبول کرد. متاسفانه رویکرد نامناسب باشگاه پرسپولیس، مدیریت با هزینه بالا است. این رویکرد نامناسب باعث می‌شود که مشکلاتی به وجود بیاید و هزینه‌ها کمرشکن شوند. در نتیجه خیلی از مدیران هم نمی‌توانند پاسخگوی آن باشند. اشتباه دیگر این است که قراردادها شفاف نیست و گاهی اوقات شفاهی و ضمنی تضمین می‌شوند. همین مسائل باعث می‌شود که هزینه‌ها بالا برود و کسی هم پاسخگو نباشد.»
وزیر ورزش در مورد اینکه آیا برای پرداخت این پول به پرسپولیس شرطی گذاشته است؟ گفت: « وزارت ورزش برای پرداخت این پول هیچ شرطی نگذاشته. این بحثی بین فدراسیون و باشگاه‌هاست. من این موضوع را تکذیب می‌کنم. هر کسی نباید به ظن خودش حرف بزند و از ادبیات نامناسب استفاده کند. در موضوع توزیع پول‌ها، خود فدراسیون مسئولیت دارد.»
او ادامه داد: «هممه می‌دانند که به دلیل مشکلات بودجه‌ای در کشور، ممنوعیت و محدودیت خاصی برای پرداخت پول وجود دارد و این‌طور نیست که دولت بتواند مثل گذشته نیازهای اقتصادی مردم را پاسخ بدهد. اگر این کمک ها را به یک بخش بکنیم، در حق مردم دیگر و دیگر ورزش‌ها اجحاف می‌شود. نباید یک بخش، حقوق بخش دیگر را ضایع کند. ما از فدراسیون خواسته‌ایم که با یک نگاه عدالت محور، این موضوع را حل کند. ما باید هزینه‌ها را کاهش دهیم و خرج‌های مازاد و غیر ضروری را کنار بگذاریم تا مشکلات حل شوند.»
گودرزی به جلسه‌اش با رئیس سازمان صدا و سیما اشاره کرد و گفت: «فردا این جلسه برگزار می‌شود تا در مورد تقویت تیم ملی فوتبال و همچنین مسابقات آسیایی، صحبت کنیم.»
وزیر ورزش در پایان در مورد صحبت‌های علی پروین که گفته «آقای گودرزی متاسفم که وزیر ورزش شدید» گفت: «هر کسی برای خودش نظر می‌دهد و ضرورتی ندارد که ما جواب همه صحبت‌ها را بدهیم. قضاوت در مورد این موضوع را برعهده مردم می‌گذارم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارتش سرخ IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    25 3
    خصوصی کنید بره اگه نمیکنید هزینه اش رو بدید خوبه این تیم مال خودتونه
  • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    40 13
    تقصیر گودرزیه دیگه، اگه گودرزی دقت میکرد گل اول راه اهن به ثمر نمیرسید، رو گل دوم هم مقصر بود، آفساید رو پر کرده بود
  • سامان GB ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    15 31
    آقاي وزيري كه فكر مي كني آسمان دهن باز كرده و عصاره علم را در وجود تو گذاشته اينقدر عاقل اندر سفيه صحبت نكن گيرم كه قرار داد ها شفاف نيست و يا سنگين بسته شده حرفي نيست اما كدام تيم سبكتر بسته شده ؟ كدام تيم كم خرجتره ؟ يا اين كه پس چرا تيم را خصوصي نمي كنيد تا بخش خصوصي پول بده ؟ راستشو بگو آقاي الهه علم و دانش بگو مي خواهيم حسابي سياسي استفاده كنيم . كور خواندي تيم پرسپوليس در دل هواداره و هيچ كس نمي تونه ازش بهره برداري كند
  • يكي از مردم IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    31 15
    چرا بايد ميلياردها تومن پول صرف تيم بي افتخار لنگ بشه؟تيمي كه تو آسيا اسمش رو هم نشنيدن،تو ايران هم چند ساله جايگاه بهتر از ششمي نداشته،دولت قبل هم بسيار بي ضابطه به اين باشگاه و مديرانش پولهاي ميلياردي ميداد كه حيف و ميل كنن و پورشه بخرن.
    • علیرضا A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      12 14
      باید صرف تیم 4 ام تو آسیا بشه اره؟
  • میرزا A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    32 9
    دایی به پروین :همش تقصیر بابک بود..رفت اوین دیگه پول یا مفت نرسید تا باهاش کارت به کارت کنیم بریم برای قهرمانی...
  • کمال پیروز IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    10 31
    ما هواداران پرسپولیس قهرمانی از دست رفته رو فقط از چشم شما میبینیم آقای گودرزی...شما باید پاسخگو 30 میلیون هوادار عاشق باشین...منتطر عذرخواهی شما هستیم
  • مسعود A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    9 18
    تور رو خدا تو ديگه نرو رو اعصاب ملت...
  • صدرا IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    9 22
    من فقط تورو گیر بیارم به علی یه پس گردنی میزنم بهت فرار میکنم
  • یزدان US ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    18 33
    واقعا که مدیر نالایقی هستی...شما انتخاب اخره اقای روحانی بودی...من بیشتر از مجلس ناراحتم که مدیرهای قبلی رو بخاطر مسائل حزبی تایید صلاحیت نکردند
  • جلال IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    20 30
    انصافا علی پروین خوب گفته «آقای گودرزی متاسفم که وزیر ورزش شدید»
  • ♥اس اس ...تاج آسیا♥ IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    21 9
    60 میلیارد هزینه در کنار بابک زنجانی و هدایتی ! یه جام ولایت ،، ولی به مایی که با این همه مشکل رفتیم نیمه نهایی آسیا، هیچی که هیچی!
  • بی نام A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    9 17
    دست از سر استقلال وپرسپولیس بردارید
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ و کیسه IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    15 5
    عیبی ندئاره ما از یارانه انصراف می دیم هزینه ها تامیین میشه
  • بی نام A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    27 38
    گندش در اومده با شرط و شروط پول دادید حالا دارید حاشا میکنی.دروغ گفتن واسه بعضی مسولین مثل آب خوردن شده
  • بی نام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    25 2
    دولت نباید پول بیت المال را به این تیم ها بپردازد اگر باشگاه پول ندارد اشتباه می کند بازیکن میلیاردی می گیرد
  • قاسم IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    22 4
    دوستانی که علیه وزارت ورزش جبهه گرفته اید کمی تفکر کنید این پول قرار است از بیت المال و از جیب مردم خرج فوتبالی شود که امروز جز رواج دروغ و بی اخلاقی چیز دیگری ندارد...امروز که شرایط اقتصادی بسیار سخت شده ، بیکاری و تورم بیداد می کند آیا واقعا شما حاضر هستید تومانی از سهم پولی که باید برای بازسازی اقتصاد این مملکت استفاده شود بیهوده خرج فوتبالیست ها( و نه فوتبال و ورزش ) شود. من که حاضر نیستم
  • جانباز A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 6
    صدرا جان همچین گفتی که اولش خوشحال شدم بعد این کلمه فرار کار راخراب کرد/خداپس گردنی رابزند که کمرراست نکندانشاالله