۰ نفر
۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
تیزر سریال جدید نویسنده «لاست»

اولین تیزر مجموعه «بازمانده‌ها» نوشته دامین لیدلف تولید اچ‌بی‌او منتشر شد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «بازمانده‌ها» (The Leftovers) در شبکه اچ‌بی‌او تولید شده و براساس کتابی به همین نام نوشته تام پروتا ساخته می‌شود.

داستان این کتاب در دنیایی آخرالزمانی می‌گذرد و ماجرای مردمی است که سعی می‌کنند در این دنیا که دیگر شبیه گذشته نیست زنده بمانند.

متن سریال را پروتا (که برای فیلمنامه «بچه‌های نازنین» نامزد اسکار شده) به همراه دامین لیندلف، یکی از نویسندگان اصلی سریال «لاست» نوشته است.

ماجرای «بازمانده‌‌ها» در شهری کوچک می‌گذرد. پس از ناپدید شدن بیش از نفر از جمعیت این شهر، بازمانده‌ها سعی می‌کنند در شرایط جدید به زندگی خود ادامه دهند. در این بین پیدا شدن فرقه‌ای مذهبی که بازماندگان را مجرم می‌شمارد تهدیدی برای اهالی شهر می‌شود.

جاستین ترو در سریال نقش رئیس پلیسی به نام کرین گریوی را بازی می‌کند که در قسمت اول سریال تمام فکر و ذکرش حفظ امنیت و قانون در شهر است. او پدر دو فرزند است و باید در دنیایی که مدام از نرمال بودن دور می‌شود، سعی کند نرمال باقی بماند.

ترو در سریال‌های «شش پا پایین‌تر» و «پارک‌ها و تفریحات» به عنوان بازیگر مهمان حضور داشته است. او در دنیای سینما بیشتر به عنوان فیلمنامه‌نویس «آیرون من 2»، «تندر استوایی» و «راک دوران» شهرت دارد.

کریستوفر اکلستون (در نقش کشیش پیشین)، لیو تایلر (در نقش زنی در آستانه ازدواج که طعمه یک فرقه مذهبی می‌شود)، ایمی برنمن (در نقش همسر کوین) و ان دود دیگر بازیگران این سریال هستند.

پیتر برگ، کارگردان «ناو» و «هنکاک» قسمت اول سریال را کارگردانی کرده است. اولین قسمت این سریال 10 قسمتی 15 ژوئن روی پرده می‌رود.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =