کاکا ستاره برزیلی آ.ث میلان اعلام کرد که در حال حاضر قصد ترک این تیم را ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالیکه در روزهای گذشته شایعه جدایی کاکا از میلان و پیوستن او به باشگاه های آمریکایی به گوش می رسید و حتی گفته می شد مسئولان روسونری در نظر دارند تا سردار آزمون ستاره ایرانی روبین کازان را جانشین او کنند، این ستاره برزیلی اعلام کرد که قصد ترک سن سیرو را ندارد. کاکا به تازگی موفق شد برای سیصدمین بار پیراهن میلان را بر تن کند و حالا می گوید که هدف او بهبود این رکورد است: «من به خاطر انجام سیصدمین بازی با پیراهن میلان بسیار خوشحالم و امیدوارم توانایی این را داشته باشم که بیش از این برای این تیم به میدان بروم.»

آدریانو گالیانی نایب رئیس میلان هم در این مورد به سایت رسمی باشگاه گفت: «من و همه اعضای باشگاه امیدواریم تا بازی چهارصدم و یا پانصدم کاکا در میلان را جشن بگیریم. ریکاردو در قلب هواداران میلان جا دارد و هنوز هم می تواند چیزهای زیادی را به این باشگاه اضافه کند.»

این در شرایطی است که پیش از این با ممنوع الفعالیت شدن بارسلونا در فصل نقل و انتقالات انتقال سردار آزمون به این تیم هم منتفی شده بود و حالا به نظر می رسد باشگاه آرسنال تنها مشتری پر و پا قرص این جوان آینده دار ایرانی باشد.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    80 24
    آزمون رو ميخواستند جايگزين كاكا كنند ؟؟! واقعا خبرگزاري ها تو ايران خيلي دارن پياز داغشو زياد ميكنند.... !
    • علیرضا IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
      15 1
      خواهشا با اطلاعات نظر بده ،کاکا دیگه بازیکن بزرگ قبل نیست ویک بازیکن پابسن گذاشته محسوب میشه وباشگاه بزرگی چون میلان باید براش جایگزین مناسب بخره سردار آزمون هم بازیکن آینده داریه که در صورت کسب آموزش صحیح تو لیگهای معتبر میتونه بازیکن بزرگی بشه ضمن اینکه میلان همزمان چند جوان با استعداد همسن سردار آزمون با قیمت پایین جذب میکنه تا حداقل یکیشون بتونه جای کاکا رو پر بکنه حالا لطفا سردار آزمون افتخار بکن نه اینکه حسادت بکنی.
  • سردار آزمون 69 A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    72 9
    جونم سردار که اخبارش کل اروپارو تسخیر کرده....... ♥♥
  • ستار 69 IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    7 0
    امیدوارم بره ارسنال ....و بعد از دو سال..... رئال ..... اگه بشه چی میشه... و امیدوارم سردار رو جو نگیره یهو هوایی بشه ...