مهر نوشت:

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» به کارگردانی کمال تبریزی همچنان در کرمان ادامه دارد.
علی حسین‌نژاد تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» با بیان این مطلب که فیلمبرداری همچنان ادامه دارد، گفت: بیش از 50 درصد از فیلمبرداری «دردسرهای شیرین» به پایان رسیده و گروه همچنان در حال فیلمبرداری در کرمان هستند.

او با اشاره به اینکه فیلمبرداری این فیلم سینمایی در طول تعطیلات عید همچنان ادامه داشت، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، فیلمبرداری این فیلم سینمایی تا پایان فروردین ماه به پایان می رسد.

حسین نژاد در پایان در پاسخ به این پرسش که این فیلم سینمایی در چه زمانی اکران خواهد شد؟ گفت: هنوز تصمیم نهایی برای چگونگی اکران این فیلم سینمایی گرفته نشده است و هنوز نمی‌دانیم فیلم بعد از ساخت، اکران عمومی می‌شود و یا برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» نوعی طنز رمانتیک است که در آن شیرین (شخصیت اول زن فیلم) ماجرای آشنایی خود و خانواده ‌اش با کسی را که قرار است به خواستگاری او بیاید روایت می‌‌کند. شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، نازنین فراهانی، پریوش نظریه، مهدی حسینی بجستانی، عیسی یوسف پور از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

لوکیشن‌های فیلم در استان کرمان انتخاب شده و سعی شده در کنار نقل داستانی جذاب و سرگرم‌‌کننده، به مقولات و مفاهیمی چون انرژی‌های پاک، تعامل سازنده و سالم انسان با طبیعت و محیط‌زیست و مصرف بهتر منابع طبیعی اشاره شود.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    8 1
    پس بالاخره تکلیف پخش "سرزمین کهن" چی شد؟ مگر می شود برای همیشه پخش آن متوقف بماند؟
  • بی نام GB ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    4 2
    خوبه