قرارداد کارلوس کروش در صورتی با تیم ملی تمدید می‌شود که وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال کمک مالی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در یکی از اولین مصاحبه‌های خود در سال 93 تاکید کرد که قرارداد کارلوس کروش در صورتی تمدید خواهد شد که وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال کمک مالی کند. کفاشیان در مورد این موضوع به ایسنا گفت: «مبلغ قرارداد کروش با 80 درصد افزایش نسبت به دوره قبل، باز در فوتبال روز دنیا و با توجه به جایگاه کروش در میان همه مربیان خارجی مبلغ خیلی زیادی نیست اما تامین این پول برای فدراسیون ایران سخت است. قطعا بدون حمایت دولت و اعتباراتی که آنها باید برای فوتبال ملی و تیم ملی در نظر بگیرند تامین این پول از عهده فدراسیون بر نمی‌آید. به هر حال ما تیم‌های ملی زیادی داریم و در عین حال همواره با مشکلات مالی هم دست و پنجه نرم کرده‌ایم. اگر دولت پول بدهد و ما در تامین این اعتبار اذیت نشویم قرارداد کروش را تمدید خواهیم کرد. تمایل داریم پیش از جام جهانی 2014 برزیل قراردادش را تمدید کنیم و این منوط به این است که خیالمان از تامین اعتبار لازم برای این موضوع راحت شود.»
کفاشیان مدتی قبل گفته بود که قرارداد کروش قطعا تمدید خواهد شد اما مدتی پس از آن گفت که فدراسیون نمی‌تواند پول این قرارداد را پرداخت کند و وزارت ورزش باید در این زمینه، به فدراسیون کمک کند. او در شرایطی این حرف‌ها را زده که هواداران تیم ملی فوتبال به دلیل صعود ایران به جام جهانی، از عملکرد کروش راضی هستند و دوست دارند قرارداد این مربی تمدید شود. البته اخیرا تعدادی از کارشناسان فوتبال به مخالفت با کروش پرداخته‌اند و گفته‌اند که بهتر است کروش ایران را ترک کند اما با این حال هنوز هم این مربی پرتغالی طرفداران زیادی در ایران دارد. شاید صحبت‌های جدید کفاشیان، آخرین فشار فدراسیون فوتبال برای کمک گرفتن از وزارت ورزش پیش از جام جهانی باشد. البته تمدید قرارداد کروش از یک جهت به سود تیم ملی خواهد بود چراکه این ادامه همکاری باعث می‌شود بازیکنان تیم ملی در جام جهانی برزیل مثل جام جهانی 2006 آلمان با سرمربی تیم ملی برخورد بدی نداشته باشند و بی‌انضباطی‌ها در اردوی تیم ملی کمتر خواهد بود. در جام جهانی 2006 از آنجا که بازیکنان می‌دانستند برانکو بعد از جام جهانی سرمربی تیم ملی نخواهد بود، برخورد خوبی با او نداشتند و بعضی از بازیکنان بی‌انضباطی می‌کردند. اما تمدید قرارداد کروش اگر هیچ سودی نداشته باشد، حداقل این مزیت را دارد که بازیکنان می‌دانند او بعد از جام جهانی هم سرمربی ایران خواهد بود و نمی‌توانند نظم تیم او را به هم بزنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    6 23
    به جای اینکه به کفاشیان بدین میدادید به تیم ملی خوب
  • محمد A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    26 11
    اگه این مربی بره ، تا یه مربی دیگه بیاد تا بچه ها مچ بشن با هم ، اووووه... پول و بدین خلاص!
    • کیسه خلیفه A1 ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
      6 2
      مال تو که نیست، راست میگی ببخش بره.
  • بی نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    12 14
    خوب تمدید نشود. فقط پول هدر میدهند با زنگ تفریح کردن تیم ایران آبروی ما را هم در جام جهانی خواهند برد شک دارید منتظر میشویم می بینیم
  • بی نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    22 13
    به جهنم
  • آرمان IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    9 17
    بهتر!
  • مانی IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    28 8
    به جای حروم کردن این پولها بهتره چند تا باشگاه درست و درمون درست کرد که از پایه بازیکن تولید کنند. شاید برا چند سال دیگه اوضامون بهتر بشه.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    17 3
    مگه قراره چند بازیکنان شاغل در لیگ ایران مسافر جام جهانی باشند که بخوان بی انظباطی دربیارند؟ این کار ها فقط از بازیکنانی بر میاد که از حرفه ای بودن فقط پول گرفتن حرفه ای رو بلدند.
  • محسن قيصري A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    11 30
    اين كيروش و دست نشوندش كفاشيان ملت رو به بازي كرفتن.حتي يه مربي وطني رو به ادم فرض نميكنن.بازي دوستانه با تيمهاي دسته دهم جهان كذاشتن.صد رحمت بر بدر فركي و فولاد كه حداقل يكم آبرو رو به ما بركردوندن‎ ‎
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    8 16
    باز شروع شد!!! لابد می خوان یک جوری از نزدیک بودن مسابقات جام جهانی و ارتباط نتایج اون با دستمزد غیر معقول سرمربی سوء استفاده کنند و همه چیز رو ماستمالی کنند بره پی کارش!!! انصافا این آقای کروش چه افتخاری برای تیم ملی فوتبال کسب کرد؟ توی والیبال بالاخره اون هزینه ها یک خروجی داشت اما توی فوتبال؟!!
    • hossein IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
      2 5
      سعود به جام جهانی چیزی نیست؟
  • بی نام A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    7 28
    فقط از محل یارانه حقوق او پرداخت نشود.
    • hossein IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
      2 1
      از محل دریافتی اردشیر خوبه؟
  • شهر مجن، ماسوله ی کویر استان سمنان، ع.ع.ملک IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    2 5
    اتفاقا من حساب کردم از یارانه 76 میلیون جمعیت فقط برای یک ماه 400 تومن (تک تومنی) کم بشه پولی معادل 30 میلیاردو 400میلیون تومن بدست میاد. که کفاف پول 2 سال کیروش رو میده. )حتی اگر ماهی 34 تا تک تومنی کم بشه، توی 12 ماه پولش بدست میاد) فقط کافیه ملت یک دقییقه در روز برق کل خونه شون رو قطع کنن که پول 400 تا تک تومنی که از کفشون رفته جبران بکنن. ای ملت لازیم نیست ما تن به تن بریم با دشمن بجنگیم و خودمون رو در منطقه و دنیا ثابت کنیم! ورزش خودش یک جنگ خاموش اما مثمرثمرتریه.... پس بیاید و اینقدر آیه یاس نخوانید و حمایت کنید.
  • hossein IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    4 5
    شما ها لیاقت کیروش رو ندارین تیم ملی داغون مارو برد جام جهانی بعد یه سری میگن بدرد نمیخوره
  • مجتبی A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    3 4
    لطفا قراردادش رو دیگه تمدید نکنید و هر چه زودتر سکان هدایت تیم ملی رو به امیرخان قلعه نویی بدید. انصافا در حال حاضر امیرخان بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملیه.
  • پدرام IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    2 1
    به نظر من امتیازمون تو جام جهانی به یک کشور عربی بفروشیم به قیمت بالا بعد هزینشو وام بدیم به جوونا تا باهاش بتونن واسه آیندشون یکاری کنن این فوتبال نون آب نمیشه بخدا
  • بی نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    این هم نمونه ای از چپاول بیت المال هست نوش جان