از آنجا که در کشور ما دروغ سیزده اصلا معنایی ندارد چون در طول سال به قدر کافی دروغ منتشر می​شود، در ادامه چند دروغ سیزده را نوش جان بفرمایید.

علی دایی پرسپولیس را خرید

دایی در حاشیه مراسم دریافت سند شش دانگ پرسپولیس به خبرنگاران گفت: انشالله به زودی استقلال را هم می​خرم و به غائله ها خاتمه می دهم. وی از رایزنی با فتح الله زاده برای سرپرستی استقلال خبر داد و در خصوص مشکلات تیمش گفت: شب عیدی از پدر زنم پول قرض کردم برای خرج خونه و اجاره خونه ولی خب خواست خدا بود که تیم را خریدم. 

زیبا کلام کلا استعفا داد

صادق زیبا کلام در پیامی اینترنتی ضمن عذرخواهی از مردم تمام جهان به خاطر بازنشستگی پیش از موعد، گفت: از 16 فروردین دیگر درباره هیچ موضوعی اظهار نظر نمی​کنم و برای همیشه با دنیای اظهار نظر خداحافظی می کنم. وی در این پیام ضمن انتقاد از صداوسیما، سازمان جهانی غذا، بانک مرکزی، عادل فردوسی پور، شهرداری تهران، محمد جواد ظریف، وزیر بهداشت، علی کفاشیان، ولادیمیر پوتین، بشار اسد، بان کی مون، از مردم کشورهای ونزوئلا، سوئد، آرژانتین، امریکا، نروژ، سوریه، چین، ارمنستان، کومور، افغانستان، اتریش عذرخواهی کرد و نکاتی درباره «لایه اوزون، عمل جراحی زیبایی بینی، سیستم 4-3-4، پرتاب میمون به فضا، دوربین گلکسی اس فایو، استخدام حق التدریسی ها، حمله ملخ ها به مزارع ذرت در استرالیا، خاموشی برج میلاد، فیلترینگ واتس اپ» نیز اظهاراتی عنوان کرد.

ورزش و مردم دیگر پخش نمی شود

بهرام شفیع با حضور در گفتگوی ویژه خبری ضمن خداحافظی از تلویزیون گفت: همیشه گفتم که بهتر است در اوج خداحافظی کنیم برای همین «ورزش و مردم» را برای همیشه تعطیل می کنم. وی افزود: البته قرار است برنامه «مردم و ورزش» را یکشنبه ها از شبکه اول روی آنتن ببرم که یک برنامه جدید و جذاب است.

تعویض روحانی با جلیلی

جمعی از نمایندگان استوار و پایدار مجلس در نامه ای به شورای نگهبان خواستار رد صلاحیت حسن روحانی به دلیل ارسال پیامک تبریک عید به مردم شدند. در این نامه آمده است: به نظر می​رسد فرصت خوبی جهت تعویض حسن روحانی و به جای ایشان حضور سعید جلیلی در دولت بوجود آمده است.

ضرغامی عذرخواهی کرد

رییس سازمان صداوسیما به خاطر کیفیت بد برنامه های نوروزی بویژه سریال های ضعیف و مسابقه های تکراری و برنامه های بی مزه در نوروز 93 ضمن تقدیر از کلاه قرمزی و پایتخت از مردم به خاطر سایر برنامه عذرخواهی کرد. وی گفت: ببخشید که اینطوری شد. 

بیانیه جدید یک شرکت محبوب

یک شرکت خودروسازی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: هر فرد ایرانی که در نوروز 93 با پراید تصادف کرده، می تواند یک پراید نو تحویل بگیرد. در این اطلاعیه آمده است: حتی اگر یک نمونه خوردگی پراید به ما گزارش شود، ما فورا آن خودرو را تحویل و یک نو به جایش می دهیم و درباره سرقت نیز این قانون اجرا می شود. در این اطلاعیه تاکید شده است که پراید تنها خودروی ضد سرقت و 100درصد ایمن ایرانی است که اصلا تصادف نمی کند و اگر به هرجهتی تصادف کرد، طوریش نمی شود. 

بنز خواستار عقد قرارداد با ایران شد

در پی صدور اطلاعیه یک شرکت خودروساز، مدیر عامل شرکت بنز با ابراز علاقه شدید به همکاری با ایران در زمینه تولید پراید با آرم بنز، گفت: سالها بود دنبال خودرویی بودیم که اینچنین مقاوم و کارآمد باشد...

ایرانی ها رکورد زدند

موسسه کتاب گینس لحظاتی قبل اعلام کرد: ایرانی ها رکورد جدیدی ثبت کردند و طی آن نشان دادند بی نظیرند. 36 میلیون ایرانی تا لحظه تنظیم خبر از دریافت یارانه انصراف دادند که این در طول تاریخ بشریت بی نظیر است. مردم ایران عنوان کردند که این تازه چیزی نیست، دولت اگر بخواهد ما ماهیانه 50 تومن هم بهش میدیم.

پایتخت 4 کلید خورد

سیروس مقدم گفت: بنا به درخواست مردم، از فردا کار تولید «پایتخت4» را آغاز می کنیم. در این قسمت، خانواده نقی همراه با ارسطو برای ماه عسل به چین می روند و آنجا در جریان تولید کالاهای کم ارزش چینی قرار می گیرند و به ایران می آیند و قول می دهند فقط کالای ایرانی مصرف کنند. در جریان این رفت و آمد، همسر چینی ارسطو هم خیلی شرمنده میشود و بدجوری می شکند و در قسمت پایانی ایرانی می شود و تابعیت چینی خود را پرت می کند توی دریاچه ارومیه که احیا شده است.

سمند ارزان شد

مدیرعامل شرکت تولید سمند گفت: به خاطر امسال، قیمت این خودرو در داخل 4 میلیون تومان ارزان می شود و به جایش ما این پول را می کشیم روی صادراتی ها. 

هوای تهران خیلی پاک شد

مدیر عامل اعلام هوای تهران گفت: به خاطر رعایت بیش از حد مردم، هوای تهران بدجوری پاک است و اگر این روند ادامه پیدا کند با عوامل این مشکل زیستی برخورد  شدید می​شود. بر این اساس از شنبه تمام پلاک های تهرانی باید در خیابان ها رویت شوند و در غیر این صورت جریمه 150هزار تومانی در انتظار تهرانی ها خواهد بود.

قلعه نویی به بایرن مونیخ رفت

پس از نتایج درخشان تیم استقلال در لیگ برتر، مدیر عامل بایرن مونیخ با اخراج پپ گواردیلا با ارسال ایمیلی از امیرقلعه نویی خواست هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. تا لحظه تنظیم این خبر، قلعه نویی حضور خود در بایرن را منوط به اجازه گواردیلا دانسته. گفته میشود گواردیلا نیز در پیامکی به قلعه نویی، ضمن تبریک سال نو، نوشته است: مبارکت باشد ژنرال.

برج میلاد دومتر بلندتر شد

مدیر عامل تبلیغات شهرداری گفت: با اقدامات پسندیده شهردار تهران بویژه اقدامات خداپسندانه دکتر در تمامی سطوح و حضور در مجالس معنوی و کمک​های مردمی، برج میلاد تهران، دومتر بلندتر شد که کارشناسان امیدوارند با آبیاری بهتر و اقدامات ریشه​ای در پایه های برج، تا پایان سال، این برج بلندترین برج جهان خواهد شد. البته به دستور دکتر، هزینه برگزاری جشن قدکشیدن میلاد، صرف امور خیریه شده است.

مجلس از کابینه تشکر کرد

290 نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای از تلاش های شبانه روزی دولت برای خدمت رسانی به مردم تشکر کردند و همه سوال ها و تذکرهای خود را پس گرفتند.

افزایش پلنگ مازندران

رییس محیط زیست شمال کشور گفت در پی پخش سریال پایتخت 4 تعداد پلنگ مازندران افزایش پیدا کرده است و شکارچیان در این منطقه شغل دیگری برای خود انتخاب کرده اند.

 

 

 

 

 

محسن حدادی

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    27 6
    آخری از همه بهتر بود
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    56 45
    خوب بود مخصوصا زيباکلام
  • بی نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    75 4
    اين بي پولي فوتبالي ها رو خيلي خوب اومدي...دمت گرم
  • مريم A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    28 7
    خيلي عالي بود.
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    40 1
    مردم و ورزش آخرش بود
  • سید مهدی A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    49 21
    زیبا کلام وقلعه نوعیش خوب بود
    • محمد IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
      12 7
      علي لابیش بهتر بود
  • بی نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    16 0
    جالب بود. خصوصا ضرغامی!!!
  • ز IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    11 0
    این که تازه چیزی نیست. دولت اگر بخواهد ما ماهیانه 50 تومنم بهش میدیم
  • بی نام EU ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    5 0
    ما رکورد زدیم ! ما رکورد زدیم !
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    1 0
    تشکرمجلسی ها از دولت واقعا اخرش بود
  • میلاد IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    1 0
    دمت گرمممممممممممم خیلی با حال بود اون قلعه نویی از همه باحال تر