فارس نوشت:

طبق آخرین آمار جمع آوری شده از سوی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تا پایان ۱۳ فروردین ماه جاری، ۵۴ میلیون نفر-شب اقامت در کشور ثبت شده و ۹۴ مورد واحد خدماتی متخلف نیز تعطیل یا لغو پروانه شده است.

بر اساس آمار جمع آوری شده توسط ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از تاریخ ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ به میزان ۵۴ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۳۲ نفر-شب اقامت در سراسر کشور به ثبت رسیده است.

میزان بازدید از جاذبه‌های تاریخی در این مدت، ۲۶ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۸۵۵ نفر بوده است.

آمار بازدیدهای نظارتی طی این مدت ۳۲ هزار و ۹۳۷ مورد بوده که منجر به صدور یک هزار و ۴۵۱ مورد تذکر به واحدهای سهل انگار و ۲۸۶ مورد «اخطار» و ۴۳۶ مورد «تشویق» شده است.

از سوی دیگر از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین ۹۴ مورد «تعطیلی یا لغو پروانه» برای واحدهای خدماتی متخلف انجام گرفته است.

طی این مدت ۳۱۳ مورد شکایت نیز ثبت شده است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیراسته فر IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
    5 0
    قراربود دولت تدبیروامید ازسبک "فرم"آمارگیری احمدی نژادی تبعیت نکند! یعنی چه که اگر یک خودرو با 5سرنشن برای رسیدن به مقصد ار20 شهرستان عبورکردند،100سفر محاسبه شود!
  • بی نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
    3 0
    چرا در مورد آمار سفرهای نوروزی اینفدر غلو و زیاده انگاری میشود ؟ از دروغ گفتن چه چیزی نصیب مسئولین میشود؟ امسال در شهرستان مشهد برخلاف سالهای قبل میزان مسافران و زوار بسیار کم و محسوس بود ، از آن گذشته کاسبها و بازاریها که هر ساله کسب و کار خوبی در این ایام داشتند ، از میزان فروش خویش راضی نبودند
  • بی نام A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
    9 0
    این امارها را از کجا در اوردین.من ساکن تهرانم و در اپارتمان ما از4 واحد 3 واحد ان جایی نرفتند از اقواممان هم حداقل 80 درصدشان جایی نرفتند......من نمیدونم چرا مسولین دوست دارن امارها را مثبت اعلام کنند.54 میلیون نفر اگه بخواهند در کشوری مثل ما سفر بروند اکثرا نه جایی برای خوابیدنپیدا میکنن و نه جاده های ما کشش دارند و اگه 54 میلیون به سفر میرفتن یک فاجعه ملی رخ میداد
  • بی نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    1 0
    ما در کوچه ای که زندگی می کنیم کسی مسافرت نرفت .و اگر هم رفت دوسه روزه بود .امسال خیلی کم مسافرت کردند