۰ نفر
۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷

فیلمبرداری هفتمین فیلم مجموعه «سریع و خشمگین» روز دوشنبه پس از حدود چهار ماه توقف از سر گرفته ‌شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری این پروژه دسامبر سال گذشته پس از مرگ پل واکر یکی از ستاره‌های فیلم در یک حادثه رانندگی، به حالت تعلیق درآمد.

جیمز وان کارگردان هفتمین فیلم مجموعه سینمایی موفق «سریع و خشمگین» دوشنبه در اینستاگرام عکسی از یک کلاکت سر صحنه فیلم منتشر کرد و زیر آن نوشت: «اولین روز شروع مجدد فیلمبرداری. بهتر و قوی‌تر.»

ستاره‌های فیلم شامل وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسن و کریس "لوداکریس" بریجز به ابوظبی خواهند رفت تا در ادامه فیلمبرداری حضور داشته باشند. فیلمبرداری «سریع و خشمگین 7» ماه آوریل در این شهر انجام می‌شود. این فیلم قرار است 10 آوریل 2015 روی پرده برود.

پل واکر در شش فیلم قبلی «سریع و خشمگین» نقش برایان اوکانر، کارآگاه سابق اداره پلیس لس آنجلس را بازی کرد. او و شریک تجاری‌اش راجر روداس 30 نوامبر کمی پس از شرکت در یک مراسم خیریه در سانتا کلاریتا در شمال لس آنجلس دچار سانحه رانندگی و هر دو کشته شدند.

هنگام مرگ واکر حدود نیمی از «سریع و خشمگین 7» فیلمبرداری شده بود. پس از این حادثه شرکت یونیورسال تولید پروژه را به طور موقت متوقف کرد.

ظاهرا قرار است شخصیت واکر در فیلم «بازنشسته» شود تا مشکلی برای ادامه مجموعه «سریع و خشمگین» نباشد.

هفته پیش اولین تصاویر «سریع و خشمگین 7» در گردهمایی سینماکان در لاس وگاس رونمایی شد. در این تصاویر واکر و بقیه بازیگران، سوار ماشین‌های خود از یک هواپیما پایین پریدند و با چتر نجات خود را به زمین رساندند.  

ششمین فیلم «سریع و خشمگین» با 788.7 میلیون دلار ششمین فیلم پرفروش سال 2013 در دنیا بود. مجموع فروش شش فیلم مجموعه «سریع و خشمگین» در سطح جهان بالغ بر دو میلیارد و سیصد میلیون دلار بوده است.

هالیوود ریپورتر / 31 مارس / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    16 43
    سریع و خشمگین6 واقعا فیلم ضعیفی بود!هیچی سری اول تا سوم نمیشه!
    • بی نام US ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
      8 5
      6 از همشون بهتر بود
  • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    51 5
    واکر اخر بازیگر بود حیف شد
  • پل واکر US ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    20 1
    فیلمی که من توش بازنشسته باشم ارزش دیدن نداره