ترافیک نیمه سنگین همچنان وضعیت جاده های  اطراف تهران است

در حالی که دیروز جمعه پرترافیک ترین روز سال 93 اعلام شد امروز هم برخی محورها دارای ترافیک تقریبا سنگینی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از وجود ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز، چالوس و اصفهان خبر داد.

سرهنگ حمیدی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا  وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را  چنین بیان کرد:برابر آخرین اخبار دریافتی محورهای هراز (محدوده‌های منظریه و پنجاب) و چالوس کرج (از میدان امیرکبیر تا تونل شماره 7 و از مرزن آباد تا دزدبن ) استان کهگیلویه و بویراحمد (محور یاسوج بابامیدان ) و در استان اصفهان (محورهای کاشان اصفهان و شیراز اصفهان ) از ترافیک نیمه سنگینی برخوردار است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: بر اساس همین گزارش در استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده باران اعلام شده است. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردارند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه در دیگر نقاط کشور ترافیک روان است، افزود: یکی از آسیب‌های جاده‌ ای، واژگونی خودروهاست؛ به همین منظور توصیه می‌کنیم رانندگانی که در این محورها مسیرهای طولانی رانندگی می‌کنند، حتما هر دو ساعت، 10 تا 15 دقیقه در یک مکان امن توقف داشته باشند.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
    5 24
    اینا همین مردمین که میگن پول نداریم فقط منتظرن دو روز تعطیل شه بریزن شمال و اینور اونور
    • حسن A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
      0 3
      به نفع خودتونه که احظار نظر نکنید
    • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
      3 0
      حسن آقا شما اول دیکته یاد بگیر بعد نظر بده
    • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
      0 0
      بنده خدا مردم داشته باشن بهتر یا نداشته باشن. چرا همش دنبال فقر مردمید؟؟؟ هرکی ام هرچی داره مال خودشه ب کسی قرار نیس بده. اینو بدونننن. این سیاست های غلطه که باعث میشه یکی بیشتر داشته باشه و یکی کمتر .نه خود مردم
  • nas IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
    3 0
    من روز هشتم با یکی از معروف ترین شرکتها مسافر اتوبوس شیراز به تهران بودم نکات جالبی در این سفر دیدم که به فرماندهان راهور ناجا پیشنهاد می کنم خود اینگونه مسافرت را تجربه نمایند تا شاید در دیدگاههای ایشان تغییری حاصل گردد. 1- بیشترین وقت تلف شده مربوط به بازدید مدارک و باصطلاح کارت زنی رانندگان بود که باید عرض اتوبان را با تحمل خطرات طی نمایند. مگر ناوگان اتوبوسها به مجهز نیست و چنانچه فقط در مبدا و مقصد مدارک چک شوند چه اشکالی پیش می آید. 2- این اتوبوس معروف نمیدانم چه نقصی داشت که در طی مسیر به آن گیر میدادند و پس از کلی چانه زنی مورد حل می شد. 3- مردم چه گناهی دارند که باید اینفدر معطل بمانند . چنانچه راننده خطای مهمی مرتکب گردد می توان شرکت مسافربری را جریمه نمود نه وقت با ارزش مردم