ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس/ مه و برف و ترافیک سنگین در برخی جاده ها

ترافیک در محور کرج چالوس، باند شمالی آزاد راه تهران - کرج و باند شمالی آزاد راه کرج - قزوین نیمه سنگین است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پلیس راهور، برابر آخرین اخبار دریافتی در استان خراسان شمالی ( محور بجنورد - چمن بید) و استان زنجان (محور زنجان - بیجار) بارش برف و اکثر محورهای استانهای خراسان رضوی - زنجان - قم - مرکزی - خراسان شمالی ( بجنورد - اسفراین) بارش باران گزارش شده است.

بر اساس همین گزارش ترافیک در محور کرج چالوس (از ابتدای محور تا تونل5) باند شمالی آزاد راه تهران - کرج و باند شمالی آزاد راه کرج - قزوین (پل فردیس تا مهرویلا) نیمه سنگین گزارش شد و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است.

 

ترافیک سنگین در جاده های استان البرز

همچنین فرمانده پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در راه های این استان خبر داد.

سرهنگ همایون شریفی به ایرنا گفت: براساس گزارش دریافتی ترافیک در جاده کرج - چالوس از جنوب به شمال سنگین بوده و تردد با کندی انجام می شود. بزرگراه تهران - کرج نیز بار ترافیکی سنگینی دارد، ضمن آنکه مسیر شرق به غرب آزاد راه کرج - قزوین از پل فردیس تا حصارک کرج زیربار ترافیک سنگین و از حصارک کرج تا شهر هشتگرد نیمه سنگین است.

او پیش بینی کرد: سنگینی بار ترافیک در این محورها تا ظهر فردا، جمعه ادامه داشته باشد. 

شریفی گفت:  تردد خودروها از امشب (پنجشنبه شب) ساعت 20 تا ساعت هشت صبح جمعه، از مرزن آباد به سمت شمال یکطرفه می شود و این وضعیت فردا در همین ساعت نیز برقرار خواهد بود.

او از رانندگان خواست ضمن پرکردن باک های بنزین خودروهای خود، وسایل ضروری همچون زنجیرچرخ همراه داشته باشند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حرکت کنند.

 

فم-گرمسار،‌ مسدود است

همچنین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از مسدود بودن محور قم - گرمسار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "اردشیر جمشیدی راد" با اعلام این خبر گفت: محور قم - گرمسار به علت تکمیل شدن عملیات راه سازی تمامی ورودی ها به آن مسدود شده است. رانندگان از محورهای جایگزین تردد کنند؛ مسیر آزاد راه "قم - تهران" برای وسیله نقلیه سبک و جاده قدیم "قم - تهران" برای وسیله نقلیه سنگین تعیین مسیر شده است.

وی در ادامه از رانندگان خواست، با توجه به ازدیاد حجم ترافیکی در محورهای مواصلاتی قم ضمن داشتن صبر و حوصله، رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه رانندگی خود قرار بدهند.

جمشیدی راد گفت: تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ، نقص سیستم روشنایی، عدم رعایت حق تقدم و حرکت در شانه راه، در صورتی که خودرویی دو تخلف هم زمان داشته باشد توقیف می شود.

 

تردد کند در جاده های زنجان به دلیل مه و لغزندگی

مسوول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: تردد خودروها در سه محور ارتباطی این استان به خاطر وجود مه غلیظ، نبود دید کافی و لغزندگی سطح جاده به کندی و با احتیاط بیشتر انجام می گیرد.

مسعود خوشکام به ایرنا گفت: رانندگانی که قصد عبور ازˈمحورهای زنجان - دندی ، زنجان -طارم و سلطانیه - خدابندهˈ، را دارند بهتر است با دقت و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی از رانندگان خواست برای تردد در این سه محور ارتباطی، وسایط نقلیه خود را به خاطر بارش پراکنده برف و باران به زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات زمستانی مجهز کنند: در اتوبان ˈزنجان - تبریز و زنجان - قزوینˈ نیز حجم بار ترافیکی نسبت به روزهای قبل افزایش یافته و لازم است رانندگان خودروها با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند تا حادثه تلخ و ناگوار برای خود و دیگران پیش نیاید.

مسوول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: رانندگان وسایط نقلیه ای که قصد توقف در محورهای ارتباطی را دارند لازم است در پارکینگ های تعبیه شده به این کار اقدام کنند تا خطرساز نشود.

 

ترافیک روان در جاده های خراسان رضوی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ترافیک محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی را روان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد صفایی از ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: برابر گزارش های واصله با وجود حجم بسیار بالای تردد خودرویی هم اکنون محورهای استان خراسان رضوی از ترافیک روانی برخوردار است.

وی از همه رانندگان و مسافران نوروزی خواست: با توجه به بارندگی های پراکنده در سطح محورهای مواصلاتی استان رانندگان باید با توجه به لغزنده بودن جاده و قرار داشتن در سر پیچ ها، سربالایی ها، سرازیری ها و در محورهایی که عرض کمی دارند، سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا در صورت مواجهه با شرایط نامناسب قادر به کنترل وسایل نقلیه خود باشند.

 

ترافیک در جاده های استان قزوین سنگین است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قزوین از ترافیک سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مظفر حسینی" اظهار داشت: از ساعات اولیه صبح امروز ، تردد وسایل نقلیه در مسیر رفت آزاد راه های "قزوین - رشت" و "قزوین - زنجان" با ترافیک بسیار سنگین همراه است.

او گفت: در مسیر ورودی استان نیز در آزاد راه "قزوین - کرج" شاهد ترافیک سنگین در عبور و مرور مسافران نوروزی هستیم. در جاده های قدیم نیز در مسیر های "قزوین - آبیک" ، "قزوین - بویین زهرا" ، "قزوین - رشت" و جاده ترانزیتی "قزوین - زنجان" ترافیک ، سنگین گزارش شده است.

23282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 345437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =