موتو 360: ساعت هوشمند مبتنی بر "اندروید وی یر"

ساعت هوشمند گوگل بنام MOTO 360 مبتنی بر سیستم عامل مینیاتوری Android Wear عرضه شد.

 

"اندروید وی یر" که توسط گوگل معرفی شد نسخه فشرده شده اندروید برای کامپیوترهای پوشیدنی خواهد بود که ساعت هوشمند موتو 360 یکی از اولین ها است.

جنس ساعت از فلز با کیفیت و درجه بالا ساخته شده و خصوصیات یک ساعت الگانس را به ذهن متبادر می سازد. موتورولا می گوید موتو 360 هم یک ساعت شیک است و هم هوشمند که نیازهای یک کاربر را مرتفع می سازد. نوتیفیکیشن ها، آگاهی از رسیدن پیامک، تماسهای رسیده، تماسهای بی پاسخ، چی کسی برایتان ایمیل زده، پست های فیس بوکی و توئیتری از جمله ویژگی هایی است که روی ساعت موتو 360 قابل مشاهده است.

از طریق "اندروید وی یر" می توان با ارسال دستورات صوتی و یا از روی صفحه نمایشگر به آنچه می خواهید، دسترسی آسان پیدا کرد.

دستورات صوتی در آن توسعه یافته و پیام های دریافت شده از روی شبکه های اجتماعی  بعد از تحلیل ، پیشنهاد حدسی از سوی سیستم به کاربر داده می شود. مثلا بعد از چند بار رفتن به فلان رستوران، هنگام عبور از خیابانی که در آنجا رستوران واقع شده، پیام پیشنهادی به شما ارسال می شود که مثلا فلان غذا یا رستوران مورد علاقه شما ، تخفیف های ویژه ارائه می کند. در واقع مجموعه پیشنهادات از روی" تحلیل رفتار شما در طول روز" تعریف می شود.

ویژگی دیگر "اندروید وی یر "مرتبط با مسائل سلامت و بهداشت فردی کاربر است که با دادن گزارشات دوره ای راه رفتن، دویدن و دوچرخه سواری شما را مانیتور کرده و علائم حیاتی بدن را مانیتور می کند.

با گفتن "اوکی گوگل" می توانید موسیقی روی گوشی را اجرا کنید، فیلم مورد علاقه خود را ببینید و یا دستورات صوتی را مطابق میل تان تعریف کنید.

گفتنی است آنچه ال جی در بخش کامپیوتر های پوشیدنی روی آن سرمایه گذاری کرده و می سازد، مبتنی بر "اندروید وی یر" خواهد بود.

 

منبع: جی اس ام ارنا، جی اس ام ارنا

56501

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 345367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
    3 14
    مهمترین چیز واسه ساعت هوشمند مساله باتری هست که هیچ توضیحی نداده اند. فقط گفتن ما تونستیم حلش کنیم. فکر کنم آخر سر کار اپله که مشکل رو حل کنه و بقیه کپی کنن.