ایسنا نوشت:

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی اظهار کرد: در جلسه روز گذشته این کمیسیون با وزیر امور اقتصاد و دارایی مقرر شد در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی جلسات مستمری با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی تشکیل شود.

روح‌الله بیگی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه «روز گذشته در آخرین روزهای سال ۹۲ اعضای کمیسیون به دعوت وزیر اقتصاد در جلسه‌ای با حضور وزیر، معاونان وی و رئیس سازمان امور مالیاتی شرکت کردند»، تصریح کرد: در این جلسه گزارشی از عملکرد چند ماهه وزارت اقتصاد و معاونت‌های مختلف این وزارتخانه به اطلاع اعضای کمیسیون اقتصادی رسید و اعضا نیز به دلیل موفقیت وزارت اقتصاد و دولت در مهار تورم فزاینده مراتب تشکر خود را ابلاغ کرد.

وی افزود: در بخش دیگری از این جلسه به منظور تحقق حماسه اقتصادی و اجرایی شدن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که توسط رهبری ابلاغ شد، صحبت‌هایی مطرح و زیرساخت‌های مورد نیاز برای آن مورد بررسی قرار گرفت. همچنین نقطه نظرات رئیس سازمان امور مالیاتی در مورد اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم که در آخرین جلسات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۲ به تصویب رسید، به اعضای کمیسیون اقتصادی ارائه شد و برای اجرای درست آن طرفین برنامه‌های خود را اعلام کردند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بررسی مطالبات نمایندگان در راستای وظیفه نمایندگی و با محوریت مشکلات بانکی و اقتصادی نظیر کمبود شعب بانکی در برخی از حوزه‌ها و مناطق کشور و همچنین برخی از مشکلاتی که مردم برای دریافت تسهیلات بانکی از شعب بانک‌ها با آن روبرو هستند، بخش دیگری از جلسه روز گذشته با وزیر اقتصاد را در بر داشت.

بیگی در پایان خاطرنشان کرد: در آینده و بعد از نوروز، جلسات منظمی با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی به همراه وزیر اقتصاد به منظور بررسی مسائل اقتصادی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همکاری در جهت ادامه اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها طبق توافق جلسه روز گذشته، برگزار می‌شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 345159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =