خانه ملت نوشت:

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت به آخرین وضعیت دانش آموزان حادثه دیده مدرسه شین‌آباد پرداخت و گفت: روند درمان ۱۲ نفر از دانش آموزان به خوبی پیش می‌رود و دولت هزینه‌های درمان را کاملا تقبل کرده است.

رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس به تشریح آخرین وضعیت دانش آموزان حادثه دیده مدرسه شین‌آباد پرداخت و گفت: متاسفانه در جریان حادثه این مدرسه ۸ نفر از دانش آموزان در مدرسه حضور داشتند و دچار حادثه شدند.

او گفت: با کمال تاسف ۲ نفر از دانش آموزان این مدرسه به علت جراحات وارده فوت شدند، ۱۴ نفر از دانش آموزان بحمدالله مراحل درمان آن‌ها به خوبی پیش رفت و مرخص شدند و در حال حاضر ۱۲ نفر تحت درمان هستند.

عضو کیمسیون بهداشت و درمان با بیان اینکه بچه‌ها از تیم پزشکی و روند درمان راضی هستند، گفت: خوشبختانه دولت هزینه‌های روند درمانی دانش آموزان را کاملا تقبل کرده است.

و گفت: وزارت بهداشت و درمان، معاون نظارت راهبردی هزینه درمان را متقبل شده و وزارت آموزش و پرورش نیز هزینه اسکان و ایاب و ذهاب را تقبل کرده است.

او گفت: از ابتدا همه هزینه‌های درمان آسیبی دیده رایگان بود، به طوری که با هواپیما به تهران منتقل می‌شدند و در باشگاه فرهنگیان نیز اسکان می‌یافتند و در بیمارستان نیز هزینه‌ای از آن‌ها دریافت نمی‌شد.

خضری با بیان روند درمان دانش آموزان حادثه دیده که در بیمارستان حضرت زهرا بستری بودند، گفت: حوادثی که در مورد دریافت هزینه از این دانش آموزان مطرح و جنجال آفرین شد این بود که بیمارستان می‌خواست خدمات ویژه (VIP) ارائه کند، برای این خدمات نیاز به منابع مالی داشت و خوشبختانه معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور آن را پرداخت کرده‌اند.

نماینده پیرانشهر و سردشت با تاکید بر اینکه روند درمان دانش آموزان کاملا قابل قبول و قابل تقدیر است گفت: البته این ۱۲ دانش آموز عزیز مراحل درمان زیادی دارند که فعلا فقط باید ۴ الی ۵ سال در بیمارستان حضرت زهرا (س) درمان شوند و قطعا نمی‌شود گفت درمان آن‌ها چه زمانی به پایان می‌رسد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 345127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =