جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اسپانسر تیم ملی برای کمک به ملی پوشان پیش از جام جهانی حمایت کردند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم ملی فوتبال همچنان مشکلات مالی بسیاری دارد و حتی استفاده از اسپانسر هم نتوانسته همه نیازهای این تیم برای آمادزه سازی تیم پیش از جام جهانی را تامین کند. شاید به همین دلیل است که طرح بانک پاسارگاد برای ایجاد کلوپ هواداران تیم ملی و مشارکت مردمی در برنامه های آماده سازی تیم ملی بیشتر به چشم می آید. بیش از 45 نماینده مجلس در اظهار نظرهایی به جمع حامیان تیم اسپانسرینگ تیم ملی پیوستند و از این اقدام آنها حمایت کردند. بخشی از اظهارات نمایندگان یاد شده به این شرح است:

سید شریف حسینی :

نماینده اهواز با بیان اینکه تیم ملی با توجه به شرایطی که دارد می تواند یک اسپانسر داشته باشد که بانک پاسارگاد با توجه به موفقیت هایی که داشته توانسته یک اسپانسر خوب برای این تیم باشد و ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که تیم ملی یک تیم باشگاهی نیست و نگاه ملی را می طلبد و ارتباطاتی که در این تیم وجود دارد باید براساس منطق باشد. وی افزود: با توجه به قانون اساسی باید مسیری در کشور طی شود تا بنگاههای خصوصی وارد بحث فرهنگی ورزشی و دیگر زمینه ها شوند.

کمال الدین پیرموذن

نماینده اردبیل بیان کرد: با توجه به شناختی که از مدیرعامل بانک پاسارگاد دارم، وی را مدیر و مدبرمی شناسم و حمایت این بانک از تیم ملی بسیار مشهود و فوق العاده تاثیرگذار است و از این بابت بسیار خوشحالیم. عضو فراکسیون ورزش ادامه داد. به عنوان یک ایرانی امیدوارم این بانک علاوه بر اینکه توانسته در بخش اقتصادی موفق باشد، بتواند در اسپانسری تیم ملی فوتبال نیز موفقیت خود را نشان دهد.

ارسلان فتحی‌پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس :

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بین اینکه در بخش ورزشی کمبود بودجه داریم گفت : ما خوشحالیم که یک بخش خصوصی در اسپانسری تیم ملی‌ فوتبال پیشقدم شده است که این موضوع باعث افتخار است . فتحی‌پور ادامه داد : البته انتظار ما این است که دیگر بخشهای خصوصی نیز در این امر ورود کنند .وی تصریح کرد البته بانک پاسارگاد در گذشته نیز اینگونه تجربه‌ها را داشته و امیدواریم در این تجربه نیز سربلند بیرون بیاید

بیژن نوباوه وطن :

نماینده تهران گفت اگر همه بانکهای خصوصی در امور مختلف ورود پیدا کنند حتما مثبت خواهد بود . وی افزود : ورزش باید پشتوانه غیر دولتی داشته باشد تا رشد و نمو بهتری پیدا کند . نوباوه ادامه داد : حمایت بانک پاسارگاد جای تحسین دارد و باید گفت در هر شرایطی بانکها و بخشهای خصوصی باید از ورزش کشور حمایت کنند.

مقداد نجف نژاد نماینده بابلسر :

مقداد نجف نژاد گفت : حمایت از تیم ملی در جهت شادی و نشاط در جامعه است .نماینده بابلسر اسپانسرشدن بخش خصوصی از ورزش در تمام دنیا مرسوم است و این حمایت در جهت شادی و نشاط در جامعه است.وی افزود : با توجه به شرایط اقتصادی مو جود لازم است که از ظرفیت بخش خصوصی بیشتر استفاده کنیم که بتوانیم در بخش های دیگر نیز توان تیم های ملی را ارتقاء دهیم.

حسین گروسی:

نماینده شهریار و عضو فراکسیون ورزش گفت: در حال حاضر به دلیل کمبود بودجه دولت در بخش ورزش، موسسات و شرکت هایی هستند که مایل به قبول اسپانسری تیم فوتبال هستند. وی افزود: اگر بانک پاسارگاد به این مسئله ورود پیدا نمی کرد، به طور قطع موسسه یا سازمان دیگری وارد می شد و این اسپانسری را بر عهده می گرفت بنابراین پیشقدمی بانک پاسارگاد در این قضیه جای تحسین دارد.

 4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 345115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =