ریما رامین‌فر:قصه‌ها و موقعیت‌های «پایتخت 3» جدیدتر هستند

ایسنا نوشت:

ریما رامین‌فر‌ - بازیگر نقش هما در سریال «پایتخت» - با بیان اینکه موقعیت‌های «پایتخت3» به‌روزتر هستند، خاطرنشان کرد: قصه‌ها و موقعیت‌های «پایتخت 3» جدیدتر هستند؛ امیدوارم این سری از «پایتخت» به همان دلپذیری گذشته باشد.

گفت: سریال «پایتخت 3» ادامه قصه «پایتخت» 1 و 2 است و انگار ما در حال ساختن قسمت 31 از یک مجموعه هستیم؛ بنابراین «هما‌»، همان‌ «هما» است و بینندگان بیشتر از خودم نقش‌ هما را دیدند و می‌شناسند جز اینکه قصه‌هایمان جدیدتر شده‌اند و «پایتخت 3» بیشتر حول محور ورزش کشتی می‌گذرد. در هر صورت خدا کند که «پایتخت 3» همچنان برای مردم شیرین باشد.

بازیگر سریال «پایتخت 3» درخصوص ادامه‌دار بودن سریال «پایتخت» در سال‌های آینده بیان کرد: من نمی‌دانم که گروه «پایتخت» در حال حاضر به «پایتخت 4» فکر می‌کنند یا خیر، ولی فکر می‌کنم در پس زمینه ذهن همه ما این مساله وجود دارد که اگر «پایتخت 3» توانست موفق شود و مردم خواستند، حتما ادامه داشته باشد.

رامین‌فر در پایان درباره‌ی عملکرد تلویزیون طی یک‌سالی که گذشت به خبرنگار ایسنا گفت: به نظرم تلویزیون امسال خیلی نوسان داشت؛ چرا که امسال مجموعه‌هایی را در تلویزیون دیدم که واقعا برایش هزینه شده بود ولی واقعا ارزش پخش کردن نداشتند. همچنین در کنارش مجموعه‌هایی را داشتیم که قابل قبول بودند؛ ضمن اینکه مجموعه‌هایی هم بودند که نصفه و نیمه پخش شدند که به نظرم این اتفاق خیلی عجیبی بود.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    27 3
    تاکنون که سریال پرطرفداری بوده
  • محمدی پاشا A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    1 5
    پرطرف داران بودن دلیل بر خوب بودن نیست....از این سریالها کم ندیدیم نمونه بارزش یوسف پیامبر...که چه حرفهایی ازش دراومد...یا آوای باران که بیننده رو به سخره گرفت
    • آرمین IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
      3 0
      لطفا پایتخت رو با یوسف پیامبر یا آوای باران مقایسه نکنین.چون پایتخت ماندگاره.من هیچوقت نه تلویزیون ایران رو می بینم نه سریال های افتضاح فارسی وان و... (فقط فیلمهای ماندگار تاریخ سینما)ولی سریال پایتخت رو فوق العاده دوست دارم.این تیم بازیگران گه امکانات هالیوودی ها رو داشتند از اونها هم بهتر میشد کاراشون .