محمود افشاردوست می گوید کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای تصمیم گیری در مورد محمد موسوی تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود افشاردوست دبیر فدارسیون والیبال که صبح امروز (جمعه) مهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود، در مورد محرومیت محمد موسوی از کلیه فعالیت‌های والیبال گفت: «روز قبل از بازی فینال لیگ برتر یکی از بازیکنان مطرح تیم ملی، در فدراسیون والیبال و در مقابل کارمندان این فدارسیون الفاظ زشتی را به کار برد. در حال حاضر فدراسیون والیبال تصمیم گرفته موسوی را تا اطلاع ثانوی محروم کند، هر چند ما به زودی در کمیته انضباطی تشکیل جلسه خواهیم داد و تصمیم نهایی را در مورد این بازیکن خواهیم گرفت.»

هر چند افشاردوست در پایان صحبت هایش اعلام کرد که محرومیت موسوی قطعی نیست و این بازیکن می تواند در جلسه کمیته انضباطی از خودش دفاع کند: «موسوی یکی از بهترین بازیکن های دنیاست و ما نمی توانیم این واقعیت را کتمان کنیم. ما به او این فرصت را می دهیم که توضیحات لازم را ارائه کند تا رای نهایی در مورد او صادر شود.»

این در حالی است که فدراسیون والیبال صبح امروز اعلام کرد محمد موسوی به علت توهین به مسئولین فدراسیون از کلیه فعالیت های والیبال در خارج و داخل ایران، باشگاهی و ملی محروم شد و حتی حق شرکت در اردوی تیم ملی را هم ندارد.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یکی A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    9 39
    کاش قبل از بازی محروم می شد.....
  • موسوی IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    به منش موسوی نمی خوره بچه پرخاشگری باشه؛ هر چی نباشه "موسوی"ـه دیگه! امیدواریم این حرکت فدراسیون یک فرافکنی برای دور کردن توجه ها از سرمربی ضعیفی که انتخاب کردن (کواچ) نباشه..
    • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
      36 11
      رفتار ادمها به اسمشون ربط نداره.
    • ابراهيم A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
      16 4
      لطفا دفاع بيخودي نكنيد. اگه فحاشي كرده باشه كاركنان ميتونن شهادت بدن و قابل انكار نيست. بهتره ياد بگيريم كه حتي اگه بهترين بازيكن دنيا هم بي اخلاقي كرد بايد تاوان بده. درود به اون اروپايي كه وقتي كريستين رونالدو حركت غيرورزشي تو زمين كرد چند جلسه محرومش كرد. اونوقت ديد ما ايراني هاي مدعي فرهنگ رو ببين!!!
    • حمید A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
      11 7
      چه ربطی به سرمربی داره؟ موسوی باید بدونه هرچی بزرگتر میشه باید فروتنی و اخلاقش بیشتر باشه
  • ترنج A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    34 7
    کمیته انضباطی با وجود مسئولین بی انضباط ؟!
  • نورا A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    19 3
    اواين اينكه طبق گفته خود آقاي موسوي ايشون بي احترامي به مسئولين فدراسيون واليبال نكردن. بعدش هم اين چه برخورد قهري با يك ورزشكار تيم ملي اون هم در آستانه مسابقات جهاني و با توجه به مربي ضعيفي كه انتخاب شده. از همه اين ها بدتر برخورد صدا و سيما كه دنبال راه انداختن يك موج عليه ايشون. امروز در برنامه ظهرگاهي شبكه شش سيما مجري با زدن به در و تخته داشت ثابت ميكرد كه ايشون ورزشكار بي اخلاقي هستن و واي بر تيم ملي. آدم به فكر ميره كه هر دفعه اين مردم دلشون به يك اتفاق خوبي گرم شد يك عده اي خواستن جو سازي كنن و اعتماد مردم رو از بين ببرن و دلخوشي اون ها رو ضايع كنن. در صدر اين موضوع هم صدا و سيما نشسته. اگر اشتباهي هم شده برخورد با اين شدت در حق اين بازيكن منصفانه به نظر نمي رسه...
  • علي A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    17 8
    آقايون شما خجالت نمي كشيد بازيكني كه اين همه براي تيم ملي زحمت كشيده رو اينجوري ميزاريد كنار؟!اين حق اين بازيكنه؟! احيانا نمي خوايد با اين كار نظرها رو از سرمربي ضعيفي كه انتخاب كرديد منحرف كنيد؟!
  • بي نام A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    15 4
    ما واقعا چه جوري از نخبه هاي ورزشيمون حمايت ميكنيم؟! حداقل در آستانه سال نو كمي مهربان تر باشيم! اين ورزشكار با اين پتانسيل رو ميذاريد كنار كه كيو به جاي ايشون بياريد؟ چرا با روحيه اين جوونا بازي ميكنيد؟ خيلي امكانات در اختيارشون قرار ميديد كه حالا به خاطر يه اشتباه ساده اينطور اذيتشون ميكنيد؟!
  • هانا IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    16 3
    حتما یه علتی داشته آدم دیوونه که نیست الکی فحش بده اون هم شخص آرومی مث موسوی که همه ما خاطرات خوشی با ایشون و تیم ملی داریم.. امیدوارم محرومیتش همیشگی نباشه ..
  • حبیبی A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    12 1
    به نظر من که نظر خیلی از دوستان هست باید اون مسئولین را برکنار کنند نه کس که اسم بزرگ و بلند آوازه ایران را در جهان به همه ثابت کرد .تو فوتبال هزاران توهین هست .تبانی هست رشوه خواری هست مدیرعاملها درگیری لفظی پیدا می کنند سر مربیها (دایی ، محمد مایلی)هزاران جمله رکیک به همدیگر و اطرافیانشون میگن ولی کسی از خواب بیدار نمیشه خبر آنلاین شما یه نظرخواهی از مردم کنید 1ـ محمد موسوی باید محروم بشه 2ـ یا ااون مسئولین بی مسئول باید از کارشون و صحنه روزگار حذف بشن.ببینید نظرات مردم چی هست مطمعن باشید کامنتهای خوبی از مردم بدستتون میرسه.
  • بی نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    4 7
    با بازيكن خاطي در هر شرايطي بايد برخورد بشه توي هر تيم هر كس مسوليتي داره ايشون نه كاپيتانه و نه از افراد كادر فني اول ادب بعد ورزش
  • ulhnd IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    4 5
    اگر از ابتدا با بی انظباطی بازیکنان و شرایط حاکم بر ورزش برخورد جدی می شد شاهد چنین صحنه هایی نبودیم . باید به شدت برخورد شود البته با عدالت
  • صبورا A1 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
    41 6
    موسوی خودش بهتر از همه میدونه که نباید همچین کاری کنه...به هر حال تو دنیا معروفه . و جزو بهترین مدافع هاست... و قطعا هم این کارو نکرده....این فقط یه حاشیه هست....و امید وارم به خیر بگذره!!
    • بی نام A1 ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
      6 0
      قبل از ورود ولاسکو هم این حواشی ایجاد شده بود و حالا دوباره تکرار شده.مواظب حاشیه سازان باشید.موسوی حیفه