۰ نفر
۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷
کاریکاتور/ ایران هراسی!

امریکا و دولتهای غربی با اینکه تمایل خود را به ارتباط دیپلماتیک با ایران نشان می دهند اما از طرفی دیگر به جریان ایران هراسی در دنیا دامن می زنند

 

ایران هراسی

طرح از امین منتظری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.خ IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    39 20
    بسیار جالب و نکته سنج
  • بی نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    24 12
    این که ایران هراسی وجود دارد شکی نیست ... اما این طرح مسخره است
  • بی نام US ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    15 8
    آمریکا هراسی و غرب ستیزی در رسانه ها و گفتمان سیاسیون داخلی 100 ها برابر شدید تر از این هست. دوستی دارم در آمریکا تحصیل میکند، میگوید اصلن اینها نمیدانند ایران کجای نقشه جغرافیا ست و اصلن هم براشون مهم نیست که ایرانی و ایرانیان که هستند و هر کس مشغول زندگی خود است. اینطور نیست که خبرگزاری ها همیشه در حال صحبت کردن از ایران باشند. 1 صدم خبرهای خبرگزاری های آنها در مورد ایران نیست. شاید از هر 1000 خبر یک خبر در مورد ایران باشد. که معمولن اکثر این خبرها در مورد مذاکرات هسته ای و برنامه هسته ایران هست.
    • دانشجو IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
      5 4
      شما برو بی بی سی رو نگاه کن، من که داخل ایرانم خودم تعجب می کنم از تصاویری که می بینم.
    • بی نام US ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
      3 2
      در مورد آمریکا که وضع خیلی حاد تر است، به خدا قسم که آمریکا مثل فیلم های هالیوود نیست. تضاد طبقاتی که صدا و سیما مدام آنرا نمایش میدهد، یک سو برداشت مهلک هست. یک سری نخبه و کارآفرین در آمریکا هستند که بیش از حد ثروتمند هستند و اکثر مردم آمریکا با اینکه همیچین قشر نخبه ای ثروت را در دست دارند مشکلی ندارند. کسانی مثل بیل گیتس، رییس های شرکتهایی مثل گوگل و یا خودروسازها. قشر فقیر هم با درآمد کارگری چند هزار دلار در ماه ماشین و خانه ای دارند که دکتر جماعت در ایران ندارند.
    • بی نام US ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
      2 2
      اگه سیاه نمایی بد هست، یک فکری به حال تصویر سیاهی که رسانه ها و مسئولان داخلی از وضعیت سیاسی و فرهنگی آمریکا و اروپا رسم کرده اند بکنید. تصویر سیاه و مقرضانه در مورد اینکه آمریکا توسط عده ای اقلیت اداره میشود. اینها همان کسانی هستند که حتا یک هفته در فضای آمریکا نبوده اند و از سیستم سیاسی و اقتصادی آن خبر ندارند. در اینجا رییس جمهور که فرمانده کل قوا هم هست فقط به مدت 4 سال قدرت را به دست میگیرد و اگر میزان محبوبیت آن به زیر 30 درصد برسد، امکان ندارد بتواند دوره دوم ریاست جمهوری رای بیاورد. مجلس و سنای اینجا واقعن نمایندگانی دارد که منافع اقتصادی مردم را تامین میکنند. شهردار هر شهر و فرماندار استان توسط رای مستقیم مردم انتخاب میشود. اینها تازه گوشه ای از آزادی و مردم سالاری آمریکا هست.