فارس نوشت:

محسن پیرهادی با انتقاد از خبر یکی از روزنامه‌ها در خصوص ماجراهای انتخاب شهردار تهران، گفت: متاسفم که برخی از رسانه‌ها تنها با یک تصور اشتباه اقدام به انتشار اخباری می‌کنند که مصداق بارز رعایت نکردن اخلاق رسانه‌ای است.
یکی از روزنامه‌ها در ویژه‌نامه نوروزی خود نوشت در هنگام انتخاب قالیباف به عنوان شهردار تهران، محسن پیر هادی برگه رای حسین رضازاده را از وی گرفته و عبارت قالیباف را روی آن نوشته است.
محسن پیرهادی ضمن تکذیب این خبر، گفت: در زمانی که برای انتخاب شهردار تهران رای گیری می‌شد من روی صندلی خودم نشسته بودم و اصلا نزدیک آقای رضازاده نبودم چه برسد به این که بخواهم برگه رای وی را مخدوش کرده یا نام فرد خاصی را روی آن بنویسم.
عضو شورای شهر تهران گفت: موضوع انتخاب شهردار تهران تمام شده و به هر حال هر انتخاباتی یک برنده بیشتر ندارد لذا برای من عجیب است که چرا بعضی‌ها همچنان نگرانی‌ها و علایق خود برای انتخاب فردی خاص را فراموش نکرده و سعی می‌کنند به هر نحو این نگرانی را بروز داده و افراد را متهم کنند.
او گفت: باید قواعد دموکراسی را بپذیریم و بعد از این که فرد مورد خواست ما رای لازم را کسب نکرد آرامش خود را حفظ کرده و اجازه بدهیم دموکراسی راه خود را برود.
پیرهادی گفت: در کل امیدوارم همه ما با پذیرفتن قواعد مردم سالاری سعی نکنیم جریانات را به سمتی که مایل هستیم هدایت کنیم. تصمیم برای انتخاب قالیباف یک تصمیم دموکراتیک در شورای شهر بود و نمی‌توان با اتهام زدن به دیگران آن را زیر سوال برد.
حسین رضا زاده نیز صبح امروز در گفت و گو با رسانه ها خبر این روزنامه را تکذیب و گفت آنچه در ویژه نامه این روزنامه منتشر شده واقعیت ندارد و در زمان رای گیری برای انتخاب شهردار پیرهادی حتی نزدیک وی نیز حضور نداشته است.

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    45 7
    شما که راست میگی. آقای رضا زاده هم راست میگه. فقط آقای رضازاده می بایست علاوه بر تکذیب، بفرمایند که چطوری برگه شون مخدوش شده