ایسنا نوشت:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با هشدار نسبت به وضعیت دشوار تامین آب برای پایتخت، تاکید کرد: باوجود همه سختی‌ها گزینه جیره‌بندی آب در تهران روی میز نیست و همه تلاشمان را می‌کنیم که خدمت‌رسانی به شهروندان با وقفه همراه نشود.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: با وجود آنکه هنوز در فصل زمستان به سر می‌بریم، اما در روزهای گذشته مصرف آب در شهر تهران به سطح مصرف در روزهای گرم تابستان رسیده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، گفت: پنج شنبه گذشته مصرف آب شهر تهران به دو میلیون و ۹۰۰ هزار مترمکعب رسید که این میزان مصرف معادل مصرف روزانه آب در ماه های خرداد و تیر است.

وی ادامه داد: با وجود افزایش مصرف در روز پنج شنبه گذشته، منطقه‌ای در تهران با محدودیت و کمبود آب مواجه نشد.

وی افزود: از پنج میلیون مشترک آب در شهر تهران، چهار میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک خانگی هستند که این امر اهمیت صرفه‌جویی مشترکان خانگی را بیش از پیش نشان می‌دهد.

پرورش با اشاره به نشستی که به تازگی با حضور نمایندگان شهرداری، استانداری و شرکت آب و فاضلاب تهران برگزار شد، گفت: قرار است با تشکیل کارگروهی، بحث مشکلات چاه‌های تهران حل شود.

وی با بیان اینکه افزایش ۲۰ درصدی تعرفه آب نمی‌تواند کمک زیادی به بخش آب و فاضلاب کشور کند، گفت: این افزایش ۲۰ درصدی صرف هزینه‌های موارد مصرفی، هزینه‌های تامین آب، برق و انرژی می‌شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    1 1
    تا ميتوان بايد قيمت آب را گران كرد تا مردم دست از اسراف بردارند