رهبر معظم انقلاب: اقتصاد مقاومتی، ریاضت نیست / متاسفانه حماسه اقتصادی به تاخیر افتاد

جمعی از مسئولان، فعالان اقتصادی و اعضای هیات رئیسه و روسای کمیسیون های مجلس با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، جمعی از مسئولان و فعالان اقتصادی ساعتی پیش با رهبر انقلاب دیدار کردند.

رهبرانقلاب در دیدار مسئولان و فعالان اقتصادی گفت: سیاستهای اقتصاد مقاومتی یک تدبیر پویا و بلندمدت برای اقتصاد کشور است و اهداف نظام جمهوری اسلامی را در زمینه اقتصادی برآورده می کند.

 اعضای هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی و چند تن از وزراء امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.دستورکار این دیدار در راستای تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است. 

رهبر انقلاب در جلسه تبیین سیاستهای اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی باید مردم محوری مورد توجه قرار گیرد تاکید کردند: سیاستهای اصل 44 برای همین بود، کارهایی هم انجام شد ولی حقش ادا نشد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه«به مردم در زمینه اقتصاد کمتر بها دادیم» افزودند: در اقتصاد مقاومتی، مسئولان باید به مسئله اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف و ریخت و پاشهای زائد توجه کنند.

ایشان به یاوآوری اینکه «اقتصاد مقاومتی،ریاضت نیست بلکه اگر این سیاستها اعمال شود موجب آسایش و رفاه خواهد شد» در جلسه تبیین سیاستهای اقتصاد مقاومتی تصریح کردند: امسال حماسه سیاسی بوجود آمد ولی متاسفانه حماسه اقتصادی به تاخیر افتاد. ابلاغ سیاستهای مقاومتی باید سرآغازی برای حماسه اقتصادی درسال 93 باشد.

رهبرانقلاب فرمودند: ورود به میدان عمل اقتصاد مقاومتی، یک عمل صالح است، هر که در این راه عمل و اقدام کند، قطعا مصداق "و عملوا الصالحات" است.‎

/27295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343663

برچسب‌ها