حضور حسن روحانی در میان اهالی رسانه / جزئیاتی از اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات

رئیس جمهور در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از چهار برگزیده جشنواره مطبوعات تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همسر خبرنگار شهید غلامرضا نامدار محمدی، احمد سمیعی گیلانی به عنوان نماد پاکیزه‌نویسی، فرج‌الله صبا به عنوان پیشکسوت مطبوعات و پرویز خرسند به عنوان چهره برجسته مطبوعاتی برگزیدگانی هستند که حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی از آن‌ها تجلیل کرد.

رئیس جمهور در این مراسم گفت: «اینکه عصر امروز، عصر اطلاعات و ارتباطات است، با واقعیت دنیای امروز منطبق است.»

روحانی افزود: «ارتباطات و اطلاعات آفریننده اصلی قدرت در یک کشور است.»

شورای سیاستگذاری جشنواره مطبوعات امسال به پاس بیش از نیم قرن خدمات فرهنگی و مطبوعاتی و رسانه‌ای خرسند او را به عنوان چهره برگزیده بیستمین جشنواره انتخاب کرد. در این مراسم همچنین مستندی تصویری از برخی فعالیت‌ها و زندگی او با محوریت «سکوت» نمایش داده شد.

آیین اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با حضور تعدادی از مسئولان و شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای از جمله علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اهالی رسانه از صبح امروز شنبه در تالار وحدت در حال برگزاری است.

همچنین جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و خانواده‌های معظم شهدا و درگذشتگان مطبوعات و رسانه در مراسم شرکت کرده‌اند.

حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور، محمدرضا صادق مشاور رئیس جمهور، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور، روحانی را در این مراسم همراهی می‌کنند.

در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از 35 نفر از روزنامه‌نگاران، عکاسان، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای کشور به عنوان برگزیدگان این دوره از جشنواره تجلیل می‌شود.

در بخشی مراسم فیلمی مستندی با عنوان «سفرنامه کلمات» با هدف گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان مطبوعات و رسانه به نمایش درآمد که در آن 14 تن از چهره‌های مطبوعاتی که در سال جاری به دیار باقی شتافته‌اند، معرفی شدند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • vahid A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    3 0
    درود بر روحانی