ایرنا نوشت:

فرهاد اصلانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: روزی که موضوع پرداخت یارانه مطرح شد فکر می‌کردم این مبلغ متعلق به کسانی است که نیاز جدی دارند و به تمام مردم تعلق نمی‌گیرد.

فرمانده کلانتری ملت در سریال شاهگوش در شبکه خانگی، ادامه داد: از ابتدا هیچ علاقه‌ای به دریافت یارانه نداشتم و به همین دلیل برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده بودم اما این بار که بحث جدیدی در خصوص چشم‌پوشی از یارانه نقدی مطرح شد بسیار خوشحال شدم و خواستم در این راه پیش قدم باشم.

بازیگر سینمای ایران گفت: با این اقدام و چشم پوشی افراد متمول از یارانه بسیار موافقم و امیدوارم کسانی که از یارانه خود صرف نظر کردند بتوانند الگو خوبی برای جامعه باشند.

وی تصریح کرد: باید در زندگی شخصی خود انصاف را رعایت کنیم و بگذاریم کسانی که نیاز واقعی به این مبالغ دارند مشکلات خود را برطرف کنند.

این هنرمند در پاسخ به این پرسش که آیا با چنین اقداماتی می‌توان ثابت کرد که شکافی میان اهالی سینما و مردم وجود ندارد، اظهار داشت: مطمئن باشید هیچ شکافی میان مردم و سینما وجود ندارد و متاسفانه بعضی اوقات آدم‌های ناراحت این اتهام را به خانواده سینما می‌زنند تا ما را اذیت کنند، اما باید این را بدانند که اقداماتشان بی‌فایده است.

اصلانی افزود: مردم ایران هنرمندان خود را دوست دارند و مطمئن باشند هنرمندان همیشه خود را از مردم می‌دانند. شهرت، اعتبار و در نهایت نزدیک شدن به مردم برای هر هنرمند لذت بخش است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    5 1
    98 درصد ایرانی ها نیازمندن.
  • محمد A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    7 1
    یارانه یعنی سهم هر شخص از منابع زمینی نفتی و عمومی کشور؛ هر کسی با تابعیت ایرانی چه پولدار باشه چه فقیر از این مملکت سهم میبره هیچ کس نمیتونه به بهونه پولدار بودن حق کسیو بخوره و اسم عدالت روش بزاره. اگه نگران قشر ضعیف هستین باید ماهیگیری یادشون بدین نه سالی یه ماهی بدین دستشون
  • علی IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    7 2
    آقای فرهاد اصلانی لطفا جو راخراب نکنید چون اگرقراراست یارانه داده شود حق همه است چه فقیر چه دار چون سرمایه این ممکت مال همه است ومربوط به قشر خاصی نیست چون با این گفته باعث اختلاف وچند دستگی می شوید
  • حبیب IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    1 0
    سلام ، اصولا توزیع یارانه نقدی از اول هم اشتباه بزرگی بود که دولت گذشته مرتکب شد، اگر این همه یارانه نقدی به ایجاد اشتغال و تولید اختصاص پیدا میکرد در حال حاضر مشکل بیکاری کشور حل شده بود واوضاع اقتصادی هم خیلی بهتر بود ، مشکل اصلی کشور ما نبود مدیریت واحد است و سلیقه ای و سیاسی برخورد کردن با مسائل کلان کشور است و تا این موضوع حل نشود اوضاع بدین ترتیب خواهد بود و از هم مهمتر اینکه به صاحبان فکر و تخصص جدا از مسائل جناحی و سیاسی اجازه فعالیت داده شود
  • بی نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    4 2
    آخه بازیگر کیه که اظهار نظر اقتصادی بده فقط تو ایران همه متخصص
  • بی نام IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    7 0
    شما و هنرمند که میلیاردی درامد دارید از یارانه گرفتن انصراف دهید ... ممنون