ایرنا نوشت:

معاون اشتغال و توسعه کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای حمایت از کارآفرینی و اشتغال، 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال آینده به بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی اعطا خواهد شد.

حسن طایی عصر چهارشنبه در دیدار با استاندار قزوین گفت: این اعتبار که در قالب بسته حمایتی می تواند سرمایه در گردش مورد نیاز بنگاه های اقتصادی را تامین کند، به تناسب تعداد و ظرفیت واحدها بین استان های کشور تقسیم می شود.

او با بیان اینکه تسهیلات یاد شده باید در خدمت تولید و اشتغال باشد، گفت: 80 هزار میلیارد ریال از این اعتبار از سوی بانک مرکزی، 10 هزار میلیارد ریال از سوی بانک رفاه و بقیه از سوی صندوق مهر امام رضا (ع) به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط اختصاص داده می شود.
این مسوول با بیان اینکه این میزان تسهیلات تنها برای تامین نقدینگی مورد نیاز و ایجاد طرح های توسعه واحدها به اختصاص می یابد، گفت: این تسهیلات بابت طرح های ایجادی اعطا نمی شود.

معاون اشتغال و توسعه کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نیاز واحدهای اقتصادی برای فعالیت خود به سرمایه در گردش، گفت: ظرف دو، سه سال گذشته تسهیلات بانکی مورد نیاز به واحدهای تولیدی تزریق نشده است.


23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =