فارس نوشت:

رئیس‌جمهور گفت: همانطور که ایران اراده لازم را برای حل و فصل مسئله هسته‌ای دارد، در نشست اول این اراده در ۶ قدرت اول دنیا دیده شده است.

دکتر حسن روحانی دقایقی پیش در دیدار با فعالان صنعت فولاد و توسعه دریامحور با بیان اینکه خداوند نعمت‌های متعددی به ایران عطا کرده،‌ گفت: کشورهایی هستند که حاضرند هزینه‌های بالایی برای دستیابی به یک کیلومتر از دریا بدهند.

وی ادامه داد:‌ خداوند در کنار دریا، معادن ذی‌قیمتی به ما داده است.

وی با بیان اینکه صادرات خام معادن، گاز، نفت و سنگ آهن جای تاسف دارد، اضافه کرد: باید پرسید که چرا ما به صادرات خام مواد و معادن روی آورده‌ایم.

وی اضافه کرد: این در حالی است که معادن کشور در مقایسه با معادن کشورهای دیگر که نیازمند صدها متر حفاری است، سطحی بوده و با کمترین هزینه می‌توان به استخراج رسید.

وی در ادامه این بخش از سخنان خود افزود: آن‌هایی که سر چیزهای جزئی شکاف ایجاد می‌کنند، نمی‌دانند که ما چه بار سنگینی را بر دوش داریم.

وی افزود: اینکه با این همه نعمت و ثروت باز هم در کشور فقیر و بیکار داریم جای تاسف دارد.

وی اضافه کرد: زمانی کسی به من گفت که امروز فردی نیازمند کالا در کشور نیست و برای دریافت آن در صف نمی‌ایستد. اما ما می‌گوییم در کشور کسانی هستند که به کالاهای اساسی نیازمندند.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    3 0
    حالا از امروز که آقای روحانی ایم حرف را زده فقط ببینید صدا و سیما دوباره چه بامبولی درست میکنه!! میگرده میگرده که فلان مقام آمریکایی فلان حرفی را زده و یک کلاغ و چهل کلاغ و سهوا !! اشتباه ترجمه کردن صحبتاشون و ..... یعنی هر وقت مثلا یک چرتی را از یک مقام آمریکایی درباره ایران کشف می کنند گوینده خبر طوری حرف میزنه که انگار صدا و سیما به یک کشف بزرگ و پیروزی فوق العاده دست یافته و کل کشور را از جهالتی که درش بودن نجات داده!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    2 0
    اون شخص دروغ گفته. مردم همدیگه رو در صف دریافت سبد کالا کتک میزدند.