۰ نفر
۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸

مجموعه دی‌وی‌دی و بلو-ری فصل سوم سریال «بازی تاج و تخت» در بریتانیا رکورد فروش یک دهه گذشته را شکست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه دی‌وی‌دی و بلو-ری فصل سوم سریال «بازی تاج و تخت» به سریع‌ترین سریالی بدل شد که در دهه گذشته عرضه آن بر روی دی‌وی‌دی یا بلو-ری در بریتانیا به فروش رفته است.

فصل سوم این مجموعه 17 فوریه 2014 منتشر شد و در یک هفته 190 هزار نسخه از آن (دی‌وی‌دی یا بلو-ری) به فروش رفت و مبلغ 5.4 میلیون پوند به جیب شبکه اچ‌بی‌او سرازیر کرد.

پخش فصل سوم «بازی تاج و تخت» ماه ژوئن سال 2013 با رکورد 5.4 میلیون بیننده به خاتمه رسید و سازندگان امیدوارند این رکورد در فصل چهارم بهبود یابد.

این فالرتون مدیر بازاریابی شبکه خانگی اچ‌بی‌او گفت: «ما در شبکه از این اتفاق بسیار خوشحال هستیم. می‌دانستیم که پخش خانگی فصل سوم سریال بسیار موفق خواهد بود، و حالا هم خوشحال هستیم که بازار در دست ماست.»

به نظر می‌رسد دلیل موفقیت فصل سوم در بازار محصولات دی‌وی‌دی یا بلو-ری به دلیل اپیزود خونین نهم سریال باشد، که در آن چند شخصیت اصلی به قتل می‌رسند و سرنوشت چند شخصیت نیز تغییر اساسی می‌کند.

فصل چهارم سریال «بازی تاج و تخت» ششم آوریل (17 فروردین 1393) روی آنتن می‌رود. این فصل از همان جایی شروع می‌شود که فصل سوم سریال خاتمه یافت.

این سریال اقتباسی از مجموعه رمان‌های جرج آر. آر. مارتین است که قرار است با انتشار جلد هفتم به خاتمه برسد. با پایان فصل چهارم سریال، اقتباس از سه رمان اول به پایان می‌رسد. اتفاق‌های فصل چهارم «بازی تاج و تخت» اقتباسی از رمان «توفان شمشیرها» است.

توتال فیلم / 24 فوریه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پویا IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    45 9
    یکی از بهترین سریالهای تاریخ است اگر دوستار ژانرهای فانتزی بزرگسال هستید حتما ببینید .
    • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      25 12
      البته بسیار بد اموزی دارد حاوی صحنه های مبتذل 3000+سال :-)
  • کوهیار IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    4 0
    عالیه, عالی