فارس نوشت:

نویسنده و کارگردان فیلم شیار ۱۴۳ با بیان اینکه گرفتن سیمرغ برای حاتمی‌کیا اهمیتی نداشت، گفت: هدف حاتمی‌کیا از ساختن فیلم «چ» زنده کردن یاد شهدا است.

نرگس آبیار نویسنده و کارگردان فیلم شیار ۱۴۳ در مراسم اکران این فیلم در دانشکده علوم پزشکی خطاب به تماشاگران این فیلم گفت: شما قشر فرهیخته جامعه هستید و نظر شما برای من بسیار اهمیت دارد و خیلی خوشحالم که استقبال بی‌نظیر شما را در زمان اکران فیلم می‌بینم.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم مورد استقبال مردمی و رسانه‌ها و منتقدان قرار گرفته است و امیدوارم بتواند در زمان اکران نیز مورد استقبال مردم قرار گیرد.

آبیار در ادامه درباره فیلم «چ» و ابراهیم حاتمی‌کیا اظهار داشت: فیلم «چ» بسیار خوب ساخته شده است البته حاتمی‌کیا گرفتن سیمرغ برایش مهم نبود و هدفش زنده نگه داشتن یاد شهدا و احترام به خانواده آن‌ها است.

کارگردان فیلم شیار ۱۴۳ تصریح کرد: من با ساختن این فیلم می‌خواستم توجه مردم را به این قسمت از تاریخ کشور یعنی زمان جنگ و سختی‌هایی که مادران شهید می‌کشند جلب کنم.

وی در خاتمه افزود: خدا را شاکرم که مادران شهید از من راضی هستند البته این فیلم بسیار ناچیز است و امیدوارم آن را از من بپذیرند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    2 4
    امیدوارم روزی برسه که دیگه کسی برای رسیدن به منافع شخصی از نام و احترام و بزرگی شهدا سوءاستفاده نکنه!
  • محمودی A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    4 3
    والا به خدا اگه این دو تا فیلم فیلمای خوبی هم باشن من میلی برای دیدنشون ندارم بس که صدا و سیما و سایتای خبری خاص دارن اینارو بزرگ می کنه و بهشون تریبون میده. سال قبل هم فیلم بوسیدن روی ماه درباره دو مادر شهید ساخته شد. چرا کسی از اونا نمجید نکرد. آقای حاتمی کیا بخوای نخوای دارن از قالب یک سینماگر مستقل بیرونت میارن و متاسفانه خودت هم داری همراهی میکنی
  • ارام RS ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    4 4
    حاتمی کیازیرکانه با بزرگ کردن این فیلم متوسط قصد داشت توجه ها را از فیلم های خوب جشنواره دور کند که توانست.
  • وحید A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    5 2
    ارزش کار آقای حاتمی کیا بسیار فراتر از یک سیمرغ هست
  • امیر DE ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    4 3
    معلومه از جاروجنجالی که بعد از فستیوال انجام داد .اصلا براش بردن جایزه مهم نبود!!!
  • با نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    5 1
    عالی بود عالی بعد مدتها شاهد دو فیلم از دفاع مقدس بودیم واقعا عالی بود حال کردم واقعا مردم با قضاوتاشون نشون دادند که جای چنین فیلمهایی خالی بود واقعا خسته شده بودیم از فیلم های عشق های مجازی و ... ترویج فساد. درود بر هنرمندان
  • بی نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    4 3
    این نوشابه باز کردن شما و حاتمی کیا برای هم دیگه داره لوث میشه ...