پایگاه اینترنتی آسیا تایمز در گزارشی آینده مذاکرات هسته ای ایران را در گروه درک درست آمریکا از انقلاب اسلامی ایران دانسته است.

به گزارش خبرآنلاین این پایگاه اینترنتی با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه پنج به علاوه یک در وین، این مذاکرات را بسیار دشوار و حساس دانست و نوشت مادامیکه آمریکایی ها درک درستی از انقلاب اسلامی ایران نداشته باشند نمی توان انتظار رسیدن به توافق نهایی را داشت.

آسیا تایمز نوشت: در حال حاضر، پس از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، آنچه که ایرانی ها در پی آن هستند تا حدود زیادی غیر قابل دسترسی است: پایان تحریم های غرب و پایان دادن به تفکرات غربی درباره ایران دارای تعصبات مذهبی شدید.

روسیه، چین، ترکیه، پاکستان و دیگر کشورهای آسیایی، همه کشورهای آمریکای لاتین ، همه کشورهای آفریقایی با ایران روابطی عادی دارند. جدا از مطرح کردن بحث ها درباره « نرمش قهرمانه » در مقابل انحصارگرایی آمریکا ، اگر دولت آمریکا بتواند بر انحصارگرایان غلبه کند و واقع بینانه با آنچه که در 35 سال پیش در ایران رخ داد، کنارآید ، تنها در ‌آن صورت می توان انتظار داشت مذاکرات در وین به جایی برسد و می توانیم شاهد توافق هسته ای نهایی در سال 2014 باشیم.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    3 0
    امیدوارم همه چیز درست شه