دیپلمات خندان بالاخره عصبانی شد.

محمود عزیزی: مرد اول دستگاه دیپلماسی چند ساعت بعد از ورود به تهران برخلاف همیشه، در گفت وگو با خبرنگاران لحنش منتقدانه بود و دیگر لبخند به لب نداشت. مثل روزی که برای توضیح درباره مذاکرات هسته ای به صحن علنی مجلس رفت و در میانه صحبت هایش درباره اظهارات مقامات آمریکایی گفت:« آمریکایی ها حرف های نامربوط زیاد می زنند.» او در آخرین ساعات  حضور در وین هم منتقد بود. منتقد انتشار حرف های نامربوط و ترجمه های غلط از مذاکرات ژنو و سوالاتی که  هیچ پایه و مبنایی ندارد.

برخلاف چهره خندان ظریف در کنفرانس خبری هتل «پالایس کوبورگ» بعد از سه روز مذاکره در وین، شهر موسیقی و کافه، ظریف از سایت غیر معروفی که باید با هزار ذره بین در اینترنت آن را یافت،گلایه مند بود.

گفت«یک فرد نامربوط حرفی نامربوط گفته که آنچنان در سایت های داخلی انعکاس پیدا می کند که بعد هم می خواهند ما به این حرف پاسخ دهیم.». او اشاره کرد که همواره روش های مختلفی بوده که گروه های مختلف برای تاثیرگذاری بر روند سیاست سازی حرفهایی می زنند که از نظر او «بسیاری از این حرفها نیز کاملا نامربوط است.»

متذکر شد حرفهایی که با آب و تاب فراوان نشر داده می شود  و جز در رسانه های داخلی آنها را هیچ جا نمی بینیم، دروغ است. بعد هم تصریح کرد:«دلیلی وجود ندارد، هر حرف نامربوط یا مربوطی که در خارج از ایران گفته شد ما مجبور باشیم فورا به آن واکنش نشان دهیم.»

اشاره های ظریف به انتشار اخباری است که رسانه های غربی درجریان مذاکرات وین، درباره  بحث در خصوص موضوع موشک های بالستیک در جریان مذاکرات ایران و 1+5 روی خروجی های خود فرستادند و توسط رسانه های داخلی منتشر شد.

وزیرامور خارجه برای اینکه به فتنه انگیزی یک پرسش بدون مبنا در رسانه های بین المللی اشاره کند، به خاطره ای از سوال خبرنگاری در سفر خود به قم اشاره کرد و گفت: در سفری که به قم برای دیدار با مراجع رفته بودم خبرنگاری از من پرسید که نظرتان درباره حضور نمایندگان رژیم صهیونیستی در مذاکرات چیست؟ و من به طور صریح گفتم که آنها هیچ جایگاهی در مذاکرات ندارند.

ظریف می گوید این سوال بین حد فاصل ملاقات ها با مراجع در خیابان از وی پرسیده شده و وقتی او به هتل بازگشته، در سایت ها منبع این خبر را جستجو کرده که کجا کسی گفته است نمایندگان رژیم صهیونیستی می خواهند در مذاکرات حضور داشته باشند.

ظریف می گوید: هیچ جایی به زبان انگلیسی چنین موضوعی منتشر نشده بود، جز یک سایت داخلی به نقل از یک سایت نامعروف عبری که پس از آن پاسخ من بر روی سایت های انگلیسی قرار گرفت. خبرگزاری های بین المللی آن خبر را نداشتند و کسی نیز برای رژیم صهیونیستی موقعیتی قائل نیست که پشت میز مذاکرات بنشیند اما متاسفانه سوالی که دوستان ما مطرح کردند این امکان را فراهم کرد که پاسخ من در دنیا طرح شود تا برای رژیم صهیونیستی در مذاکرات جایی پیدا شود.

وزیر خارجه با انتقاد از برخی اخبار که در سایت های داخلی بدون اشاره به منبع موثق منتشرمی شود، تصریح کرد: متاسفانه برخی دوستان حرف های نامربوطی را می زنند که هیچ منبع موثق و جدی ندارد اما به طور جدی در سایت های داخلی منتشر می شود.

ظریف با بیان این که به اشاعه کذب و حرف مفت معتقد نیستم، گفت: چیزهایی وجود خارجی ندارد و یا ترجمه غلط منتشر می کنند و گاهی حرف های نامربوط به تیتر یک تبدیل می شود.

ظریف اضافه کرد که آنچه بعضا برخی خبرنگاران مطرح می کنند نکاتی است که برخی موسسات غیردولتی آمریکا مطرح می کنند و خلاف آن نکات هم مطرح می شود بعد هم اضافه کرد: برخی در آمریکا حرف های بدتری را مطرح می کنند اما این دلیل نمی شود هر لاطائلی که یک نفر در آمریکا گفت، مدام در ایران مطرح شود و ما مجبور به پاسخ باشیم.

وزیر امور خارجه گفت: رسیدن به اینکه برنامه ایران غیر نظامی باقی خواهد ماند یک روش نیست، روش های مختلف دارد. یک روش نیست که فلان سایت در آمریکا نوشته و آنها نیز یک روش را در این جلسات مطرح نکرده اند.

ظریف ادامه داد: روش هایی که مطرح می شود روش هایی نیست که شما در سایت ها می خوانید بلکه آن روشها حرفهایی است که گروه های صهیونیستی برای تاثیرگذاری بر مذاکرات مطرح می کنند پس ما لطفا تکرار نکنیم.

برخلاف لحن گلایه مندانه ظریف در پایان مذاکرات وین، او در روز پایانی با لبخند همراه با اشتون در کنفرانس خبری مشترک شرکت کرد. کنفرانسی که حرف مشترک دو طرف در آن یک عبارت بود:«شروع خوبی داشتیم.»

اظهاراتی که مشابه آن را سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پایان دور اول مذاکرات جامع ایران و ۱+۵ بیان کرد و از« سازنده و مفید» بودن مذاکرات گفت.

ادامه مذاکرات  هسته ای هم در اواخر اسفند تنها چند روز مانده به نوروز باستانی ایرانی انجام می شود. قبل از دور جدید مذاکرات، قرار است اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران بیاید. 18 اسفند تاریخی بود که عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده برای سفر این مقام اروپایی به خبرنکارانی ایرانی اعلام کرد. حالا همه منتظر نحوه ورود و پوشش اشتون در جریان سفر به ایران هستند.

همزمان آژانس بین المللی انرژی اتمی روز پنج شنبه گزارشی از برنامه صلح آمیز هست ای ایران منتشر کرد. گزارشی که در آن آژانس تاکید کرده که ایران به تعهدات خود بر اساس توافق ماه نوامبر موسوم به برنامه اقدام مشترک برای کاهش ذخیره اورانیوم با غنای 20 درصد عمل کرده است. این گزارش آژانس چند ساعت بعد از آن منتشر شد که ایران و 1+5 مذاکرات  خود برای دست یافتن به توافق جامع را به پایان رساندند وبرای دور بعدی مذاکرات در 17 مارس (26 اسفند) برنامه ریزی کردند.

آیا مذاکرات 26 اسفند مثل رسیدن بهار، خبرهای خوبی برای ایران دارد.

12 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 187
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    243 9
    دکتر ظریف ناراحت نباش از کوزه همان برون تراود که در اوست
  • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    حرف مفت دقیق‌ترین تعبیر در مورد انتقادات از سیاست خارجی دولته.
  • ali A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    مرگ بر اسرائیل .........................
    • مرگ بر منافق A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 5
      اسراعیل دوستها منفی دادن
    • بی نام A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      5 0
      چه ربطی به اینجا داشت عمو.تو هم مشت گره کردت امادسا تا بزنی حالا....
    • بی نام A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      مرگ بر تندروها
    • بی نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      81 9
      من موافق مرگ بر اسراییلم ولی چون اینجا جاش نبود بهش منفی دادم.
    • بی خیال A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 0
      حالا چه ربطی داشت که جوگیر شدی !!!!!!!!!!
    • وحید IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      1 26
      مرگ بر فتنه گر وسازش گر
  • ز A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    يكي بياد به اين صداوسيما بگه؛ بابا ول كن! سايتا و خبرگزاريا پيشكش.
    • بی نام DE ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 0
      منظور جناب ظريف هم همون بوده ديگه نميدونسته چطوري بگه تا دوباره شروع نكنن وگرنه منظور از خبرگزاري كوچك وبدون بيننده غير از صدا وسيماي ملييييييييمون چي ديگه ميتونه باشه؟؟؟؟؟؟
  • امید IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    اولا : آقای مربوط لطف کنید حرفهای مربوط را صادقانه از زبان خودتان بیان کنید تا حرفهای نامربوط از زبان آدم نامربوط شنیده نشود. دوما : چرا همیشه خنده شما برای بیگانگان هست و لحن تند و خلق تنگتان برای این مردم شریف؟ سوما : شما اگر فرد صادقی بودین قطعا کاری میکردین تا رئیس محترم مجلس در جمع خبرنگاران نگویند ما هم از موضوع هسته ای همانقدر مطلعیم که در رسانه ها پخش شد.آقایان اعتدالی لطفا اعتدالتان را برای مردم مسلمان کشور خودتان و غضب و کینه هایتان را برای دشمنان مردم کشورتان نگه دارید.
    • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      تعداد منفیایی که همین مردم شریف بهت دادن بشمار. مقرض !!
    • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      3 0
      دشمن تو ضعف توست... پس تنها با آن در نبرد و ستیز باش!
    • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      4 0
      با عرض معذرت شماوچه دونستن سياست گيريم اون بياد بگه شما كاري مي توني بكني-برو يارانت رو بگير زندگيت بچرخه
    • ایرانی IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      5 0
      هموطن عزیز مذاکرات و برنامه های مذاکراتی محرمانه هستن قرار نیست که همه مسایل واضح گفته شود
    • بی نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      81 4
      چرا سرت کردی زیر برف .ببین چند نفر باهات موافقند
    • رضا A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      9 93
      بی نام جان تو هم یه نگاه به غلط املایی هات بکن مغرض.نگاه به مثبت منفی ها هم نکن که توی خیلی سایتهای دیگه بر عکسه.
    • بی نام A1 ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      43 4
      به علاوه مثبت های کامنت بالا
  • میثم IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    وای بر اونهایی که با نشر اکاذیب به مملکتشون خیانت می کنند. در حالی که فکر می کنند دارن به مردم خدمت می کنند. اونها ناخواسته و یا شاید هم خواسته دارن به نفع صهیونیستها عمل می کنند. برای تخریب چهره دولت فعلی حرفهایی می نویسند که دشمن رو شاد میکنه.
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    ظریف یک دیپلمات به تمام معنا و عراقچی یک دستیار با شرف و کاربلد.
  • حامد A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    بالاخره صبر و تحمل هم حدی داره.
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    ظریف جان شمابه کارتون ادامه بدین خدا یاورتون باشه.به سخنان این افراطیون هم گوش ندین.معلومه چون منافعشون با برداشته شدن تحریم ها به خطرمیوفته...........
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    شاید علت سوالات از ظریف این است که ما میخواهیم از متن توافقنامه مطلع شویم. یا لااقل نمایندگان ما باخبر شوند.
    • بی نام US ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      اشتباهی مثبت دادم. شما در دوران جلیلی هم اینقدر نگران متون مذاکره بودید؟ و ایضا نمایندگان شما؟
    • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      2 0
      اشتباهي مثبت دادم.
    • عادل IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      3 0
      ببخشيد شما؟؟ اکثر نمايندگان و ريئس مجلس راضی ! رهبر راضی ! قوه مجريه راضی !! متن رو هم که دراختيار مجلسه خوب سواد داری برو بگير بخون !!! شما وقتی دکتر هم می روی نسخه رو می خونی ؟ تازه اگر خوندی می فهمي ؟؟آقا جان سياست خارجی هم يک تخصصه و فعلا به ظاهر شما از اون سررشته نداری !!
    • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 3
      آقای بی نام 13:37:16راستش رو بخوای ما در دوره دکتر جلیلی نگران نبودیم چون میدونستیم که در زمان ریاست ایشان توافقی صورت نمیگیره. اما در دوره دکتر ظریف نگرانیم چون توافق داره انجام میشه. نگرانی ما هم از دکتر ظریف نیست. من هم ایشون رو دوستش دارم. اما نگرانیم از این آمریکاییهاست بس که اینها پدرسوخته هستن. اینها سر ابلیس رو هم کلاه میذارن. البته چون دکتر ظریف 30 سال تو میون اینها بوده پدرسوختگی اینها رو میشناسه و بعید میدونم سرش کلاه بره. خبرآنلاین منتشر نکن آخه یه جورایی ممکنه بوی مخالفت با سلیقه شما رو بده.
    • amir IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 0
      شما و ما و نمايندگان عزيز با علم كمالات از متن مذاكرات باخبر بشوند كه چه بشود ؟ آخه نه كه شما متوجه شي فرق ميكنه . البته شماها و نمايندگان از اين بابت دوست داريد بدونيد اون تو چه خبره تا سريعا بتونين كارشكني كنيد چوب لاي چرخ ديپلماسي كنيد . زمان استاد بزرگوار ديپلماسي جليلي شما و نمايندگان چقدر دنبال متن مذاكرات بوديد . البته نمايندگان عزيز حق دارند به هر حال حساب 2*2 تا چهارتاست ولي شما چي ميگي نميدونم . وجدانا بچاپ خبرجان .
  • بیل IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    بابا راست میگه دیگه. چرا همش ما ایرانی ها باید از خودمون بخوریم؟
  • زهرا IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    تا بوده تو این کشور نخبه کشی بوده از امیر کبیر بگیرید تا مصدق الانم ظریف
    • بی نام A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      62 4
      دور از جونش, خودم فداش
  • بینام A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    مشکل از آقای ظریفه که فکر میکنه با ادبیات دیپلماتیک میشه با این جماعت حرف زد.... ادبیات چاله میدونی و بگم بگم راه حل مواجه با ایناست و یا لطف کنید و کل مذاکرات رو محرمانه اعلام کنید این جوری ملت از دست اینا یه نفس راحت میکشه و شما هم به کارت میرسی
  • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    خیلی اقایی دکتر جون
  • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    اگر ايشان طلبي دارند ، اعلام بفرمايند تا بصورت كامل پرداخت شود.
    • بی نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      شما جيب ما را نزن پرداخت طلب پيشكشت
    • مهران IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      4 0
      میخواهید از حساب دایی محمودت پرداخت کنی؟
    • هدی IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      88 7
      طلب رو شما از مردم دارید .بابت چه نمی دونیم.
  • بی نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    4 میلیون غالب بر اکثریت نخواهند گذاشت مذاکرات به نتیجه برسد
    • ساسان IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 0
      ببخشید، این آمار 4 میلیون از کجا اومده؟؟؟ یعنی ما 4 میلیون ایرانی داریم که دلشون برای ایران نمی تپه؟
  • A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    اگر برنامه هسته اي ما نظامي نيست (كه نيست) نميدانم پس چرا عده اي اينقدر از شفاف سازي و مذاكرات ميترسند.غير از اين است كه منافعشان در وجود شرايط بحراني در كشور است؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    بیچاره اخرش از دست این افراد افراطی سکته می کنه . دلم براش می سوزه
    • بی نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      5 1
      خدا نکنه سکته چیه؟؟ برای سلامتی و موفقیت دکتر ظریف صلوات
    • بی نام GB ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      134 4
      زبونتو گاز بگیر مومن, خدا نکنه, درد و بلاش تو سر دشمنای ملت
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    و اینجا بود که شبکه خبر حرفهای ایشونو در روز پنج شنبه قطع کرد
  • ایستا AZ ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    البته خوب نان بعضی ها در بحران جنگ است
  • سارا A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    جناب آقای وزیر لطفا با حرفهای بدخواهان ملت و منفعت طلبان عصبانی نشوید. امیدواریم که اقلیت افراطیون همگام با اکثریت ملت شوند و صدای بلند ملت را بشوند که همان صدای صلح و مخبت و دوستی با تمام دنیا بر اساس احترام متقابل است د
    • بی نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      1 2
      50.7 درصد.
  • هستي IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    بخدا حق داره بنده خدا
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    حق دارن جناب ظریف
  • نیما IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    ظریف می خواد به بعضیا بگه ما را به خیر تو امید نیست، خواهشا شر مرسان، البته برای اون بعضیا خیلی گرون تموم میشه که این نماینده ی ملت موفق بشه و مردم راحتتر زندگی کنن
    • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      همچین نماینده ملت هم نیست. بیشتر داره جاده رو صاف میکنه برای سرمایه دارهای داخلی و خارجی.
    • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      10 1
      جناب بی نام شما ماشاالله بی سوادی رو هم رد کردی.
    • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      5 0
      گیرم , جاده رو برا سرمایه دارهای داخلی و خارجی فراهم کنه حداقل برا 2 نفر هم اشتغال ایجاد بشه بهتره یا دور هم بشینیم و برشکست بشیم و با تحریم و جنگ رو برو بشیم؟ اصلا برخی ها فکر ندارند که بخواهند فکر کنند!!
    • محمد A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      1 0
      در مورد جاده صاف کردن برای سرمایه داران نو کیسه داخلی نفرمایید که پرونده های فساد مالی یکی پس از دیگری در حال هویدا شدن است.
    • غضنفر A1 ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      1 0
      په نه په تو نماينده مردمي با اين همه منفي كه گرفتي
  • سورنا A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    آخی ...با آقای ظریف..ظریف برخورد کنین...خسته نباشین وزیر محترم.خدا قوت
  • محمد A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    آقای ظریف حالا حالا عمو ضرغامی و یاران نقشه دارن براتون...! دوران احمدی نژاد که ایران به اوج ابتذال خودش رسیده بود,نه باهنز نقدی میکرد,نه جناب جنتی واکنشی نشون میدادن نه عمو اسفندیار کاری به کارش داشت.
  • محمد IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    دمت گرم
  • بی نام GB ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    اميدوارم كه همه ما ايراني ها متحدانه از اين بزرگ مرد حمايت كنيم و براي يكبار هم كه شده بدون كينه واز سر لطف به حرفهاي جناب ظريف فكركنيم و"عمل كنيم "
  • بی نام A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    دوستت داریم قهرمان ملی به خاطر مردم تحمل کن
  • علی IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    نمی دونم چرا ظریف یکبارم برای غربی ها قاطی نکرده ولی تا دلتون بخواد به منتقدین داخلی ناسزا میگه و تهمت میزنه ...حرفاشو مستقیم نگاه می کردم شبکه خبر میگفت سایتهای غیرمشهور غربی یک چیزی میزنن داخلی ها بزرگش می کنن،آخه آقای ظریف حرفهای اوباما و کری و شرمن و نتانیاهو در آیپک و گرشت و کوهن در سنا و اولاند در اتحادیه اروپا با اهمیت نیست که شما واکنش نشون بدی؟!!! اینا هم ذره بینی هستن و اهمیت ندارن؟ اعمال تحریم بیشتر و تهدید شرکتهای دنیا برای عدم تجارت با ایران و ادعای جلوگیری از برنامه موشکی هم برای آمریکا مصرف داخلی داره؟ بس کنید عوام فریبی را...اونایی که نظرهارو تایید می کنید مردید اینو منتشر کنید.10تا نظر دادم یکیشو تایید نکردید،بعد ژست رسانه آزاد و گفتمان بی قیدم دارید.همش شعار
    • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      عوامفريبي نگو كه ياد رئيس جمهور محبوبت زنده شد برام كه كنسانتره پوپوليسم و عوامفريبي بود تورو خدا اصلا شماها از اين كلمه عوامفريبي استفاده نكنيد. گرچه شما كنسانتره خيلي دوس دارين ظاهرا. توهين نكردم خدايي، چاپ كن.
    • رضا سلیمی A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      شما از چیزی اطلاع نداری چیزی نگی نمیگن چرا هیچی نگفتی:جان کری: ظریف تنها کسی است که به خود اجازه داده سر من فریاد بکشد. این قضیه واسه توافق قبلی بوده. بعدشم ایشون در مورد جو سازی های امثال شما صحبت کرده نه در مورد وندی شرمن وگرنه جواب ایشون و اوباما و کری رو هم داده. ظریف بعد از صحبت های اوباما گفت: آمریکایی ها زیاد حرف میزنند. آنها باید پایبند به توافق نامه باشند.. بازهم ظریف بعد از صحبت های شرمن: آمریکا حق دخالت در مورد مسایل داخلی کشورها رو نداره. ظریف بعد از صحبت های جان کری: آمریکا دروغ میگوید. دیپلماسی ایران اجازه دارد در هر جایی و هرموقعی در مورد مسایل گوناگون ارائه نظر کند و رهبری ایران این اجازه را صادر فرموده اند. اماچرا شما انقد بد دلین؟ خدایا راه راست رو به همه ما نشون بده
    • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      بیاد هم برای شما قاطی کنه. چون کاری کردید که رسیده به این بیت که "من از بيگانگان هرگز ننالم/ که با ما هرچه کرد آن آشنا کرد". خیلی از مخالف های داخلی توافق با دشمن های خارجی هم صدا شده اند.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      شما هم بازم داری حرف مفت این سایت های بی نام و نشان را ترویج می کنی باور نکن علی آقا همه ش شارلاتانیزمه اگه ندیدی همین منتقدین سینه چاک یک روزی خودشان میدان دار مذاکره مستقیم شوند بگو چرخ گردون وارونه می چرخه به شرطی همین آقایان منتقد چنان بروند خط اول مذاکره و چنان برای مذاکره دلیل بیاورند که مثل تویی باز هم باور کند که منفعت مملکت در اینه آره جانم شانتاژ تبلیغاتی یعنی این
    • نیما IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      1 0
      نظراتتو مطرح نمیکنن چون میترسن تعداد منفی ها از مثبت های کل این صفحه بیشتر شه دقیقا به عکس همین دلیلم نظرات منو منتشر نمیکنه خبر آنلاین بابا میخای آدرس خونمونم بزارم اگه مشکلی پیش اومد بیان منو هم ببرن اوین!
    • بی نام JO ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      2 0
      رضا سلیمی: دوست عزیز از نظر این آقایان همه چیز دان و دلسوز ملت (در واقع کاسبان فتنه) پاسخ دادن اینجوری نیست که. حتما باید مثل دکتر محبوبشون از الفاظ رکیک در پاسخ به غربی ها استفاده بشه تا جگر اینها حال بیاد!
    • حسن IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      0 0
      علی آقا چشماتو باز کن این بنده خدا به کی توهین کرده یکی هم که پیدا میشه محترمانه این تندرویها رو گوشزد میکنه شما مثل آتیش رو اسفند میشی.!
    • محمد اول A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      0 0
      علی آقای عزیز! اون صحبت آقای ظریف در مورد مطالبی بود که معاندان داخلی و همپیمانان داخلی صهیونیسم بزرگش می کنن تا بلکه بتونن از داخل جلوی پیشرفت مذاکرات رو بگیرن از جمله ترجمه غلط سخنان جان کری و اوباما! مثلا جمله جان کری که من به رئیس جمهور روحانی اعتماد ندارم که سه روز تموم با آب و تاب از رسانه مثلا ملی پخش شد، ترجمه غلط بود که من بعید می دونم این اشتباه غیر عمد باشه! از من می شنوی اگه می خوای مواضع واقعی آمریکائی ها در قبال مذاکرات و ایران رو بدونی به منبع اصلی اخبار مراجعه کن با گوگل ترانسلیت هم می تونی ترجمه کنی ولی به اخبار صداوسیمای ضرغامی اعتماد نکن
  • میثم A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    والا به خدا حق داره، کوه هم باشی با اینهمه حرف نامربوط داغون میشی، انگار نه انگار که این بنده خدا داره واسه آرامش و آسایش ملت ایران می جنگه. والا انصاف هم خوب چیزیه
    • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      معلومه که کاسبان تحریم نمی خوان آشتی برقرار شه
    • بینا A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      و تاسف بار اینجاست که با بزرگ کردن این اخبار کذب سوژه های جدیدی به دست طرف دیگر مذاکره می دهند و کار جناب ظریف سخت تر می شود.واقعا کاسبان تحریم شمشیر رو از رو بستن
    • بی نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      یه سری افراد دوست ندارن ایران آرامش داشته باشه چون کسب و کارشون تو تحریم نا آرامی رونق میگیره
    • بی نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      دکتر ظریف عزیز مردم شمارو دوس دارن. دعای مردم بدرقه راه شماس. انشالله به امید خدا این نماینده های تندرو که دارن چوب لای چرخ وزارت خارجه میزارن و حتی یک سابقه دیپلماتیک هم در کارنامه خودشون ندارن تو مجلس بعدی هیچ جایگاهی ندارن.
    • بی نام A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      ترجمه های نامربوط از صدا و سیما و رسانه های درجه نهم انعکاس پیدا می کنه و ما نباید اونها رو در بوق و کرنا کنیم. در همین سایت خبرانلاین مترجمی درباره ترجمه های غلط صدا و سیما نوشت و بازتاب خوبی داشت. معاونت مطبوعاتی باید واسه مترجمین و کسانی که ترجمه اونها رو پالایش می کنه جریمه بذاره در بخش ترجمه سیاسی و بین الملل چرا که با منافع ملی بازی می کنن.
    • خزاعي A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      قابل توجه كيهان ، رسالت ، وطن امروز ، رجاء نيوز و 20:30 و .......
    • حداديان A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      4 1
      شما دو تا زمان مهم و حساس را بايد صبر و پشت سر بگذاري ، اول زمان رسيدن به توافق نهايي با 1+5 و دوم زمان انتخابات دور بعد مجلس كه اولي دعاي مردم بدرقه شماست و دومي حضور مردم فهميده و معتدل در انتخابات مجلس اندكي صبر سحر نزديك است
    • بی نام EU ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      9 0
      خبرنگارای غیر حرفه ای همینه . یکی لیسانس ادبیات میگیره از بیکاری میره خبرنگار میشه
    • بی نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 5
      بنده نمی دانم پرتقال فروش کیست ... یکی لطف کنه بگه متن توافق نامه و متن دستور کار مذاکرات که مورد تایید وزارت خارجه میباشد کجاست ... تا بدانیم چه در مذاکرات میگذرد... تا حالا همه اظهارات نمایانگر این است که ما طرفدار یک جناح هستیم یا نیستیم نه اینکه توافقات به نفع ملت ایران است یا خیر؟
    • بی نام EU ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      لیسانسههای بیکار میان خبر نگار میشن همینجوره دیگه ابروی کشور رو میبرن .
    • بی نام A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 0
      واقعا نمیدونم اینا که نظر منفی دادن چی فکر میکنن؟
    • بی نام A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      0 0
      معلومه که آقای ظریف مقتدرترین وزیر امور خارجه ایران هست. این حمله های ایذایی که به ایشان میشود به خاطر موثر بودن و مستقل بودن ایشان است وگرنه کسی (نه منتقد و نه مردم) کاری به کار وزای قبلی نداشت انگار که اصلا وجود نداشتد
  • بی نام A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    حالا همه منتظر نحوه ورود و پوشش اشتون در جریان سفر به ایران هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • امیدوار A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      چه کنیم که زندگی ما با ظاهر بینی در حال گذر است .میدانم که خدا چنین نم خواهد .پس بر ما ببخشاید به بزرگی وکرم خویش
    • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      آره والله همه کارمون مونده فقط می‌خواهیم ببینیم ایشون با چه پوششی میان!!!
    • مجید IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      3 0
      بریم استقبالش :-)
    • بی نام RO ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 0
      خب جالبه ببینیم چه تیپی براخودش انتخاب می کنه آخه ایشون خیلی خوش تیپن
    • بی نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      0 0
      حالا اگه اشتون يه نصفه روسري بندازه روي سرش تمام مشكلات كشور حل ميشه؟!!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    یاد مطرح کردن هولوکاست افتادم!!!
  • امين د IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    اگر باعینک بدبینی و کم سوادی بخواهیم نگاه کنیم ، بهار که هیچ ، بهشت هم برزخ و جهنم میشه. خدا شر بددلان و بدزبانان و سیاه نماها را از شر ملت ایران کم کنه.انشاالله
    • آرمین IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 8
      شاید کمتر کسی باشد که دلیل انتقادش از دولت از روی کینه باشد. به نظر من خیلی از منتقدان از این که خدایی نکرده هیات ایرانی راه را اشتباه برود و دستاوردهای دولت قبلی را نابود کند از آنها انتقاد میکنند.
    • بی نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      2 0
      الهي آمين ....
  • بی نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    آقای دکتر خدا به شما صبر دهد
  • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    بعضي ها دوستي خاله خرسه را دارند.
  • سینا A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    137 9
    توصیه من به آقای ظریف این است: سنگ بدگوهر اگر کاسه زرین بشکست قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود
  • احسان A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    رسانه های داخلی متأسفانه به جای خبرنگار یه سری خبر ساز دارن که این وسط موش میدونن ، این وسط هرچی هم که این عده میگن باید از طرف مسئولش جواب بشنون ، اگه نشنون شروع میکنن به زدن طرف که آااای مسئولین جواب نمیدن و ... تازه این خبرنگار نما ها به جای یه خبر درست حسابی فقط بلدن خبرا رو از سایتای دیگه ترجمه و کپی کنن ، کاریم به درست و غلط بودنش ندارن!!
  • احمد A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    متاسفانه آقای ظریف لبخند رابرای دشمنان میزند و اخمشان را برای ملت ایران به ارمغان می آورندکسی دیده ایشان در صدا سیما لبخند زده باشد در ضمن چه کار مهمی انجام داده که بگوییم خسته نباشی غیر از این است که تحریمها تکانی نخورده و دشمنانمان بی حیاد تر شده اند
    • عربلو A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      2 1
      خاله بازي كه نميره ، عرصه دپلماتيك است و نرمش قهرمانانه
    • رضا A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      5 0
      برای زدن این حرف و این کامنت یا باید کور باشی و یا لجباز حرف های دکتر ظریف منطقیه و ایشان بسیار زحمتکش هستند و مردمی و خوشبختانه مردم ایشون رو پذیرفتند به جز افراطیون و کسبه با این حرفها نمیتوانید دولت را تخریب و ورشکستگی انتخاباتی خود را جبران کنید در ضمن خنده های خارجی ظریف سیاست های دیپلماتیکه و اگر به همان اندازه در داخل بخندند شما کیخان و... تیتر میزنند: وزیر دیوانه دهان خیلی ها بسته نمیشود.
    • بی نام SE ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      5 0
      احمد آقا شاید علتش این باشه که شما و دوستانتان از هرچی لبخند و صلح و آرامش میان ملل جهان هست بیزارید و منافعتان فقط در تحریم و تهدید و جنجال حاصل می شود!؟
    • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      2 0
      شما مثل اينكه كاسبي ها ؟؟؟؟
    • بی نام EU ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      4 0
      در برخورد با ادمهای بددل لبخند بزنن؟ به خسته نباشید امثال شما نیازی نیست شر مرسان
    • امین A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      4 0
      آقا جون یکی از اصول دیپلوماتیک لبخند زدنه نه اینکه بیاد واسه تو لبخند بزنه !
    • جواد A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      1 0
      خود آقای ظریف بعد از توافق ژنو گفت این که می بینید ما (خودش و وزیران خارجه 5+1) جلوی دوربین لبخند می زنیم به این معنی نیست که در طول مذاکرات هم اینگونه هستیم، بلکه بحث ها کاملا جدی است و گاهی با تندی با هم حرف می زنیم. جان کری هم گفت که ظریف اولین نفری بود که در مذاکرات دیپلماتیک سر من داد زد!
    • اسی IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      درکش برات سخته که متوجه بشی ایشون چکار کرده چون سواد نداری پسرم
    • علی A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 0
      اخم ایشون از نامردمی داخلی وهمصدایی امثال جنابعالی با صهیونیستهاست.میدونی که در خارج مخالفین مذاکرات کیا هستند.شانه به شانه هم حرکت ...!!!!
    • بی نام A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 0
      حرف زدن که مالیات نداره .سواد نداری میای یه چیزی می پرونی یه وقت جا نمونی
    • داود IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 0
      دشمن آدم هایی هستن که چشم دیدن آرام رو برا این ملت ندارن نه اروپا و نه جای دیگه ما تو مملکت خودمون هم دشمن زیاد داریم
    • محسن اکبری IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      0 0
      درکت برات سخته هنوز داغی متوجه نیستی، تو یه قدمیه جنگ بودیم اگه یک سال دیگه همون منوال پیش میرفت حتما جنگ میشد . باید هزاران تا بچه ی هموطنت کشته بشن تا بفهمی جنگ یعنی چی بچه هایی که حق زندگی دارن . اینقدر راحت نگین بزار جنگ بشه بزار هرچی میخواد بشه گوره بابای آمریکا مرگ بر ...
    • صفائی IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      0 0
      بزرگترین دشمن انسان هوای نقس اوست . شما هم سعی کن به هوای نفست لبخند نزنی.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    ننگ بر کسانی که تو را عصبانی کردند۰۰۰ ملت با توست ای دلاور۰۰۰۰
  • بی نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    آقاي دكتر ظريف شما دكه بعضي از اين افراطيون رابسته‌ايد،‌اين افراد تا ده سال ديگر هم داد بزنند جا دارد،‌خسته نباشيد،‌خدا قوت.
  • حامد IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    من اگه جزو دولتهای متخاصم ایران بودم، جاسوسان خودم را از میان خبرنگاران تندرو اصولگرا انتخاب می کردم تا هر خزعبلی دوست دارند چاپ کنند و کسی کار به کارشون نداشته باشه. خدا صبرت بده آقای ظریف
  • جعفر ظریف A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    من عصبانی نیستم ...
    • بی نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 1
      خیلی باحال گفتی.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 8
    آقای ظریف بهترین نیروهای این نظام رو به طوطی صهیونیسم بودن متهم کرده.آیا نباید علیه ایشان اعلان جرم بشه و مجلس ایشان را برکنار کنه؟!!!!!
  • بی نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 6
    از بس خاله زنکید که دنبال پوشش اشتون تو ایران هستید به جای این خزعبلات دست از حمایت اسراییل بردارید و منافع ملی کشورتون را در نظر بگیرید.
  • بی نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    خدایاماراازشرافراطیون نجات بده........ روحانی وظریف مچکریم کارتون روادامه بدین مردم واقعی پشت سرشماها هستند................
  • الی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    7 0
    هزاران درود بر دکتر ظریف
  • سلمان A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 6
    جالبه واقعا دشمنان این همه دارن ملت تهدید می کنند این همه توهین میکنند اقای ظریف شما عغدهاتو سربه قول روحانی یه مشت بی سواد خالی می کنی تا الان که فقط خار ذلت داشتید چه چیزی دیگه داشتید
  • بچه های عرب خوزستان EU ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    5 0
    آقای ظریف مثل کوه هستیم در حمایت از شما.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 11
    تا بناگوش نیشش باز بودن مال بیگانگانه و اخم کردن و غرزدنش مال خودیها.
  • رضا IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    الان واقعا همه منتظرن پوشش اشتون در سفر به ایران رو ببینن؟؟؟!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    مهم اینه که مردم ظریف رو دوست دارن . به هر حال باید قبول کرد یه عده ای مخالف به نتیجه رسیدن مذاکرات هستند هم در آمریکا هم در ایران .
  • بی نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    4 0
    درود بر مرد شماره یک دیپلماسی :دکتر ظریف امیدوارم در سایه حمایتها و رهنمودهای رهبری ،موفق باشد
  • بانو IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    کلا ما اینقدر دیپلمات بیسواد داشته ایم واقعا یه باسواد واگاه را نمی تونند تحمل کنند .
  • محمد A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 7
    لبخندش برا غربيها و دشمناي خوني ملته عصبانيتش برا ملت
  • زهرا IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    . حالا همه منتظر نحوه ورود و پوشش اشتون در جریان سفر به ایران هستند. این هم شد جمله؟ خانوم اشتون همین الانش هم توی دل اروپا پوشش از خیلی از خانومای ایرانی خیلی محجبه تره..... یه روسری بندازه سرش رسما حجاب کامل اسلامی رو رعایت کرده. دیوانه ان به خدااااا
  • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    گویا احمد جان تو غار زندگی میکنه و از اخبارخبر نداره............
  • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    اخرش با این کاراشون باعث میشن ظریف استعفا بده بره و باز هم همون آش و همون کاسه
  • بنده خدا IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    واقعا که خیلی ما ایرانی ها باحالیم ! یک نفر هم که کارکشته است و با جون و دل کار میکنه دهنشو ... خدا هممونو هدایت کنه مخصوصن کسانی که اسما ! و رسما ادعای دین دارند !
  • علی IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    کار مهم ایشان ،همین که الان 6 ماهه تحریمها تشدید نشده و اجناس بازار 2 برابر نشده!!! البته شما دوستان احتکار کننده از خداتونه که تحریمها شدید شه و اجناستونو 2 یا شاید 3 برابر بفروشید و خون مردم رو بنوشید و سیر شوید!!!ای خائنان به ایران و اسلام 8 سال اخیر برای بردن ابروی اسلام و ایران بس نبود!!!!به فضل الهی شما افراط گران (خوارج) هیج جایی در اینده ندارید و خداوند مکر شما رو به خودتان بر می گرداند!!!!بروید واین نان حلال را!!!!!برای خانواده خود ببرید!!! خداوند بر چشم و قلب دشما مهر زده تا نبینید با کارهای شما چه خانواده هایی بد بخت شدند...!!!!ان شا... به راه راست هدایت شوید
  • بی نام HU ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    جالبه دوستان مخالف هیچ حرف منطقی ای در مخالفت با حرفهای این بنده خدا ندارن بزنن و فقط میگن چرا واسه بقیه میخندی و به ما اخم میکنی! مگه اومدین تئاتر ببینین به حرف طرف گوش بدید. چشم و گوش هارو باید شست.البته چشم و گوش بعضی هارو بکنی و پیوند بزنی بازم دردی دعوا نمیشه!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    3 0
    موضوع مخالفت با امريكا نيست تو اين تحريم ها بعضى ها به پول قدرت رسيدن و حاضر نيستند اين پول و قدرت را از دست بدهند و برداشتم تحريم ها به ضررشون هست كارى به مردم بد بخت بيچاره هم ندارند فقط منافع خودشون رو ميبينند اسم اين هارو بايد كاسبان تحريم گذاشت
  • نیما IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    امیدوارم این مشکلات تاثیری در روحیه تیم مذاکره کننده و به خصوص دکتر ظریف محبوب نداشته باشه
  • محمدسعید A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    آخه این تندروا چرا نمی‌زارن مردم خسته ایران یه کم خستگی در کنن، آقای کیهان و افرادش دوست ندارن مردم راحت باشن. بابا 80 درصد مردم از دست ظریف و کارایی که میکنه خوشحالن و راضی... تندروها بی خیال شید
  • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    این بنده خدا را این قدر اذیت نکنید تلاش بسیاری کرده ازجمله برقراری ارتباط ایران با دنیا... برگرداندن پول ایران ...تا جایی که اخیرا وندی شرمن سر تعظیم برای ایرانیهتا فرود اورده حمایتش کنید انشالله خیر است
  • بی نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    3 0
    روز قبل از رفتنش که حالشو گرفتن در طول مذاکره هم هی یکسری ادم امتحان پس داده بی عرضه که کاری جز حرافی بلد نیستن اونجوری حالا فردا روزی که موقع تقسیم ارث ومیراث میشه همین ادمها توی صف اول ایستادن کاری دراین مدت کردن
  • محمد A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    7 0
    درود بر ظریف . زنده باد دکتر روحانی . تمام بدبختی ملت و کشور ایران از سوی یک گروه افراطی رانت خوار با تفکر طالبانی به وجود آمد . اینان فقط به چپاول بیت الما ل در سایه تنش آفرینی در جامعه ایران هستند . ملت ایران باید یکبار برای همیشه صدای تندروها را در جامعه خفه کند .تاملت و کشور به آرامش برسد
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    ما که خیلی وقته که میگیم عزیز جان منافع یک عده در داخل با منافع اسرائیل ها گره خورده و سرشون توی یک اخوره بعضی هم خودشون زدن به کوری وکری در جای دیگه کسی یک حرف مخالف میزنه اسمان به زمین می دوزند ولی این دوستانشان که حرف میزنند هیچی
  • سیدسرخسی RO ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    آقای ظریف عزیزناراحت نباش چون دعای یک ملت پشت سرت است بگذار آنهایی که در 8سال گذشته سواد وتدبیر برخورد و گفتگو با جهان رانداشتند ووضعیت فعلی حاصل خرابکاری های مستمرشان است از حسادت بترکند و ایجاد اشکالهای پوشالی کنند یقینا به کمک خدا وپشتیبانی مردم این کشتی را به ساحل آرامش خواهی رساند
  • وحید مرادی IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    ملت ایران جوابشون دادن به این اصلاحاتا
  • بی نام US ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    «اما متاسفانه سوالی که دوستان ما مطرح کردند این امکان را فراهم کرد که پاسخ من در دنیا طرح شود تا برای رژیم صهیونیستی در مذاکرات جایی پیدا شود.» خوب نمی شود به خود ایشان ایراد گرفت که چرا چنین حرفی زده/ حرف یک خبرنگار گمنام مهم نیست و فرقی نمی کند هرچه بگوید. ولی وقتی وزیر امور خارجه چنین حرفی می زند وزنه سیاسی دارد. حالا خود دکتر گاف داده دیگر چرا دیگران را مذمت می کند. البته هنوز هم دکتر ظریف را دوست داریم و برای موفقیتش دعا می کنیم و سپاسگزار زحماتش هستیم ولی واقعا در این یک مورد خودشان مقصرند.
  • بی نام RO ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    2 0
    آخه از همین نفتی که فت و فراوان داریم به جز تورم چه به این ملت رسیده که از انرژی هسته ای برسد. شرف و سربلندی کشور رو حفظ کنیم اما کاری نکنیم که پدری در مقابل خانوادش کوچیک بشه و یا نوعروسی مثل من تمام غصه اش بشه بی پولی و بی کاری با وجود اینکه "خیر سرش" فوق لیسانس داره! و آقایون اختلاص های کلان بکنن
  • بی نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    5 0
    آقای ظریف تاریخ همیشه از شما به نیکی یاد خواهد کرد زنده باد قهرمان ملی ایران ظریف
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    این مصا حبه رو شبکه خبر زنده پخش کرد بنده خدا عصبانی نبوداا با لحن ملایم و محترمانه هم صحبت کرد: )
  • ali IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    آقای ظریف عزت ایران را نفروش. اخم کنی ایراد نداره.
    • غضنفر A1 ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      0 0
      عزيت اينه كه شرمنده يه لقمه نون برا زن و بچه ات نباشي و درمانده پول دارو نشي و با يه نامه دنبال ماشين رييس جمهور نيوفتي و هميشه هشتت گرو نه ات نباش و .........بگم بازم بگم
  • بی نام A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    62 7
    مشكل من انتقاد نيست. مشكل من اينه رسانه هايي مثل صدا و سيما كه از جيب ما روزگار مي گذرونند، به چه حقي عليه راي ما حرف مي زنند؟!! به اميد روزي كه تمام نهادها روزي تحت نظارت مردم باشند.
  • خودم A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    67 5
    البته پیشرو در این زمینه صداوسیما وخصوصن شبکه خبر وبیست وسی 20:30هستن البته ظریف روش نشد بگه .........ضرغامی بتر س از خدا
  • بی نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    87 3
    بیچاره خیلی سخته تو اون همه فشار کاری و مشکلات همش لبخند بزتی ...بالاخره انگار بغضش ترکید !!!
  • شیراز.........سعید A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    78 2
    درود............. درعین عصبانیت ،با صلابت و موقر ومتین ومودب با پرستیییییییییییییژ. اینه وزی امور خارجه ما. مرحبا. ببینم میتونی یه کشور بدرد بخور در روابط خارجی بسازی!!!!!!!!!!! فعلا زندگی که ندارند مردم دلخوشیمون به توئه. دکت----------------------------------------------رجان
  • انصاف A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    عجب دستاوردی این ظریف با خود آوردهاولا در دوره اصلاحات تعلیق هسته ای را پذیرفتند بعد وقتی مذاکره کنندگان زیر قول خود زدند ایران در همان زمان خاتمی مجبور شد که فک پلمب کن و برای ایران درد سر شد حالا هم با پول خودمان ما را مجبور کردند به تعطیلی تمام برنامه های هسته ای البته بامبلغ بسیار اندکی از مجموعه طلبمان حالا هی شما افتخار کنید و به منتقدین بد و بیرا ه بگید در ضمن اون سایتی که زد بود اسرائیل وارد مذاکره خواهد شد همین سایتهای اصلاح طلب بود چه ربطی به کیان و صدا و سیما دارد؟
    • نادر IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      0 1
      حرف حق جواب نداره
    • iman A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      2 0
      رئیس جمهورمحبوبتون باالتماس غنی سازی 3درصدی راپذیرفته بودولی 1+5 تحویلش نمی گرفتن ،درضمن دوره اصلاحات باهشت سال گذشته ازهیچ نظرقابل مقایسه نیست وگرنه کاندیدای شما الان بایدرئیس جمهوربود.ضمنا انتظاراینه که حداقل اسم روزنامه خودتون کیان(کیهان)رودرست بنویسید.
    • بی نام IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
      1 0
      چرا شلوغش می کنین هر وقت تونستیم هم با دنیا تعامل کنیم و هم انرژی صلح آمیز داشته باشیم پیروز شدیم .تو هشت سال گذشته غنی سازی 20 درصد داشتیم ولی تا تحریم نفتی شروع شد مجبور شدیم همه را پس بدیم تا بلکه از گرسنگی نمیریم.مشکل امتیاز دادن مال تیم مذاکره کننده نیست .مشکل از اونجا شروع شد که ادعایی کردیم که حالا توش موندیم و نمی تونیم اقتصادمون را سرو سامون بدیم.در مورد خبر هم فرق نمی کنه کی منتشر کرده ،هر کی منتشر کرده منافعش با اسرائیل هم سو شده !!!
    • بی نام SE ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      0 0
      با یک محاسبه ساده ریاضی درمیابیم که همفکران شما کمتر از 10 در صد مردم هستند!
  • بی نام A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    86 13
    آقا جون چرا الکی بحث میکنید.هر کی موافقه سیاست آقای ظریفه مثبت بده هر کی مخالفه منفی..ببینیم نظر مردم ایران چیه؟
  • امبن A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    ما باید درب ها را بگشاییم ملت منتظر باز شدن درب ها باشند، که با باز شدن درب ها تمام مشکلات کشور حل می شود!
  • بی نام RO ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    3 0
    دکتر داد بزن . تو رو خدا جای همه ما داد بزن انقدر حرف توی سینه هامون هست که نمی تونیم بگیم !
  • فرشید A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    درود بر دیپلمات دلسوز و خستگی ناپذیر
  • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    درود بر ظريف و روحاني
  • بی نام RO ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    درود برظریف ،پایدار باشید ملت باشماست.ازشما مردشکست ناپذیر می خواهیم از یاوه گویان ناراحت نشوید.جواب این ابلهان خاموشی است .خنده شما باعث خوشحالی ملت ،وبدحالی بدکاران خواهد بود.
  • هادی A1 ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    همیشه همین بوده اگه به سمت خدا بری خدا هم ب سمت شما میاد ولی اگه ب سمت شیطان بری اون عقب تر میره تا خوار و خفیف شدن تورو ببینه، به عنوان یک دلال تحریم میگم درود ب شرف تک تکتون
  • محمد IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    حالا این همه حرفو ول کردید چسبیدید به اینکه اشتون چطوری لباس میپوشه میاد... بابا آخه چرا اینقدر به این مسایل شخضی گیر میدید و مسایل رو سطحی نگاه میکنید
  • بی نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    به همین خیال باشید که امریکا با ایران کنار بیاد یا سر سوزنی از تحریمها بکاهد با هیچ دولی چه اصولگرا چه اصلاح طلب چه معتدلین چنین کاری امکان پذیر نیست ( او با جمهوری اسلامی هیچگاه کنار نخواهد آمد) امریکا مذاکرات را طولانی خواهد کرد و هر بار موضوع بی ربطی را که به مسئله هسته ای مربوط نیست پیش میکشد تا سر فرصت بلایی که الان سر اکراین در آورده سر ایران در آورد مذاکرات فریب غرب است برای رسیدن اهداف بعدی اش
  • مهندس محمدی IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    دوستان اقای ظریف داره با لبخند اروپایی هارو گول میزنه داستان سر بریدن با پمبه هستش اخه از شما بعیده واقعا خجالت داره که به با هوش ترین دیپلمات کشورمون این تهمت هارو میزنید ضمن این که شما واقعا مصاحبه ها و شوخی های اقای ظریف با رسانه های داخلی رو ندیدید!!!!!!!!! اقای ظریف یکی از دوست داشتنی ترین مسئولین فعلی کشور هست چه میخواین باور کنین چه نکنین
  • محمد A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    رانت خواران. افراطیون دشمن ملت و کشور ایران هستند . زنده باد روحانی . پاینده باد ظریف . مردم ایران با انتخاب دکتر روحانی تنفر خود را از تفکر طالبانی و افراطی گری اعلام کرد . اقلیتی که در کشور ایجاد تنش و جوسازی می کند بواسطه رانتی است که در تحریمها در مدت 8 سال کسب کرده اند
  • کوروش A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    درود برآقای ظریف زنده باد وپاینده باد تیم مذاکره کننده
  • وحید IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    اقای ظریف جواب خون بابای ارمیتا رو چه طوری خواهی داد
  • بی نام A1 ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    اگه يه نظر سنجي همگاني بين روشنفكران و عمچنين بين مردم گذاشته ميشد براي بعضي از افراد واژه ملت ملت اينقدر ابزار ريا نميشد افسوس كه.....
  • بی نام US ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    ایشاله تحریمها شکسته شه و تعداد دشمنانمان در سطح جهانی کاهش پیدا کنه-بعد از اون می توانیم به کارهای هسته ای هم برسیم
  • صادقی A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    من نمی دانم چطوری باید به این شیطان اعتماد کرد در حالی که هر کجا آتشی شعله ور است پای این شیاطین آمریکایی و صهیونیستی هم وجود دارد دیدید در اکراین چه کردند آقای ظریف نبابد ابنقدر ظرافت به خرج دهد تا اینها استقلال ما را لگد ما کنند ما این استقلال را آسان بدست نیاورده ایم که آسان از دست بدهیم
  • من GB ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    فقط از خدا می خواهم عبرت تاریخ نشویم دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم واقعا خدا ما را به حال خود رها کرده اگر واقعا اینطور بود و خدا می خواست ما هم همچون عراق افغانستان شویم چرا طوفان شن را به یاری ما فرستاد چرا کفش خضر به ما داد تا روی کارون راه برویم چرا میگ و میراژ را اسیر مغلوب اف 14 کرد که خود امریکایی ها ساخته بودند وای اگر عبرت تاریخ شویم !!! ظریف هم متخب خود ما است اگر ضعیف است ضعف ما است قدرت ما همین است خدایا ایا اف 14 های کهنه و پلاسیده توان مقابله با اف22 پولادین دارند خدایا چرا داوود و سلیمان ما را نمی رسانی خدایا این قوم توست که به سوی تو امده است چرا یاریمان نمی کنی !! چکار باید بکنیم مگر نمی بینی که دوست و دشمن تشنه به خونمان شده اند !؟
  • احمد IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    1 0
    توهم تندروهاي داخلي خلاصه مرد خندان و فهيم دولت رانيز برفروخت , بياد داريم در ابتداي مذاكرات بارها وبارها گفت راه بسيار سختي در پيش است قطعا منظورش در داخل بوده جناب ظريف خدا قوت و خدا وند تنها براي بنده اش كافيست
  • من GB ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    خدایا کسانی که تا دیروز به خاطر یاری رساندن به انها از چپ راست سیلی می خوردیم اکنون برابرمان ایستاده اند و سیلی به صورت برادرشان می زنند خدایا یوسفت را دریاب و از این چاه تاریک شیطان نجاتش بده ما بودیم که بنی اسراییل را از دخمه های بخت النصر نجات دادیم ما بودیم که اسلام را پذیرفتیم و یاری کردیم ما بودیم که پس از هزاران سال دوباره حکومت محمد (ص) را برافراشتیم ایا ما را عبرت تاریخ خواهی کرد پروردگارا مگر نمی بینیم که لا مذهب صفین است و گرگ میش مگر نمی بینی که یار و یاوری جز تو برایمان نمانده اگر تیری بیندازیم هزاران نیزه پولادین از پشت روبرو از دوست دشمن خواهیم خورد پس خودت یاریمان کن یا نعم المولی و نعم الوکیل یا غیاث المستغیثین
  • دانشـــــــــــــــــــــــــجوی بیکار A1 ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    1 0
    آقا من از صبح دارم هی میشمرم ببینم الان کی با کیه! خدا شاهده این ظریف داره برای این مملکت رگ گردن میندازه بیرون، بابا آخه چتونــــــــــــــــــــــــــه؟ مشکل هسته ای حل بشه به نفع همست ، شما رو به خدا جمش کنین.
  • ابراهیم A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    1 0
    اقای وزیر دعای مردم ایران بدرقه راهت لطفا از کج خلقی های هدفمند ناراحت نشوید زنده باد ایران
  • ابجی IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    ali وطن فروش کسایین که خزر فروختن جیکشون هم درنمیاد......وطن فروش کسایین که شرافت ایرانی به برنج هندی واردکردن بابت پول نفت فروختن......وطن فروش کسایین که سرمایه بیست و پنج سال-بوم ایران به نیروگاه اتمی بیست و پنج ساله فروختن ک چهار پنج ساله باید تموم میشد و ........
  • بی نام A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    1 0
    دکترعزیز موفق باشی.همه دوستت داریم
  • وحید IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    3 52
    اقا ی ظریف زور تو بذار تو مذاکرات به درد ت میخوره هی دارین خون شهدای هسته ای مارو به هدر میدین
    • بی نام CA ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      1 0
      خدا خوبت کنه فقط همین!
  • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 1
    نطنز 2 سال تعطیل شد و دستاوردش تخریب سانتریفیوژها و میلیاردها تومان خسارت که از جیب همین مردم پرداخت و هزینه شده بود الان هم ظریف ظرافت به خرج میده وهزینه اش را ملت میپردازند و آخرش هم غربی ها به اهداف بلند مدت خود میرسند و به ریش چپ و راست ما میخندند و بس
  • سانسور شده IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    جالب اینجاست خبرآنلاین کامنت ها رو هم سانسور میکنه ... بعد همین خبرگزاری یه سری خبرها رو تو بوق میکنه میگه سانسور کردن..... رطب خورده کی منع رطب کند ( دیروز عرض کردم موافقان و مخالفان محترم اول بدانید موضوع (متن توافق و دستورکار) چیست؟ بعد اعلام موضع فرمایید.
  • مهدی A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    1 0
    این گروه اقلیت بزرگترین افتخارشون درمذاکرات هسته ای دولت قبلی این بود که موفق شده بودند به خانم اشتون دامن بپوشونند حق دارند الان از دست بزرگ مرد عرصه سیایت شاکی باشند .
  • بی نام A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    1 0
    بنده خدا حق داره خیلی زحمت میکشه متاسفانه بعضیا با نمک نشناسی نه تنها تقدیر نمیکنن با حرفهای دروغ و تلخشون اذیت هم میکنن!!!! جناب آقای دکتر ظریف ما همیشه هم شما هم سایر اعضای دولت رو دعا میکنیم تا در برابر همه دشمنان مقاوم و پیروز باشید و بتونید وضعیت ایران رو بهتر کنید♥