۰ نفر
۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸

با توجه به فضای شلم شوربای رسانه‌ای که هر اتفاقی به نوعی به دولت جدید و یا دولت قدیم ربط پیدا می‌کند، با استفاده از نیروهای نفوذی پشت پرده این حادثه به قرائت های مختلف کشف شد.

روزنامه اصولگرای بی ترمز
آتش بی تدبیری در مذاکرات دامن نفتی ها را گرفت. اولین قربانی دولت کلید، خودش را آتش زد. نامبرده که از نیروهای انقلابی و متعهد کشور بوده و در هفته های گذشته در جمع اعضای خانواده، علیه فتنه گران سخنانی ایراد کرده، به دلیل افزایش بی عدالتی در روزهای اخیر و شایعاتی در خصوص سران فتنه، خودش را به وزارت نفت رساند و...

رسانه یک نماینده اصولگرا
فرد یاد شده، از کاشفان پرونده کرسنت است که در هفته های اخیر به اخراج تهدید شده و از لیست سبد بگیران نیز حذف شده. نامبرده بارها به فساد گسترده در پرونده کرسنت اشاره کرده بود که در نهایت اقدام به خودسوزی کرد. شنیده ها حاکی است برخی مسئولان وزارت نفت در صدد خاموش کردن خود او بودند که با حضور نیروهای خودجوش مردمی تنها توانستند آتش او را خاموش کنند. این هشدار جدی به وزیر نفت بود.

روزنامه پایدار
نتیجه مذاکره بدون عزت همین است. آقایان این ابتدای راه است! مردم بیدارند و می خواهند شما را بیدار کنند. مردم نمی گذارند شما با متن های ننگین شبیه به مقاله کشور را از مسیر پیشرفت خارج کنید؟ ما در مذاکره مقاله می خواندیم؟ اصلا انقلاب را به کجا می برید؟

بیست و سی
موج اعتراضات به دولت قربانی گرفت. بعد از افزایش بی رویه گرانی همه چیز، افزایش سود وام های مردم بدبخت، گرانی دلار و طلا، افت شدید بازار بورس، افزایش قیمت خودرو، نارضایتی از سبد کالا که اغلب بدون سبد توزیع شده، آلودگی هوای تهران، کاهش تعطیلات ناشی از آلودگی مردم تهران، شکار یوزپلنگ ایرانی در تهران، خشک شدن ردیاچه ارومیه، ترک خوردن دیوار سی و سه پل، عدم بارش برف و باران، برگزاری بد جشنواره فیلم فجر، کمبود گاز در مناطق سردسیر آن هم سر سیاه زمستان، طاقت مردم طاق شد و مردم بی پناه به خود سوزی روی آوردند. هنوز خبر دقیقی از سرنوشت مردی که به علت فشارهای زندگی و نارضایتی شدید از دولت جدید، اقدام به این کار کرده، در دسترس نیست.
*
چطور شد که اینطور شد؟ آیا غرب به این روند ادامه می‌دهد؟ آیا دولتمردان می‌توانند؟ آیا اصلا می‌شود؟ چگونه این دولت سر کار آمد؟ چی شد که نشد این دولت سر کار نیاید؟ بررسی علل ضعف‌ها و ناتوانی‌های نفتی با حضور کار شناسان. سعید جلیلی و علی زاکانی پاسخ می‌دهند. امشب بعد از خبر سراسری. ساعت 22:45


رسانه شهرداری
نیروهای جان برکف آتش نشانی علی رغم بی مهری های دولت، در 20 ثانیه ابتدای حادثه با سه نردبان باز شده خود را به محل رساندند و فرد را نجات دادند. این موفقیت را به مردم بویژه خانواده آتش نشانان شهرداری تهران تبریک می گوییم.

روزنامه اصلاح طلب بی ترمز
شنیده ها حاکی است نامبرده با دریافت مبلغ کلانی از جریان انحرافی و پایداری چی ها، در اقدامی هماهنگ شده قصد اخلال در حضور سرزده رییس جمهور در وزارت نفت را داشتند. گفته می‌شود نامبرده از استخدامی‌های دولت نهم و با سفارش شخص مشایی بوده است.

هفته نامه اصلاح طلبان خوشحال
طبق پیگیری های خبرنگار ما، قصد اصلی فرد سوخته شده، رفع فوری حصر بوده. او شب قبل حادثه با انتشار پستی در صفحه فیس بوکش که با اسم مستعار «کلید دار» نوشت: دولت دیگر باید به وعده های خود رخت عمل بپوشاند وگرنه ما خودمان وارد می پوشانیم.

روزنامه حامی دولت
ترکان: فعلا زود است بگویم کاری کی بوده چون نه وقت دارم نه حوصله دارم وگرنه می‌گفتم که این‌ها این همه سال چقدر خوردند و بردند و حالا دارند سنگ اندازی می‌کنند. اصلا قصد جواب دادن ندارم وگرنه پشت پرده این داستان را رو می کردم.

*

23 نماینده مجلس طرح استیضاح وزیر نفت و پرسش از رئیس جمهور را تقدیم هیئت رئیسه کردند. آنها در گزارش خود آورده اند: چرا دولت کاری برای مردم نمی‌کند؟ تا کی تعلل؟ تا کی شعار؟ تا کی؟

 

 

 

 

محسن حدادی
6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    66 3
    عااااااااااااالی بود. مرسی
    • بی نام IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
      39 0
      بیست و سی مخصوصا بخش دومش خیلی باحال بود...
  • 123 IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    46 2
    ر هفته های گذشته در جمع اعضای خانواده، علیه فتنه گران سخنانی ایراد کرده خخخخخخخخخخخخ دمت گرم
  • سمیر زاهدی A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    31 4
    آقا دست مریزاد خیلی قشنگ بود به نقل از ستون پچ پچ گفتم:شنیدی یکی خودسوزی کرده جلوی وزارت نفت؟ گفت:از منابع آگاه خبر دارم که در اعتراض به حرفهای اخیر زیباکلام بوده! گفتم:چه ربطی داره دیگه داری غـــــاط میزنیها گفت:بنده خدا ما سالهاست غـــاط زدیم خودمونم خبر داریم که چی میگیم! گفتم:پس خود گویی و خود خندیم و عجب هنرمندیم!!!
    • بی نام IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
      20 0
      عجب هنرمندیم!!! عالی بود..
  • بی نام IT ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    38 0
    آتش نشانی در 20 ثانیه ابتدای حادثه با سه نردبان باز شده خود را به محل رساندند و فرد را نجات دادند :))))))))))))))))))))
  • بی نام A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    43 0
    چی شد که نشد این دولت سر کار نیاید ؟ عالیییییییییی
  • بی نام A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
    16 3
    اصلاح طلبان خوشحال خیلی بامزه بود
  • بی نام A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    7 0
    کلا ملت خوشحالی هستیم جناح و حزب مهمه. وقتی طرف تو جمهوری خودشو پرت کرد پایین ندای وا انسانا رفت هوا بعد طرف خودشو سوزونده شده سوژه...
  • مریم A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    13 0
    سمت 20:30 و قسمت شهرداریش خیلی باحال بود .مرسی آقای حدادی.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
    17 0
    أون يك نفر حتما مشكل داشته . حتما سختي كشيده . حتما بي عدالتي ديده وگرنه اين كار رو نميكرد . واقعا بيايد يه لحظه بهش فكر كنيم چطور ميشه چه فشاري روش بوده كه خودشو ...