حراج آثار هنرهای تجسمی به نفع خیریه رعد

جمعی از هنرمندان مطرح و صاحب سبک کشور که در عرصه هنرهای تجسمی فعالیت دارند در اقدامی خیرخواهانه آثار خود را به نفع مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به حراج گذاشته اند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، نخستین حراج آثار هنرهای تجسمی به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و گالری اعتماد به نفع فعالیت­های آموزشی و توانبخشی توان­یابان این مجتمع از هفتم تا نهم اسفند ماه در گالری و سالن همایش خیریه رعد برگزار خواهد شد.

در بخش نمایشگاهی نخستین حراج آثار هنرهای تجسمی رعد که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 8 و 7 اسفند ماه از ساعت 16 تا 21 اجرا می‌شود، بازدیدکنندگان علاوه تماشای آثار هنرمندان، فرصتی خواهند داشت تا با پدیدآورندگان از نزدیک آشنا شوند.

جمعه نهم اسفند همزمان با روز پایانی، حراج آثار در سالن همایش‌های رعد آغاز می‌شود. بهترین پیشنهاد و بالاترین قیمت، مالک اثری خواهند شد که بخشی از آن درآمدش به امر توانمندسازی افراد دارای معلولیت اختصاص می‌یابد.

بر اساس این گزارش، بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و شرکت در حراج مستلزم ثبت نام و خرید بلیت ورودی خواهد بود که در زمان بازدید در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند جهت رویت آثار به پایگاه اینترنتی مجتمع رعد به نشانی www.raad-charity.org مراجعه کرده و برای ثبت نام شرکت در حراج با شماره 88371100 تماس بگیرند.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در شهرک غرب فاز ۲ خیابان هرمزان خیابان پیروزان جنوبی شماره ۷۴ واقع شده است.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =