آغاز جلسات داستان‌خوانی نویسندگان مسجد جوادالائمه (ع) پس از 10 سال

جلسات داستان‌خوانی شورای نویسندگان مسجد جواد‌الائمه (ع) پس از بیش از یک دهه وقفه، هفته آینده ازسرگرفته خواهد شد.

جلسات داستان‌خوانی نویسندگان مسجد جواد‌الائمه (ع) با تصمیم شورای نویسندگان این مسجد، احیاء و از این پس به صورت مستمر برگزار خواهد شد. این جلسات که از سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا حدود 10 سال پیش با محوریت مرحوم امیر‌حسین فردی برگزار می‌شد، به دلیل پاره‌ای مشکلات، بیش از 10 سال قبل متوقف شد.

بر اساس اعلام، دوره جدید این جلسات به صورت مستمر و هر ماه یکبار برگزار خواهد شد.

این جلسات به سبک جلسات سری قبل، روزهای دوشنبه برگزار خواهد شد و اولین جلسه آن نیز روز دوشنبه هفته آینده 28 بهمن برپا خواهد شد و ابراهیم زاهدی مطلق نخستین نویسنده‌ای است که در این نشست داستان خوانی خواهد داشت.

برای دیگر نشست‌های این برنامه نویسندگانی چون علیرضا متولی، محمد ناصری و ناصر نادری برای خواندن قصه‌های خود در جلسات آینده اعلام آمادگی کرده‌اند.

یادآوری می‌‌شود جلسات قصه‌خوانی و شکل‌گیری شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه (ع) که از نیمه دوم دهه 50 شمسی و با همت زنده یاد امیرحسین فردی آغاز شده بود، به مدت دو دهه ادامه داشت.

اما به مرور زمان و به دلیل پراکنده شدن اعضاء و مشغله‌های آنها، فعالیت جمع مورد اشاره به شکل انتخاب کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور ادامه یافت و این جلسات به صورت مستمر در سال‌های اخیر برگزار نمی‌شد.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =