۰ نفر
۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۵

تسنیم نوشت:

صدها تن از هواداران رئیس جمهور ونزوئلا در اعتراض به برگزاری تظاهرات مخالفان وی که به کشته شدن سه تن از شهروندان این کشور منجر شد در خیابان های پایتخت تجمع کرده و علیه اپوزیسیون شعار دادند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری اسپانیایی زبان « تله سور»؛ صدها تن از هوارادان نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا روز پنجشنبه 24 بهمن در پاسخ به تظاهرات مخالفان وی که به کشته شدن 3 تن از شهروندان این کشور منجر شده بود در خیابان های کاراکاس تجمع کرده و تظاهرات کردند.
" ونزوئلا با فاشیست مبارزه می کند" شعاری بوده است که شهروندان در این تظاهرات سر داده اند. تجمع کنندگان در این تظاهرات به حمایت دولت نیکلاس مادورو پرداخته اند و اقدامات اپوزیسیون را بشدت محکوم کردند. روز چهارشنبه سه تن از مخالفان دولت ونزوئلا توسط افراد ناشناس مسلح جان خود را از دست دادند.
دادستان کل ونزوئلا اپوزیسیون این کشور را از عاملان اصلی این کشت و کشتار دانسته و مسئولین این حزب را به شدت محکوم کرده است.
رئیس جمهور ونزوئلا در مصاحبه ای خبری به اپوزیسیون هشدار داد که دولت اجازه هیچگونه کودتایی را نخواهد داد.
مادورو در این مصاحبه خطاب به اپوزیسیون گفت: ما هرگونه تلاش برای ایجاد دو دستگی و همچنین برقراری بی ثباتی در کشورمان را به شدت محکوم می کنیم. اپوزیسیون بداند که ما از نیرنگ آن ها باخبر هستیم، ما می دانیم که این گروه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا دولت به مقاصد خود دست نیابد، این گروه می خواهد مردم را علیه خود بشوراند.
وی افزود: ما از کشته شدن سه تن از شهروندان کشورمان بسیار متاسفیم اما اطمینان می دهیم که مسلحان به زودی شناخته خواهند شد و این افراد می بایست آگاه باشند که مشمول هیچگونه عفوی نخواهند شد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    2 3
    چقدر این تظاهرات طرفداران دیکتاتورها شبیه به هم هستند !!!!! روسیه و اوکراین و سوریه و ونزوئلا و ... اینقدر این خیمه شب بازیها مضحک است که حالت تهوع به ادم دست میدهد .
  • بی نام RO ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    4 4
    حتما به شکل خود جوش!
  • بی نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    6 15
    درود بر ملت و دولت ونزویلا ، ننگ بر امریکای تروریست زورگو
  • پیمان IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    4 10
    زنده باد مادورو
  • علیرضا IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    3 10
    دمشون گم که نوکرای پولدار آمریکایی رو زود سر جاشون نشوندن
  • بی نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    2 1
    درود بر مردم ونزویلا و درود بر همه ی کسانی که تسلیم دیکتاتوری زورگویان و چپاول گران نمی شوند. ننگ بر هر چه فاشیست و تروریست ، زنده باد زندگی صلح و برابری
  • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    1 2
    حتما تورم 56 درصدی ونزوئلا خوبه.کشوری پر از فساد و تورم