مهر نوشت:

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره منظور رئیس جمهور در سخنرانی 22 بهمن مبنی بر اینکه 9 هزار میلیارد تومان از مبالغ بیت المال را برده اند چه کسانی است؟ گفت: گزارش مرحله اول این رسیدگی توسط معاون اول محترم به رئیس جمهور ارایه شد و ایشان هم تقدیر از تلاش های ستاد مبارزه با مفاسد را انجام دادند و دستور پیگیری تا وصول نتیجه نهایی را صادر کردند.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: نکته مهم این است که در عین حال باید از حقوق مردم به طور جدی و بدون مضایقه حراست کرد اما نحوه اقدام باید قانومند باشد و در مواردی که رسیدگی قضائی لازم است باید فرآیند قضائی کامل شود تا آن زمان که حکم نهایی صادر شود باید کمک کنیم که با جمع آوری اطلاعات و همه ملاحظات برای از بین نرفتن فرصت های بازیافت بیت المال اقدام کنیم.

وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی که سه قوه با هم دارند امیدواریم نتیجه مطلوب حاصل شود.

نهاوندیان در واکنش به این مساله که با توجه به رقم اشاره شده، آیا منظور رئیس جمهور از این اشخاص بابک زنجانی است گفت: وقتی اشاره کردم به فرآیند قضائی منظورم این است همه قضاوت و داوری پس از این اقدام صورت گیرد.

وی در واکنش به تذکری که مجلس به دولت داده و گفته است شورای عالی امنیت ملی برای برگزاری رزمایش ها همکاری لازم را نمی کند گفت: مسایلی که در تصمیم گیری شورای عالی امنیت ملی است باید به شورای عالی امنیت ملی واگذار شود.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ح ی IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    8 0
    جناب رییس جمهور عزیز ،سالهاست هرکس براین مسند می نشیند همین شعار رامیدهد ولی درعمل کاری نمیکند .اگرواقعاً کمرهمت به این خدمت خداپسندانه بسته اید بیایید همین انگشت شمار ابر بدهکاران تاریخ مالی ایران که بیشتر آنها نورچشمیهای برخی مقامات هستند را بازداشت و حسابرسی نمایید .نه اینکه مثل قضیه کرباسچی-شهرام جزایری- فاضل خدادداد وزنجانی باشد .بیایید حق مردم را بستانید که دیروز درخواست کمک کردید .شما قدم عملی اولیه رابردارید ببینید ملت چگونه ازشما دربرابر این تروریستهای اقتصادی حمایت میکنند .بسم ا...
  • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    1 0
    9000میلیارد چی؟ دلار یورو دینار داعش ریال تومان
  • بی نام A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    6 0
    اگر چند نفر از رانت خواران اعدام مي شدند امروز شاهد چنين رانتهاي نبوديم
  • mohmmahd IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    5 0
    ای بابا چه خبر بوده تو هشت سال گذشته این همه فساد مالی ؟!تو دولت عدالت محور !!!
  • جواد A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    2 0
    امیدوارم!
  • بی نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    18 0
    9 هزار میلیارد تومن!!!!!!!!! یک سوالی!! آیا بیت المال این مملکت در و پیکری هم داره؟ اون وقت مردم عادی برای یک وام ناچیز باید تا قله قاف برن و کلی دردسر بکشن! مملکت اسلامی اینه؟ نظام مقدس اینه؟!!! جواب بدین!!!