انتخاب رشته تکمیل ظرفیت رشته های علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شنبه مورخ 19/11/92 ساعت 14:00 آغاز خواهد شد و تا روز چهارشنبه 23/11/92 ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد ،دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته های علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز ساعت 14:00 آغاز و تا روز چهارشنبه مورخ 23/11/92 ادامه خواهد داشت، لذا کلیۀ داوطلبانی که در گروه آزمایشی علوم تجربی سال 92 شرکت کردند، می توانند در مرحلۀ تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند.
رییس مرکز آزمون در ادامه گفت: هر داوطلب می تواند با مراجعه به سایت www.azmoon.org و انتخاب 20 رشته/محل و درج آن در سایت نسبت به ثبت نام الکترونیکی خود اقدام کند.
دکتر اقبالی در پاسخ به این سوال که رشته های گروه آزمایشی تجربی شامل چه عناوینی می شود، گفت: در این مرحله رشته های گروه علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده که داوطلبان می توانند بر اساس علاقه رشته های مورد نظر خود را انتخاب کنند.
رییس مرکز آزمون به داوطلبان توصیه کرد: با توجه به اینکه این فرصت تمدید نخواهد شد از همه متقاضیان خواست که در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
اقبالی در پایان گفت: به داوطلبان توصیه می شود در صورت مواجه شدن با سوال یا ابهامی به جای مراجعه حضوری به مرکز آزمون سوال خود را از طریق پایگاه های الکترونیکی www.azmoon.org سوال خود را مطرح تا کارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    10 1
    با این تکمیل ظرفیت گرفتن ها ، زحمت های ما ( تو سال های قبل) واسه درس خواندن و قبول شدن هدر رفت... یه دفعه برای کنکور ثبت نام نکنید، بگید جماعت کم کم بیان برن دانشگاه !