روزنامه السفیر چاپ لبنان در گزارشی فاش کرد که اعضای بدن شهروندان سوری در بیمارستان های ترکیه به سرقت می رود.

به گزارش خبرآنلاین این روزنامه نوشته است حوادث جدید نشان می‌دهد پدیده سرقت اعضای بدن بیماران سوری همچنان ادامه دارد و از حد و مرز باندهای مافیایی تجارت انسان و اعضای بدن در بیمارستان‌های دولتی ترکیه فراتر رفته است.

السفیر نوشته است احمد عبدالکریم محمد» جوان 19 ساله سوری بدنبال اصابت ترکش به سرش برای مداوا به بیمارستان دولتی انطاکیه ترکیه منتقل شد. خانواده و بستگان احمد وقتی مشاهده کردند فرزندشان با وجود جراحت ‌های سطحی جان باخته است؛ شوکه شدند.

آنها دیده اند که وی از ناحیه سر زخمی شده اما آثار عمل جراحی در ناحیه شکم او دیده می شود لذا جسد او را از بیمارستان انطاکیه به شهرک اللطامنه در حومه شهر حماه منتقل کردند. وقتی پزشکان شکمش را شکافتند، مشاهده کردند هیچ عضوی در شکم او وجود ندارد و کاملا خالی است.

نوار ویدیونی که از این جوان بر روی پایگاه اینترنتی یوتیوب منتشر شد نشان می دهد که شکم احمد کاملا شکافته شده و جسدش از گردن تا پایین شکم با نخ دوخته شده است .

این اولین فیلمی نیست که از اجساد قربانیان سرقت اعضای بدن در اینرتنت قرار می گیرد. فردی که از جسد احمد فیلم تهیه کرده و آن را در شبکه یوتیوب قرار داده گفته است چند نمونه دیگر را نیز ثبت کرده است. 

در این بین یک پزشک در بیمارستان انطاکیه ترکیه نیز به یکی از فعالان مبارزه با سرقت اعضای بدن گفته است که در انتقال مجروحان به این بیمارستان و سرقت اعضای بدن آنها دست داشته است.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضاآنلاین A1 ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 1
    دولت ترکیه نمادآشکاریک منافق وریاکاربتمام معناست هرچه زمان میگذردبیشترازحقه بازی ترکیه آَشکارمیشودنمیدام چراما بایدآنهارابعنوان برادرمسلمان بدانیم؟آنهاونوکر بدبخت دیکتاتورشان علی اف درباکو برای ماهم خوابهایی دارندکه آلان آشکارنمیکنندآنهابدنبال نوعثمانی وپان ترکیست درمنطقه اندرویای شومی که ماحصلش بدبختی وبیچارگیست همین دولت اردوغان زمانی که تازه رویکارآمده بودادعای دوستی باکردهاراداشت اماباتمام توانش درحال چپاول کردهاست
  • دلاور US ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    1 1
    ترکیه در اعمال غیرانسانی روی اسراییلی ها را در قبال فلسطینی ها سفید کرده است .
  • بی نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    1 0
    ننگ بر وحشی ها