فردا؛ آغاز نام‌نویسی مرحله جدید اعزام به عمره مفرده

معاون حج، عمره و عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز مرحله دوم ثبت‌نام عمره از ۲ بهمن گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ۴۰۰ هزار نفر در مرحله دوم، نام‌نویسی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، ناصر خدرنژاد از آغاز ثبت نام مرحله دوم عمره مفرده از فردا دوم بهمن خبر داد و گفت: پیش بینی می‌کنیم در مرحله دوم 400 هزار نفر نام نویسی کنند.
وی با بیان اینکه زمان نام نویسی دور دوم عمره مفرده براساس جدول مشخص شده است، افزود: از اولویت 1 تا 300 در هفته اول اقدام به نام نویسی می‌کنند و اولویت‌های بعدی تا 360، در روزهای بعدی و براساس جدول می‌توانند اقدام کنند. جدول ثبت نام از امروز در روزنامه‌های محلی ثبت می‌شود که براساس آن از هفته اول اولویت‌های 1 تا 300 و پس از آن هر دو روز 20 اولویت بعدی برای نام نویسی در مرحله دوم عمره اضافه می‌شوند.
وی با بیان اینکه ثبت نام مرحله دوم عمره از فردا دوم بهمن در برخی استان‌ها آغاز می‌شود و جمعه 4 بهمن ماه نیز در استان تهران ادامه دارد، گفت: ثبت نام مرحله دوم عمره 10 روز ادامه دارد که امیدواریم ظرفیت ثبت نام تکمیل شده و کاروان‌ها و کارگزاران براساس آن برنامه ریزی شوند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =