وام بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی که افزایش یافته است،امشب به حسابشان واریز می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل ازروابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، ایراندخت عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 80 هزار بازنشسته این صندوق که ثبت نام کرده و در قرعه کشی نامشان درآمده امشب وام خود را دریافت می کنند.
وام 2 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد و اقساط 36 ماهه به بازنشستگان واجد شرایط که در قرعه‌کشی انتخاب‌شده‌اند از امشب به حساب بانکی آنان واریز می‌شود و این افراد می‌توانند با مراجعه به بانک نسبت به برداشت آن اقدام کنند.
او افزایش خدمات رفاهی برای بازنشستگان کشوری و ارایه تسهیلات بانکی برای این قشر از جامعه را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست.
عطاریان گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که در چهار ماه گذشته از سوی صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان کشوری انجام‌شده برای افزایش سطح رضایت‌مندی این گروه از اقشار جامعه بوده و تلاش می‌شود با تدوین برنامه‌های گوناگون به ویژه در بخش‌های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی نیازهای بازنشستگان تأمین شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: وام ضروری 2 میلیون تومانی به بازنشستگانی پرداخت‌ می شود که تا کنون از تسهیلات بانکی استفاده نکرده‌اند.
301232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    20 8
    دس شما درد نکنه!!!
  • بی نام PL ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    1 0
    این خبر مربوط به تامین اجتماعی نیست. بلکه مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری است.
  • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    1 0
    مبارکشون باشه ایشالله به خوشی مصرف کنن :دی
  • بی نام IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    1 2
    بابا این وام رو به ما جوونا هم بدین بریم یه دوربین کانن سری دی بگیرم
    • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      1 0
      شما به جای اینکه بری کارکنی طبق معمول برو و جیب پدر پیرت رو خالی کن.
  • ازاده IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    0 0
    سلام و خسته نباشید ببینید بازنشستگان این مملکت نه تنها اینده ایی ندارند بلکه درتلاطم حوادث درگیرند قشر از این بازنشستگان به مستمری بگیران اختصاص داره که اونهام همیشه هشتشون گروه نهشونه تازه بازنشستگی هر وزراتخانه ایی با وزارتخانه دیگر کلی تفاوت داره به طور مثال مخابرات این مملکت در زمانی بعداز شرکت نفت حرف اول را میزد امکانات به نسبت خوبی به بازنشستگان و مستمری بگیران میداد حداقل ادم دلش باز میشد وقتی پای درد ودلمون میشستن ولی الان به یک ده کوره ایی تاریک تبدیل شده یه چیز خنده دار بهتون بگم شرکت مخابرات برای بازنشستگانش شرکت تعاون نداره چون میگن ورشکست شده در مابین خنده باید گریست و خون گریست که امکانات ما مردم کجا رفته در مملکت ما برای مستمر بگیران امکانات گرفتن وام بالاتر از 400 تومان نی
  • نصرت عقیلی IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    0 0
    چرا مطالبات بعضی از بازنشستگان قبل از سال 1374 را پرداخت نمی کنید در صورتیکه به بعضی از بازنشستگان در سال 1390 پرداخت شد .
  • فیض الله رحمتیان IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    با سلام ; مبلغ تصحیلات 15 میلیون ریال بوده نه 20 میلیون ریال .لطفا پاسخ دهید. باتشکر