ایرنا نوشت:

رییس ستاد بحران و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: زلزله چهار و نیم ریشتری ظهر جمعه در نزدیکی این جزیره خسارات جانی و مالی نداشت.
علی اصغر مونسان ساعتی پس از وقوع زلزله در این جزیره گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر خسارات جانی و مالی ناشی از زلزله دریافت نکرده ایم.
رییس ستاد بحران جزیره کیش افزود: با پیش بینی های صورت گرفته آمادگی کامل در این جزیره برای خدمات رسانی به مردم در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی وجود دارد.
بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی چهار و نیم ریشتر ساعت 11:42 روز جمعه در عمق 10 کیلومتری زمین جزیره کیش و مناطق همجوار را لرزاند.
این زلزله برای گردشگرانی که در ساحل حضور داشتند محسوس نبود.
پیش از این دو زمین لرزه ساعت 9 و 43 دقیقه و همچنین ساعت 12 و یک دقیقه روز پنجشنبه به ترتیب با شدت چهار و سه دهم و دیگری با قدرت پنج ریشتر جزیره کیش را لرزاند که خسارات مالی و جانی به دنبال نداشتند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رییس ستاد بحران جزیره کیش دیروز پنجشنبه گفته بود که به منظور آمادگی در برابر هرگونه حادثه احتمالی، مصلای این جزیره با برپایی چادر تجهیز شده است.
مونسان گفت: اگر مردم تمایل داشتند که در خارج از منزل خود حضور داشته باشند، می توانند با حضور در مصلی از امکانات فراهم شده استفاده کنند.
روال گردش و زندگی در جزیره کیش روز پنجشنبه ساعتی پس از وقوع دو زلزله عادی شد به گونه ای که در بازدید بامداد جمعه خبرنگار ایرنا از کمپ در نظر گرفته شده، هیچ یک از چادرهای برپا شده مورد استفاده مردم قرار نگرفته بود.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =