روزنامه رسالت نوشت:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بخش مهمی از جریان فتنه با مدیریت کشورهای اروپایی انجام ‌شد، گفت: بیم آن را داریم که حضور آنها باعث ایجاد فتنه شود.به گزارش فارس، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی دیروز پارلمان طی اخطاری بر لزوم عدم دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورمان تاکید کرد.وی با اشاره به سفر متعدد هیئت‌های پارلمانی غربی به کشورمان اظهار داشت:‌این سفرها را منشاء خیر می‌دانیم ولی چند نکته درباره آنها وجود دارد که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این سئوال‌ها را مطرح کرد که این هیئت‌ها با چه هدفی به ایران سفر می‌کنند؟ ماموریت آنها چیست؟ برنامه سفر آنها توسط چه کسی تنظیم می‌شود؟ دستگاه‌های امنیتی چه نظارتی بر روی این هیئت‌ها دارند؟جوکار با اشاره به سفر هیئت پارلمانی اروپا به کشورمان گفت: اقدامات امنیتی هیئت پارلمانی اروپا توسط چه دستگاهی باید پاسخ داده شود؟ تماس این هیئت‌ها با برخی جریانات خاص بر چه مبنایی صورت می‌گیرد؟وی با بیان اینکه بخش بزرگی از فتنه توسط کشورهای اروپایی انجام می‌شد، تصریح کرد: ما امروز بیم این را داریم که سفر آنها باعث ایجاد فتنه‌ شود که در اهمین زمینه باید دستگاه‌های ذیربط نظارت‌های جدی داشته باشند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عليرضا IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    41 3
    عجب پس معلوم ميشه كه همه دنيا !ى!!!!!!!!!!!!!!در اين فتنه سازي دست داشته اند وفقط جناح اصولگرا دست نداشته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
    • مرضیه IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      28 2
      تا حالا فکر میکردم کار آمریکایی ها بوده خیلی ممنون بابت شفاف سازی
  • محمدرضا A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    3 10
    فتنه توسط دشمنان اسلام طراحی و توسط یه عده ساده لوح و ازخدا بی خبر اجراشد
  • بی نام IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    6 24
    با سلام مردم از دعوای کودکانه و پر هزینه چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا به تنگ آمده اند.فتنه همین دو گروه بودند و اروپایی ها از آب گل آلود ماهی گرفتند و هزینه آن را مردم و نظام دادند. مردم نه از اسلام خسته شده اند و نه از انقلاب بریده اند. مردم مخلص اسلام رحمانی بر گرفته از نهضت آزادگی حسین و انقلاب اسلامی و مردمی پیر خمین هستند و با نثار جان و مال خود به انقلاب و مرز و بوم خود این اخلاص را به اثبات رسانده اند.
  • بی نام JO ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    13 1
    کلا دور کشور سیم خاردار بکشید نکنه کسی بیاد فتنه کنه، والا
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    7 3
    اروپایی ها نباید بیایند که کاسبان تحریم راحت به کار ویژه خواری خود ادامه دهند
  • میلاد A1 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    3 0
    این بنده های خدا هم تکلیفشون با خودشون معلوم نیستااااا! به یک جمع بندی برسید بعد اعلام نظر کنید.چند وقت دیگه میگید آنگولا هم آرررررررره!!!
  • یک نفر ( یزدی ) IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    1 0
    با آنکه به سردار بزرگ صالح جوکار رای نداده ام ولی با اظهاراتشان مخالف و .............. واز دیگر هموطنان شرمنده ام .
  • ناشناس IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    2 0
    ای وای الودگی هوا گردو وخاک و نیامدن برف و باران و دودتهران که نفس هم نمیشه کشید.و.....اینا را درست کنید...بجای اینکه همش بجان هم بیافتیم....