فارس نوشت:

نماینده خدابنده در مجلس با اشاره به نطق مطهری در تاریخ ۸ دی ماه جاری گفت: آقای مطهری اگر احترام مقام و مسئولیت شما را نگه نمی‌داشتم، می‌گفتم پسر نوح با بدان بنشست.
حجت‌الاسلام سید محمد علی موسوی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امروز 17 دی ماه، نقطه سیاه و تاریک نظام طاغوتی پهلوی است که کشف حجاب را برای زنان امری متمدن و بهانه‌ای برای بی‌بند و باری زنان به عنوان آزادی نامید.

وی افزود: نه 17 دی و نه هیچ جریان دیگری قادر نیست، عفاف و حجاب زنان مسلمان را از بین ببرد، چراکه حجاب امری الهی و مسلمان پایبند به اصول قرآنی خود است و آیات متعدی در سوره‌های نور و احزاب وجود دارد که حکایت از ارزش حجاب و عفاف زنان و ضرورت انکارناپذیر آن دارد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به سالروز 19 دی 1356 خاطرنشان کرد: جا دارد تا از قیام قهرمانانه مردم شریف قم یاد کنیم و همه می‌دانیم که مردم قم اعم از مراجع عظام، روحانیت، کسبه، بازاریان، فرهنگیان و زنان و مردان در دفاع از مرجعیت و امام خمینی (ره) به پا خاستند و سرآغاز حرکت توفنده بعدی در تبریز و سایر شهرهای ایران شد و در حقیقت قیام 19 دی سال 1357، نقطه عزیمت و بصیرت مردمی تا 9 دی سال 88 شد که ولایتمداری رکن رکین شکل‌گیری در هر دو روز بود.

وی در ادامه با بیان اینکه چندین آیه در خصوص فتنه در قرآن نازل شده است، بیان داشت: این آیات حکایت از اهمیت قضیه فتنه دارد که مستلزم بصیرت است در حالی که آقای مطهری در نطق میان دستور خود در تاریخ 8 دی ماه فتنه 88 را چیز بی‌ارزش تلقی کرد و گفت که موضوع فتنه را ورود زبان قرار دادید.

نماینده خدابنده افزود: جناب آقای مطهری آیا سزاوار است که جنایات گروه فرقان را که قاتل فیلسوف آیت‌الله شهید مطهری بود را به دست فراموشی بسپارید.

وی اضافه کرد: اگر زمان نزول قرآن مسلمانان هزاران بار آیات مربوط به فتنه را خوانده‌اند و خواهند خواند آیا به قول شما ورد زبان است یا حکایت از اهمیت موضوع دارد آیا با نظام جمهوری اسلامی به اندازه ناقه صلح ارزش ندارد که خداوند آن را مورد آزمایش مردم آن زمان قرار داد و باید مسلمان اعسار تلاوت کنند تا عبرت بگیرند.

موسوی تصریح کرد: آقای مطهری در چه زمانی دیده بودی که در ایران، آن هم در تهران، آن هم از سوی یک تشکلی به اصطلاح مردمی، آن هم در ظهر عاشورا که جا دارد انسان به مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خون بگرید، عده‌ای از خدا بی‌خبر که بویی از واقعه تلخ کربلا نبرده‌اند، عزاداران و نمازگزاران را با چوب و قداره بزنند، بیت‌المال را غارت کنند، صفوف نماز جماعت را بر هم بزنند، مساجد را به آتش بکشند، چادرها را از سر زنان بردارند، عکس‌ امام را پاره کنند، از مردم و نوه امام، سید حسن خمینی خجالت نکشند، افراد بی‌گناه را ترور کنند، نظام را زیر سؤال ببرند، در صدد براندازی باشند، از برون‌‌مرزها هم دستور بگیرند و دشمن شیعه، اسلام و ایران را جری‌تر و صهیونیست‌ها را امیدوارتر کنند، آن وقت شما بفرمایید که چیزی نبوده که ورد زبان کردید و اگر احترام مقام و مسئولیت شما را نگه نمی‌داشتم، می‌گفتم که پسر نوح با بدان بنشست.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    77 5
    این جناب نماینده رو دعوت میکنم صحبت های اخیر اقای مطهری رو بخونن مخصوصا اون بخشی که عده ای با افراطی گری فقط دنبال منافع خودشون هستن
  • بی نام A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    92 6
    ماشا الله عجب استدلالی کرده این نماینده!! تازه آقای دکتر مطهری باید خدارو شکر کنه که ایشان احترامشون را داشتند!!!!
  • رفیعی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    58 4
    یعنی چی؟ خودش فهمیده چی گفته؟ همه چی رو به هم ربط داده،،
  • بی نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    ادب مرد به زدولت اوست شما ها عادت دارید دهنتون باز کنید هر جی دل تنگتان در مورد هرکسی که دلتون می خواهد می گوید حالا اگر جلوی دهنتون رو نگرفتید فکر نکنم کسی تعجب کند
  • بی نام A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    انقدر نماینده بی حاصل در مجلس داریم که یکی هم که حرف مردم را میزند بقیه مثل ایشان اعتراض میکنند که چرا او تواناست و ما ناتوان!
  • بی نام IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    64 7
    آقایون نماینده دلسوز !!! مردم هنوز یادشون نرفته که نماینده پارلمانی نه چندان محترم آقای احمدی نژاد با چه الفاظ زشتی مجلس رو توصیف کرد ( اینجا مجلس نیست اینجا اص... ) اون موقع مردم یادشون نمیاد شما اینقدر جنب و جوش داشتید که الان دارید واقعا شرم آوره ... لطفا چاپ کنید
  • غضنفر NL ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    87 4
    در وصف آقای مطهری باید گفت: گه ملحد و گه دهری و کافر باشد گه دشمن خلق و فتنه پرور باشد باید بچشد عذاب تنهایی را مردی که ز عصر خود فراتر باشد
  • احمد IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    83 6
    به احترام علی مطهری همه خبردارمطهری رو بخاطر شجاعتش وصداقتش دوست داریم
  • سعید A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    11 4
    روح پدرم(ش)شاد که می گفت به استاد فرزندمرا هیچ به جز عشق میاموز(آقای مطهری متشکریم)
  • از خدابنده A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    16 3
    ای کاش آقای مطهری نماینده ما بود تا به خودمون و شهرمون و انتخابمون می بالیدیم! لطفا ثبت کنید.
  • مخاطب IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    15 4
    انشاالله در مجلس بعدی امثال دکتر مطهری زیاد خواهند بود