رییس کمیته ملی المپیک در ساعات پایانی ثبت نام از کاندیداها، برای ریاست و دبیر کلی این کمیته نام نویسی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک که در ساعات پایانی ثبت نام از کاندیداها، برای ریاست و دبیر کلی این کمیته نام نویسی کرد، در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین گفت: «همانطور که گفته بودم قبل از نامزد شدن با مسئولان وزارت ورزش صحبت کردم. آقای صالحی امیری به من گفتند برای اینکه کسی از ورزش حذف شود نیامده و می خواهد همه را به هم وصل کند. مضمون صحبت‌های آقای گودرزی هم این بود که قصد دخالت کردن ندارد.»

او ادامه داد: «دولت به هیچ عنوان قصد دخالت در انتخابات را ندارد. همانطور که می دانید از 62 نفر در مجمع 40 نفر ثبت‌نام کرده اند که این نشان می دهد همه چیز پاک و عادلانه پیش می رود.»

علی آبادی در واکنش به ثبت نام مصطفی هاشمی‌طبا و حضور دو نماینده از فدراسیون ژیمناستیک در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: «تا جایی که من می دانم ایشان ثبت نام نکرده اند. شاید تنها مدارکشان را ارائه داده اند اما ثبت نام نشده اند. به هر حال آقای درویش‌زاده از آن فدراسیون ثبت نام کرده اند و جایی که آب هست تیمم باطل است.»

رییس کمیته ملی المپیک گفت: «بعضی از افراد همچنان برای ثبت نام مشکل دارند که باید تا روز رای گیری مشکلات را برطرف کنند. مثلا آقای افشارزاده به عنوان یک بازنشسته برای حضور در انتخابات باید از هیئت دولت مجوز بگیرد.»

محمد علی آبادی در پایان گفت:‌ «در حال حاضر هیچ نشانی از تقلب نیست و امیدوارم یک انتخابات سالم برگزار شود.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    44 1
    نمیشه هیچ خبری از این علی ابادی نباشه نمیشه کلا بره
  • فرزام IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    12 1
    این بنده خدا هر کاری می کنه که تو کمیته بمونه!!من که دیروز شنیدم هاشمی طبا ثبت نام کرده و امیدوارم که رئیس بشه چون تو زمان اون بود که تو کمیته اجرایی کمیته بین المللی المپیک کرسی گرفتیم!من با دخالت دولت کلا مخالفم ولی امیدوارم یه کاری بکنن فشاری بیارن که این آقا بساطشو جمع کنه بره از ورزش!!افتضاحشو تو تعلیق فوتبال و بعد هم کاندیداتوریش تو انتخابات فوتبال که خدارو شکر با تیزهوشی صفائی خنثی شد رو فراموش نکردیم!!کلی شایعه مالی هم که امیدوارم شایعه باشه پشتشه که تو زمان ریاستش تو سازمان و همین کمیته المپیک داشته!!!حالا واسه ما شده آزادیخواه و از سلامت انتخابات حرف می زنه!!آدم از دست این دوستان پایدار می خواد سرشو بکوبه به یه جای سفت!!!!
  • بی نام A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    59 1
    وجود خود شما بزرگترین نشانه تقلب است
  • بی نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    33 2
    هيچ نشاني از تقلب نيست مگه اينكه تو انتخاب نشي ديگه ؟!!!‌بچسب همين جارو ول نكن !
  • بی نام IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    30 1
    پندبگيريدآقاي مهندس هرچي بيشتربه ماندن اصراركنيدبيشترمنفورميشويد
  • amir A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    26 1
    بیا این 1000 تومن و بگیر بروووووووووووو ازاین ورزش :)))
  • بی نام IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    2 24
    به هیچ کس نباید بی احترامی کرد. علی ابادی مشکل زیاد داره اما به هرحال سالها برای این مملکت زحمت کشیده . چه در جنگ با ساخت صدها کیلومتر جاده مهم و استراتژیک و چه در سازندگی . اگر با کسی مخالفیم نباید توهین کنیم چون کسانی هم هستند که با افراد مورد علاقه شما مخالفند
  • عليرضا A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    5 1
    خواهشا چرت نگو!!!!!!!!!! اخه علي ابادي كجا توي جبهخ كار كرده؟ اي خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • عبدی IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    2 0
    امان از این گرگها که در لباس میشن