در این فیلم ماجرای بمب گذاری این گروهک در مسجد امیرالمومنین با استفاده از جذابیت های تصویری به صورتی کاملا احساسی و با هدف تطهیر چهره گروهک ریگی به تصویر کشیده شده است

عبدالمالک ریگی که این روزها تحت حمایت شدید دولت پاکستان به فعالیت های تروریستی خود ادامه می دهد با هماهنگی مقامات اسلام آباد قراردادی کلان با چند نفر از کارگردانان معروف پاکستانی برای ساخت فیلمی مستند منعقد کرده است.

 به گزارش پرچم ،در این فیلم که توسط دو کارگردان ساخته و با مشاوره دو کارگردان دیگر نهایی می شود طرح آمریکایی ایجاد کشور بلوچستان و نیز مسائل و مشکلات مردم بلوچ با قالبی ماهرانه به تصویر کشیده شده است.

همچنین، در این فیلم ماجرای بمب گذاری این گروهک در مسجد امیرالمومنین نیز با استفاده از جذابیت های تصویری به صورتی کاملا احساسی و با هدف تطهیر چهره گروهک ریگی به تصویر کشیده شده و در لابلای آن سخنرانی برخی سخنرانان و خطبای افراطی فارسی زبان نیز برای توجیه جنایات گروهک ریگی گنجانده شده است.

این فیلم که در حال طی مراحل نهایی خود می باشد قرار است که در سطحی وسیع و با کیفیت خوب در مناطق مختلف از جمله سایت های اینترنتی پخش شود.

گفتنی است که طبق آخرین اطلاعات به دست آمده عبدالمالک ریگی پشتوانه کمک های دولت آمریکا و عربستان در حال انجام مقدمات راه اندازی شبکه ماهواری است که هدف عمده آن پیشبرد طرح تجزیه مناطق بلوچ نشین است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 32986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =