رحیمیان: گفتند تقلب، اما تا آخر مشت بسته خود را برای کوبیدن بر سر نظام نگه داشتند

نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به فتنه 88 ،گفت: فکر نمی کنم بخش اعظمی از کسانی که به این آقایان رای دادند موافق چنین بخششی باشند.

به گزارش خبرآنلاین حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و تولیت جدید مسجد مقدس جمکران،در برنامه تلویزیونی «دیروز،امروز،فردا» با بیان اینکه جریانی که در خدمت یا هماهنگ با دشمنان کینه توز اسلام حرکتی را انجام دادند که در جهت براندازی نظام بود و منشاء آثار بسیار بدی برای اسلام و انقلاب شد، گفت: پاسخگوی خون های ریخته شده کیست؟ پاسخگوی آبروی ریخته شده نظام کیست؟ 

وی با اشاره به نقل قولی از سیدحسن نصرالله، ادامه داد: نصر الله نقل می کرد که« در ایام اوج گیری فتنه میلیون ها نفر در جهان اسلام مضطرب و نگران بودند.»
رحیمیان، تصریح کرد: این ها مردم را فریب دادند اما مردم بعد از چندی بیدار شدند و به صفوف فشرده ده ها میلیونی نه دی پیوستند و آنچه باقی ماند ضد انقلاب ها، بهایی ها، ساواکی ها و ... و چند هزارنفری که با ساز رسانه های غربی و حمایت آقایان رقصیدند! آیا این افراد قابل بخشش هستند؟»

دستگیری کسانی که برای هدف دیگری آمده بودند

رحیمیان ادامه داد:«بخش بزرگی از افرادی که در آن ایام دستگیر شدند، به هیچ کس رای نداده بودند و برای هدف دیگری آمده بودند. آیا این ها قابل بخشش هستند؟ من فکر نمی کنم بخش اعظمی از کسانی که به این آقایان رای دادند موافق چنین بخششی باشند.

اول گفتند تقلب، بعد شد تخلف
وی اظهار داشت:«آقایان گفتند تقلب، اما تا آخر مشت بسته خود را برای کوبیدن بر سر نظام نگه داشتند اما مردم خالی بودن مشت آن ها را فهمیدند. آن ها گفتند تقلب اما دیدند که این موضوع قابل اثبات نیست و گفتند تخلف! بخش اعظمی از کسانی که به این آقایان رای دادند روز 9 دی آمدند. امام فرمودند میزان حال فعلی افراد است و مردم این مطلب را به درستی دریافت کردند.»

دوستان انقلاب در جهان نگران شدند
رحیمیان همچنین گفت:«در روزها و هفته های اول دوستان ما در جهان نگران شدند و دلشان لرزید چون حس کردند بزرگترین پشتوانه ملت های مسلمان و آزاده در حال از دست رفتن است اما با 9 دی صد برابر نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و قوام آن و همچنین نقش ولایت فقیه برای بقای نظام معتمد تر شدند. بنای نظام جذب حداکثری و دفع حداقلی است. اگر این فرایند در ماجرای سال 88 طی نشده بود و خطبه ها و تلاش های مختلف صورت نمی گرفت، امروز چنین دستاوردی وجود نداشت.»
وی افزود:«عملکرد زشت و منفی آن طرف و رفتار هوشمندانه و الهی این طرف زیر سایه مقام ولایت به این منجر شد که دنیا به قوام و منطقی بودن نظام پی برد و هم به پوچی جریان مخالف!»

دشمن راضی نمی شود
حجت الاسلام رحیمیان هم در ادامه این برنامه تلویزیونی گفت:«چیزی که از امام دریافتیم این بود که نگاه امام به مسائل و امور از منظر قرآن بود. مادامی که بخواهیم روی پای خود بایسیتم و اسلام ناب و راه آن را ادامه دهیم، دشمن هرگز دست از کینه توزی با ما برنمی دارند. خواصی که اهل قرآن هستند این موضوع را به صورت عینی ثابت شده می دانند. قرآن می گوید سرسخت ترین دشمن مومنان از یهود هستند. دشمنی این ها از مناظر مختلف قابل مشاهده است و اظهارات مقامات رسمی آن ها هم نشان گر این مساله است. آن ها به چیزی جز تسلیم محض شدن ما راضی نیستند.»

مدعیان انحصاری امام و مواضع امام
وی ادامه داد:«همه مواضع امام منطبق با قرآن بود. مساله روشن است. خواص ما اگر پیروی این امام هستند می دانند که چطور باید برخورد کنیم. خواص امروز نقش بسیار حساسی دارند. ما در پیچ و لیله القدر تاریخ بشریت و اسلام قرار داریم. در یک جبهه دشمنان به چیزی کمتر از نابودی اسلام ناب قانع نیستند و از نگاه امام ما هم به چیزی کمتر از نابودی اسرائیل و اضمهال آمریکا و غرب راضی نیستیم. من از کسانی که خود را جزو مدعیان انحصاری امام تعجب می کنم که در مقابل این مواضع صریح امام چه جوابی دارند.»

همیشه رئیس جمهور در دوم هم رای می آورد
رحیمیان هم در پایان برنامه گفت:«از صندوق وزارت کشور سازندگی و اصلاحات درآمد، از صندوق اصلاحات هم دولت دهم! این ها نشانگر سلامت انتخابات است. همیشه ثابت شده رئیس جمهور در دور دوم هم رای می آورد.»
وی همچنین گفت:«امام با قاطعیتی که داشت و با موقعیتی که در آن زمان داشت با افراد متخلف با قاطعیت برخورد و آن ها را حذف کرد.»
در این برنامه همچنین غلامعلی حداد عادل نماینده تهران و رئیس فراکسیون اقلیت مجلس گفت:«صدا و سیما برای بازخوانی و واکاوی پرونده فتنه باید یک سریال حداقل 26 قسمتی بسازد.
وی با اشاره به فتنه 88، گفت:من فکر می کنم اگر حوادث 35 سال انقلاب تا امروز را مرور کنیم می بینم هیچ جفایی بدتر از تهمت تقلب وجود نداشته است. نظامی که بر اساس دیانت و صداقت به وجود آمده و براساس دین استوار شده، دشمنان زیادی دارد. تمام حکومت های فاسد اطراف ما که نوکران آمریکایی ها هستند چقدر از این هدیه ای که به آن ها تقدیم شد خوشحال شدند.
وی در ادامه اظهار داشت:«آدم هایی که با اصل نظام مخالف بودند و انتخابات را قبول نداشتند و رای هم نداده بودند شعار نوشتند که رای ما را پس دهید!»

حرفهای بد مناظره ها
حداد عادل ادامه داد:«اول صحبت از اختلاف نظر دو نفر بود که این طبیعی بود. بعضی ها هم در مناظره ها حرف های بدی زدند که پسندیده نبود اما بعد از انتخابات کم کم معلوم شد مساله این حرف ها نیست. هرچه جلوتر آمدند شعارهای مخالف با اصل نظام بیشتر شد. در روز قدس یک عده آمدند و به بهانه انتخابات در میدان هفت تیر تهران یک بطری آب به دست گرفتند و شعار دادند نه غزه،نه لبنان جانم فدای ایران! کمی جلوتر و در 13 آبان بیانیه ای صادر شد که در آن هیچ اشاره ای به آمریکا و جنایت هایش نسبت به ملت ایران نشد و حتی از تسخیر لانه جاسوسی هم در این بیانیه اسمی برده نشد.»
وی افزود:«16 آذر یک عده به عکس امام بی احترامی کردند. در عاشورای همان سال عده ای به خیابان ها آمدند و شعارهای عجیب و غریب دادند و خیمه های عزاداری را آتش زدند و.... بعد هم یک کسی پیدا شد و گفت این ها مردم خداجو بودند! اگر این افراد برای عزاداری آمدند که کسی با آن ها کاری نداشت. چی شد که مردم به خیابان آمدند؟نه دی انفجار خشم مردم و ترکیدن بغض مردم بود. نه دی لبریز شدن کاسه صبر مردم بود. مردم از 22 خرداد تا 9 دی شاهد اتفاقات مختلف بودند و بالاخره چیزی که صبر مردم را تمام کرد این بود که مردم دیدند این ها به سراغ عاشورا و نهضت امام حسین (ع) رفته اند و می خواهند عاشورا را به وسیله ای برای رسیدن به اهداف خود تبدیل کنند.»

انقلاب اوکراین و روزنامه های اصلاح طلب
حدادعادل هم در بخش دیگری از «دیروز،امروز،فردا» گفت:«فکر می کنم برنامه ریزی وسیعی از مدت ها قبل از انتخابات شده بود که در ایران اتفاقی نظیر انقلاب های مخملی بعضی کشورها مثل اوکراین به وجود بیاید. وقتی در اوکراین این انقلاب مخملی به وجود آمد برخی از روزنامه های اصلاح طلب از این بابت خیلی خوشحال بودند و با ساز آمریکایی ها کوک می شدند و می رقصیدند. این ها برای انتخابات ایران برنامه ریزی کرده بودند و رنگ سبز را هم تجویز کرده بودند و با شعار تقلب خواهان ابطال انتخابات شدند و مردم را به خیابان ها آوردند تا کودتای نرمی که در کشورهای دیگر به وقوع پیوست، در ایران هم اجرایی شود اما این اتفاق در ایران نیفتاد.»

وی افزود:«بلافاصله بعد از ناکامی در هدایت این فتنه، آن ها به سراغ تشدید تحریم ها رفتند. تشدید تحریم ها از روزی شروع شد که آمریکایی ها وصهیونیست ها و غربی ها متوجه شدند این فتنه و این طراحی عقیم مانده و کارآیی ندارد. الان هم می بینید که هیات پارلمانی به ایران می آید و دزدکی با اصلاح طبان موثر در فتنه و مجرم و زندانی ملاقات می کنند و وقتی به کشور خود بازمی گردند می گویند بزرگترین دستاورد این سفر ملاقات با این دو نفر بوده است. همین الان هم برخی از اظهار نظرهای برخی سیاسیون که می گویند باید غنیمت بشماریم و... هم حکایت از این دارد که بعد از فتنه آن ها برنامه دیگری را طراحی کرده اند. این یعنی خط دشمنی همیشه هست و باید هوشیار بود.»

9 دی  و سران فتنه
حدادعادل هم در بخش دیگری از «دیروز، امروز،فردا» اظهار داشت:«فکر می کنم مردم با حماسه 9 دی حکم خود را در مورد سران فتنه داده اند و به سینه عاملان فتنه دست رد زدند. من فکر می کنم بهتر است به جای اینکه بنده نقش قاضی را ایفا کنم و حکم کنم یک مقدار برای کسانی که شاید هنوز هم در این خیالات هستند و از من و امثال من دلخشوی ندارند راحت صحبت کنیم و بگوییم بیایید و ببینید کدام یک از حرف های ما غیر منطقی است؟ فتنه سال 88 برای همه یک امتحان همه جانبه و بزرگ بود. اول برای کسانی که در انتخابات دم از قانون گرایی می زدند و طرف مقابل را متهم به دروغ گویی می کردند! این افراد بعد از انتخابات قانون را زیر پاگذاشتند و تهمت تقلب هم بزرگترین دروغی بود که گفتند.»

فتنه برای رهبری هم یک امتحان بود
وی ادامه داد:«این اتفاقات امتحان بزرگی هم برای کسانی بود که می گفتند ما یار غار امام بودیم که یا سکوت کردند و یا با فتنه همراهی کردند که امتحان خود را دادند و به عنوان خواص بی بصیرت مشهور شدند و همچنین برای خواصی که در ایام فتنه سکوت کردند و بعد از آن شروع به صحبت پراکنی کردند و...»
حدادعادل افزود:«همچنین این فتنه برای رهبری هم یک امتحان بود که ایشان عطوفت خود را نشان داد و با نصیحت و خواهش کار را جلو برد اما در عین حال گفت قانون فصل الخطاب است. ایشان در مقابل تهمت هایی که در مورد دیکتاتوری می زدند گفتند دیکتاتوری با خروج از مسیر قانون به وجود می آید. رهبری در این امتحان صلابت خودشان و همچنین اعتقاد خود را برای حفظ انقلاب نشان دادند. »
حدادعادل اظهار داشت:«مردم در این امتحان نمره بیست گرفتند و گول تبلیغات خارجی ها را نخوردند. مردم دیدند عده ای دم از امام می زنند اما در مقابل مشاهده کردند که خارجی ها همین عده را تایید می کنند. مردم این ها را فهمیدند و از آزمایش بصیرت سربلند بیرون آمدند. باید خدا را شکر کنیم که مردم مومن و با بصیرتی داریم که موفق شدند حماسه باشکوهی مثل 9 دی را بیافرینند. توصیه من به کسانی که امروز فرصتی برای مدیریت پیدا کرده اند و در دولت جدید به برکت شعار اعتدال سر کار آمدند این است که مراقب باشند دوباره به آن مسیر و آن حرف ها کشیده نشوند و بدانند این ملت اگر مدتی ساکت بماند، دلیل بر فراموشی نیست. مردم ایران صبر می کنند اما فراموش نمی کنند. مواظب باشند اگر بخواهند دوباره در مسیر فتنه قرار بگیرند، این ملت 9 دی های دیگری هم خواهد آفرید.»
/212 27

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 329439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 119
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    خدا از سر تقصیر کسانی که موجب دشمن شادی شدند بگذره
  • بی نام A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    129 3
    دروغ به ملت تحویل ندهید
  • بی نام RO ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    53 2
    چرا پایان حرفاشون رو ننوشتین؟ یا اونجایی که آنتن صدا وسیما باز هم مشکل پیدا کرد؟
  • علی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    50 2
    هیچی نگم بهتره...
  • حامی A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    192 9
    رای به روحانی رای موسوی بود.
  • 111111111111 A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    126 2
    اینکه یکطرفه حرف بزنیم اصلا جالب نیست متاسفانه تلویزیون هردفعه از یه سری ادم تکراری دعوت می کنه همه هم با یه نوع فکر و نظر متاسفم
  • بی نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    122 2
    شما که راست میگین ! دیدار ما به قیامت ببینم جواب مردم و خدا رو چی میدین
  • بی نام EU ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    101 3
    متاسفم برای کسانی که هنوزدرتوهم اندوپیام انتخابات رادرک نکرده اند.
  • بی نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    71 1
    شما از طرف خودتون صحبت کنید نه کسانی که به ایشان رای دادند
  • بی نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    90 2
    ای کاش در رسانه های عمومی برای همه گروه ها فرصت های برابر برای اظهارنظر و دفاع وجود داشت. تک صدایی به نفع هیچ کس نیست حتی کسانی که ظاهرا فکر می کنند ازش نفع می برند.
  • انسان A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    99 2
    بگو بس کنید بابا همه میدونن دیگه اگه نه دی خروش خود جوش مردم بود پس چرا این همه تبلیغ میکتید ؟؟؟ شما کخ راست میگید !!!!
  • بی نام A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    55 2
    جنابعالی اشتباه میکنی!
  • بی نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    53 2
    ميتوانيد نظر مردم را هم بپرسيد !!!!
  • بی نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    36 4
    هیچ نظری ندارم!!
  • علی صادقی A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    مرگ بر فتنه گر کثافت
    • بی نام IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      22 3
      مرگ بر شماهای کثافت.
    • بی نام A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      15 6
      فقط موسوی . نخست وزیری که مورد اعتماد رهبر بزرگ انقلاب خمینی کبیر بود
    • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      17 3
      مرگ بر خائنين و چپاولگران ايران زمين
  • بی نام A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    87 2
    آقای عزیز آن اعتراض ها هیکدامشان ربطی به نطام نداشت بلکه زمان مردم می فهمیدند و می دیدند که اقایان مدیریت جهانی به چه شکلی در حال نابود کردن کشور هستند شما هم که پشتیبان سینه چاک بودین
  • بی نام EU ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    59 2
    عجب مناظره اي بوده حالا كي نگاه كرده؟!
  • بی نام IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    87 1
    این برنامه مگر مناظره نبود؟ دو نفر که هم نظر بودند؟؟
  • بی نام EU ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    133 3
    حالا اگر واقعا حق با شماست، آن ها را محاكمه علني كنيد و محكوم كنيد البته با قاضي غير از قاضي صلواتي!!!
  • بی نام IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    66 2
    آقای دحیمیان حرفهایتان به دور از منطق است چرا که هرکسی حق اعتراض دارد چرا حالا عده ای سخن رانی های شخصیت های اصلا طلب را با زور و خشونت کنسل می کنند و آن منطق 88 دیگر نیست چون شما عادت کردید همیشه یک طرفه به قاضی بروید شما حرف از بخشش می زنید آیا اثبات شده که متحمان جرمی مرتکب شده اند و دادگاه حکمی را اعلام کرده که حالا آنها را ببخشید یا احکام و قضاوت شما همیشه پشت تربون است اگر از امام میگویید امام میر حسین موسوی را از همه مسئولین بیشتر قبول داشت و این را همه ملت می دانند
  • بی نام IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    45 2
    عملکرد زشت و منفی آن طرف و رفتار هوشمندانه و الهی این طرف ؟
  • بی نام IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    52 1
    لطفاً جنابعالی از زبان خودت صحبت کن
  • بی نام A1 ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    76 20
    کسایی که قبول دارن پیامبر(ص) رئوف و بخشنده بودند این کامنتو لایک کنن...
  • مهدی IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    75 3
    آقایون محترم خواهشا جای مردم نظر ندین این نشون میده شما چقدر از انتخابات امسال ناراحتین
  • صداى وجدان A1 ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    اميدواريم دولت آقاى روحانى به فتنه گر ها روى خوش نشون نده و با قاطعيت اون ها رو به مجازات خيانت هاشون برسونه
  • بی نام A1 ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    134 4
    مسخرشو درآوردن دیگه با این فتنه فتنه کردن. خودشونم میدونن که...
  • اسماعيل IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    من در انتخابات ٨٨ به اعتبار سابقه نخست وزيرى اقاى موسوى در زمان جنگ به ايشان راى دادم ولى بعد از موضع گيرى غير قابل قبول نامبرده و تهمت تقلب به نظام شديدا از رأى خود پشيمان شدم و با شركت كردن در راه پيمايى با شكوه ٩ دى ٨٨ سعى كردم تا حدى از ناراحتى وجدان خود بكاهم . با توجه به درايت رهبر عزيز در خنثى سازى اين فتنه بزرگ از درگاه قادر يكتا براى ايشان سلامتى و طول عمر با عزت مسالت دارم.
    • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      22 2
      جالبه که تو از رای عذاب وجدان گرفتی ولی از نابودی مملکت و جووناش ککتم نگزیده...
    • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      21 2
      دروغ می گی کاملا واضحه
  • معین A1 ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    بعضی ها هنوز هم در خواب هستند مرگ بر منافق
  • بی نام A1 ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    44 2
    خدا خودش میدونه.....
  • محمد IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    120 3
    هنوز دم از فتنه می زنین!!! عجیبه ! اگه فتنه گرند ببرینشون دادگاه و بعد از شنیدن حرفاشون حقشونو بذارین کف دستشون ! صدا و سیما هم دیگه شورشو در اورده / لا اقل یه نفر هم از اونوریا بیاره شاید حرفایی برا دفاع داشته باشن ! یه طرفه به قاضی نرین خواهشا / عداااااااااالت رو رعایت کنید! حداقلشو !
    • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      13 1
      عدالت؟!! چی هست اینی که گفتی؟!!!
  • بی نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    52 2
    اجازه صحبت و ارائه اسناد احتمالی داده شد؟
  • بی نام IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    96 4
    من فقط یه سوال دارم. فکر میکنید چند درصد مردم هنوز معتقدند در انتخابات 88 یه مشکلی وجود داشت؟ من نمیخوام بگم زیادن یا کمن. واقعا یه سوال واسم پیش اومده! اگه به نظر این آقایون همه مردم سالم بودن انتخابات رو قبول دارن و فتنه گران عده قلیلی بیش نیستن چرا این همه توضیح و حرف و حدیث. اگه هم هستن کسانی که هنوز باور دارن تخلفی صورت گرفته بعد از این همه سال بهتر نیست حرفهای تکراری رو کنار بزارید و یه فکر اساسی بکنید؟
  • بی نام A1 ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    53 2
    ایشون در جریان انتخابات اخیر بودند؟
  • بی نام IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    109 2
    خدایا کی این کاسبان فتنه دست از سر مردم برمیدارن؟
  • vahid royan A1 ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    161 5
    لطفا از طرف مردم صحبت نکنین..پیام انتخابات 24 خرداد خیلی واضحه...!!
  • بی نام HK ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    51 1
    باز هم قاضي يكطرفه
  • بی نام A1 ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    119 1
    اقای رحیمیان حق کسانی که یک شبه قیمتها رو 4 تا 5 برابر کردند چیست ؟ حق کسانی که دلار 1000 تومانی رو 4000 کردند چیه ؟ حق کسانی که پولهای کشور رو در اختیار امثال ب ز و ر ض کردند چیست؟ حق کسانی که قدرت خرید مردم رو پایین اوردند چیست و هزاران مطلبی که توان نوشتنش رو ندارم
  • بی نام A1 ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    105 2
    به مخالفین هم اجازه صحبت میدید؟
  • بی نام US ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    110 2
    رای گیری کنید در کشور الکی از خودتون رو هوا نظر ندید!!!
  • بی نام US ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    52 1
    تا حالا کلا شده پیش بینی هاتون درست دربیاد که اینجوری نظر میدی ؟
  • عباس IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    52 1
    تا کی می خواین این حادثه رو مدام توضیحو تفسیر کنید دیگه مشکلات کشور به کل فراموش شده همین چسبیدن به این موضوع.
  • بی نام A1 ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    116 3
    آقای رحیمیان ازطرف خودت حرف بزن کم از مردم مایه بگذار
  • بی نام EU ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    وی همچنین گفت:«امام با قاطعیتی که داشت و با موقعیتی که در آن زمان داشت با افراد متخلف با قاطعیت برخورد و آن ها را حذف کرد.» امام هیچوقت شیوه حذف در پیش نگرفتند
    • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
      89 3
      شما یادتون نمیاد. یه رئیس‌جمهور بود به نام بنی صدر...
    • همون بی‌نام دوم A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      3 12
      البته صفت "خیانت کار" رو قبل از اسم "بنی صدر" جا انداختم.
  • 3 IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    لطفا از طرف مردم صحبت نکنید مردم نه برای اینکه تقلب یا تخلف نشده به میدان نیامدن بلکه برای نظام به میدان امدن که انتخابات سر جای خود باقی است 1-همیشه یک طرفه به قاضی رفتن و حکم صادر شدن 2- پرداخت سهام عدالت 3-جانبداری اعضای شورای نگهبان 4-جانبداری صداو سیما 5-ورود نیروهای نظامی و...............
    • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
      بهتره بگی بخش اعظم مردم تو انتخابات اخیر نظر خودشونو نشون دادن
    • hajix8867 A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
      کاملا از شعاراتون معلوم بود برای چی به میدان آمده بودید فتنه گرا
    • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
      داداش من، مردم اومدن برای حمایت از نظام در مقابل حرف پوچ افراد خائنی که می‌گفتن تقلب شده. و این افراد خائن باید مجازات بشن
  • بهمن A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    کاش اینها را محاکمه میکردید و قانونی اعدام یا تبرئه میکردید.این شاید درخواست بیشتر مردم باشد
    • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
      127 2
      واقعا فک کردی در خواست مردم مهمه؟!
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    360 3
    رئیس دیوان عدالت اداری گفت: یکی از مصیبت ها در دوره گذشته این بود که آقای رئیس جمهور محترم به مردم دروغ می گفت و قانون را علناً زیر پا می گذاشت.رئیس دیوان عدالت اداری افزود: مصیبت، این اخباری است که دارد گندش در می آید و ما آن زمان فریاد می زدیم که این فرد صلاحیت این پست را ندارد. وقتی مردم ببینند یکی از عالی ترین مقامات کشور قانون را این گونه لگدمال می کند دیگر به جایی اعتماد نمی کنند.
    • شین IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      14 1
      "همیشه رئیس جمهور در دوم هم رای می آورد" متاسفانه این طرز تفکر و قاعده محسوب کردن این فرضیه اینهمه بلا ومصیبت سر کشور آورد اگه اصراری بر دور دوم ایشان نبود از وسط ضرر برمی گشتیم اینهمه خسارت و بلا هم سر کشور و مردم نمیامد.
  • مهدی IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    10 96
    یعنی آدم میمیره واسه این نظردادن ها. جان ما نمیشه این وقت آقای حدادعادل رو یه کم بیشترکنن تو تلویزیون؟ خیلی ایشان وجودش لازمه. آخه یه چیزایی میگن که تو هر منبری پیدا نمیشه. خدا حفظش کنه.
    • بی نام A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      12 3
      بله همین آقایون بودند کارنوال عاشورا رو راه انداختند بار اولشون نیست از امام حسین سواستفاده می کنند
  • بی نام EU ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    آقا بيايد اينارو بزنيد اعدام كنيد راحتمون كنيد بابا خسته شديم ديگه ٤ ساله شبانه روز فتنه ، سران فتنه جاسوس اسرائيلي از اين حرفا چرا اينقدر با روحُ روان ما بازي ميكنيد هر كس اين برنامه هارو ببينه فكر ميكنه اين آقايون پدر ما بودن يا از وسط مردم اومدن اينها يه روز نفرات اول نظام بودن ديگه نبودن؟از اركان اصلي انقلاب نبودن؟از خودتون نبودن؟ بابا ما جيگر نيستيم ميفهميم لطفاً اينقدر از مردم مايه نذاريد و مردم را سپر خود نكنيد
    • بی نام IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
      208 8
      واقعا خوب گفتي البته توي اين 4 سال اين فتنه براي يه عده اي خوب نون وآب شده !
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    تا وقتی به صورت یک طرفه صحبت میشود و به طرف مقابل اجازه بیان نظراتشان را نمی دهند اگر تمام حرفهایتان هم درست باشد نه تنها اثر اقناعی در جامعه ندارد بلکه اثر بر عکس دارد
    • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
      239 9
      فقط می تونم بگم آفرین به این نظر
    • بی نام FI ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
      تمام حرفهايشان هم "درست " باشد؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
      طرف مقابل؟ این "طرف مقابل" که شما از اون دم می‌زنید علاوه بر حرف زدن خیلی خراب‌کاری کرد. وقتی میدون رو باز دید، هم حرف زد و هم خیانت‌ها کرد به نظام و به کشور. برای قانع شدن کافیه به فتنه‌گری‌های "طرف مقابل" در سال 88 نگاه مختصری بندازید
    • مازیار A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
      طرف مقابل 6 دی عاشورای 6 دی عملا نظراتشو بیان کرد..هرکه با آل علی درافتاد لاجرم ورافتاد...
    • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      39 14
      جواب به مازيار كه گفته هركه با آل علي در افتاد ورافتاد !!! ميخوام بگم كه درست ميگه .... واقعا احمدي نژاد خودش به دست خودش ور افتاد !!! چونكه با ..... در افتاد ....
    • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      11 22
      ای کاش میتونستیک در مورد همین 9 دی بیشتر حرف بزنیم...ای کاش..حداقل من که حرف زیاد دارم
    • میر زنده IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      38 17
      هم تقلب کردند هم تخلف کردند هم آدم کشتند هم آبروی اسلام و انقلاب رو بردند. حالا دم از مردم و دین و انقلاب می زنند... سنگ پای قزوین روحش شاد.
    • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      10 37
      خيلي واضح است هموطن عزيز، انتخابات به اين درستي و پاكي را بدون دليل عنوان تقلب به آن زدند و به جاي اقدام قانوني براي اعتراض مردم را به خيابانها كشاندند و اين همه خسارت به كشور وارد شد، عده‌اي بي‌گناه كشته شدند و كلي آسيب به كشور وارد شد. واقعيت اين است كه بعد از اين واقعه انواع تهديد و تحريم نصيب ايران شد و دشمنان اين مرز و بوم جري‌تر شدند..
    • مجید IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      3 4
      اثر در جامعه منظورت فضای مجازیه دیگه؟ یه کم فکرتو باز کن بی نام جان. کلمه 9 دی رو سرچ کن تا فکرت باز تر شه
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    50 1
    اگر این افراد مجرم هستند آنها را محاکمه کنید ،پرونده یک جرم باید باحکم قاضی یک روز بسته شود در غیر این صورت یک جریان به نفع خود از آن بهره برداری سیاسی می کند تا بدین وسیله برای عدم اقبال مردم به خودشان توجیها تی داشته باشند ( به تعبیری همان کاسبان فتنه)
  • بی نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    67 2
    باید با سیاست و کلام نرم مشت را باز میکردید نه،با زندان و اسلحه و کهریزک وخودجوش و.............
  • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    188 9
    اگه شما به مردمی که غیر از شما می اندیشند اجازه تجمع قانونی و راهپیمایی بدهید خواهید دید که چندین برابر جمعیت 9 دی ، حضور خواهند یافت . پس اینقدر دم از جمعیت عظیم 9 دی نزنید !!!!!
    • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      20 2
      ده‌ها برابر
  • سینا A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    45 2
    شمآجازه بدین مشتشون بازمیشه.مشکل کاسبان فتنه بازشدن مشت این عزیزانه.ایکاش این عزیزانی که بادستودلبازی مملکتبه فلاکت کشوندت جلوشونومیگرفتین
  • بی نام FI ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    54 1
    انصافا و وجدانا به اونها حتي يكبار هم فرصت داده شد حرفشونو بزنن؟ مكه حضرت علي به مرد مسيحي در خصوص زره شون اجازه اظهار نظر نداده بودن؟ ايا عدالت ميكه مخالف رو بدون بيان حرفهاش خفه كنيم؟. خبر لطفا درج كن
  • بی نام FI ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    86 2
    زنداني كردن بدون محاكمه نهايت بي عدالتيست.
  • بی نام FI ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    54 2
    بهرحال اينها هم ميليونها طرفدار داشتن. اقا لطفا درج كن. مكه غير از اينه؟. به احترام اون ميليونها نفر و به احترام عدالت و انصاف كه سفارش اسلام است ايا نمي شد اقلا يكبار و فقط يكبار به اونها يا نماينده هاشون اجازه بيان نظرات و اجازه دفاع از خودشون و داد؟. بايد از امكانات و قدرت اينطور استفاده كرد؟. حداقل مكه اينها از اركان نظام نبودند؟
  • بی نام EU ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    111 3
    دیگه این حرفا خریدار نداره شرمنده!
  • شهره A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    75 2
    آقای رحیمیان؛ نوشدارو بعد از مرگ سهراب ؟؟؟ این احمدی نژاد 8 سال گند کاری داشت می کرد. آن زمان شما کجا بودید؟ چرا از مردم دفاع نکردید؟ چرا سکوت کردید ؟ چرا به مردم اینقدر ظلم شد؟ شما روحانیت دستتان باز است که جلوی این مسولین دزد را بگیرید! جوانان ما دیگر دارند پیر می شوند. حرف نباشد ، عمل عمل - مرد عمل باشید.
  • بی نام FI ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    138 1
    اگر نمی توانید منصف باشید لااقل کمی شجاعت داشته باشید و حدف خودتونو از زبان خودتون بگید نه از زبان مردم. مردم هیچ نیازی به سخنگو و قیم مثل شماها ندارند.
  • بی نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    72 0
    روزی حقایق برملا خواهد شد وروسیاهی به آدمهایی مثل این آقایان که یکطرفه به قاضی می روند خواهد ماند.
  • معلم IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    81 1
    مسبب فتنه های ۸ساله بگم بگم هاله نور وهتاکی ها ودروغگویی ها وطرفداران بی منطق اوبود
  • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    53 2
    خود گوييم و خود خنديم عجب مرد هنرمندى
  • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    57 2
    به دا مردم خسته شدن.یک سوال چرا نمیذارن این افراد خودشون حرف بزنند و از خود دفاع کنند؟؟چرا جدا؟از چیزی میترسید؟
  • الهام A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    19 96
    رهبری فصل الخطابه!
    • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      18 4
      پیامبر هم نخواستند فصل الخطاب باشند
  • ناظر بیطرف GB ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    63 1
    شما درست میگید..انقلاب و ملت و کشور مساوی با شماست..شما معیار هستید...کاردم بزنی خونم در نمیاد..خب نیم ساعت تریبون رو بدید به من تا من هم بیام حرف بزنم به عنوان یکی از ملت..خدایا چیکار کینم؟
    • محمد NL ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
      13 1
      بابا مگه اعصاب و روح و روانت رو از سر راه آوردی !! نگاه نکن این اراجیف صداوسیمارو!!!!!
  • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    49 1
    شما ترجیحا فکر نکن.
  • حسين IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    217 5
    در أين كشور قانون وجود ندارد أصل بر هوچي گري است أصل موضوع راشما در ست كرديد تا حريف را إز ميدان خارج كنيد !اگر غير أين است چرا جرأت محاكمه به آنها داده نمي شود تا إز خودشان دفاع كنند ! يقين داريد آبروي شما خواهد رفت !!!!!تمام تربو نهاإز جمله صدا و سيما را در اختيار داريد شبانه روز تبليغات ميكانيد بإز هم مظلوم نمايي داريد
    • بی نام RO ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
      114 2
      آفرین .
  • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    45 3
    از چی میترسی نظرات مردم رو چاپ نمیکنی؟متاسفم برات خبر انلاین کاسب فتنه
  • بی نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    244 7
    نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به فتنه 88 ،گفت: فکر نمی کنم بخش اعظمی از کسانی که به این آقایان رای دادند موافق چنین بخششی باشند. آقای نماینده ی سابق ولی فقیه لطفا فکر کن. با رفراندم میانه ات چطوره آقا؟
    • بی نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
      موافقم. یک انتخابات بزارید یک طرفش میرحسین باشه یک طرفش کل رییس جمهور های قبلی بعد میبینید مردم با کیی ان کاش شما هم خواب میدیدید.یا اخر عمرتان بود.اره .اونجا برا حرفهاتان چیزی نمیدن.
    • بی نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
      خوبه ولی به شرطی که بعضی ها پیش از اعلام نتایج خود را پیروز ننامند و تهدید به آشوب نکنند.
  • بی نام IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    87 3
    بابا باشه تو راست میگی. ولی اگه جرات دارین یه مجوز تجمع سراسری به حامیان این سرانه فتنه بدین بعدشم هم یه 9 دی برا خودتون بزارین اونوقت مقایسه کنین بگین مردم مردم مردم مردم...
  • محمد IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    100 4
    هم تخلف بود قبل از انتخابات و هم تقلب بود روز 22 خرداد.ساعت 8شب 24 میلیون رای از کجا امد.وجدان مردم بیدار کجا رفت حاج اقا.
  • علی FI ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    68 2
    مردم هوشیار باشید این روز ها هر کسی تنور فتنه را بعد از چهار سال دوباره داغ می کند تنها پروژه ای که پشت آن دنبال می کند لاپوشانی فساد دولتی است که در طول این 8 سال بر مردم ما شده و چه بسا خود این افراد نقشی در آن ایفا کردند.
  • ابراهیم IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    41 2
    با سلام ایکاش یعضی ها قکر نمی کردند و از طرف مردم حرف نمیزدند. یکی نیست بگه بدون مدرک حرف زدن که کاری نداره.با فکر میکنم گفتن و حدس میزنیم گفتن و مدارک موجود است گفتن و رو نکردن آنها و.......... هیچ مشکلی تا الان حل نشده . شاید با سکوت این افراد مشکلات با تدبیر رهیری و بزرگان نظام حل شود. اگر قراره محاکمه بشن که خوب بشن بعد از 4 سال .طرح زیادی یه موضوع انزجار ایجاد میکنه حالا چه حق و چه ناحق . گفتنی ها زیاده یا حق
  • حسن A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    17 1
    مگر برنامه بدنام دیروز امروز فردا بینده ای هم دارد؟
  • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    18 1
    همه چی دست خودشون هست هم صدا و سیما و هم تریبون ها اگه راست می گن بزارن مردمی که از آنها دم می زنند بیان صحبت کنند ببینن واقعا نظر مردم در مورد ۹ دی ، عاشورا و اصلا انتخابات چیه ، متقلب خودشون هستن با اون یارو احمدی نژاد که هر چی بدبختی بود تو این هشت سال سر مردم ایران آورد .
  • علی IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    12 70
    باید مجازات بشن.
  • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    13 2
    بسیار برنامه ی سخیفی بود. !! معنای مناظره چیست ؟؟؟ 2 هم فکر با هم تبادل نظر کنند ؟؟؟!! طرف مسئول نگارش کتاب های ادبیات هست و به قول خودش دستی در فرهنگ و ادب فارسی داره بعد هنوز نمیدونه مناظره یعنی چه !!!! خنداه دارترین بحث مظلوم نمایی حضرات هست. رسانه در اخیارشون . مخالفشون در بند . پست های حساس قبضه در دستانشان. بعد مظلوم نمایی هم می کنند . فقط میگم خودتی ... !!!! خواهشا چاپ خبر آنلاین
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    15 2
    بانگاهی به نظرات و ارای مثبت و منفی این نظرات کاملا" واضحه که جامعه چگونه فکرمیکند.متاسفانه امثال آقای رحیمیان و دنباله روهای آنها یا نفهمیده اند که در 24 خرداد چه انفاقی افتاد یا نمیخواهند که بفهمند. حضرات محترم کسانی که به آقای روحانی رای داند غالبا" همان قشر نا امیدو بستوه آمده ای بودند که 4 سال پیش به امید تغییر شرایط به آقایان موسوی و کروبی رای دادند وکسانی که آنروز به حاج دکتر محمودتان رای دادنداین دوره به آقایان قالیباف و جلیلی رای دادند . درک این موضوع بسیار ساده است همه تان هم میدانید بسیارهم برایتان تلخ است اما نمیخواهید قبول کنید.
    • امین A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
      3 9
      واقعا؟ جدی میگی؟ لابد شما علم غیب داری؟ یا فال قهوه گرفتی فهمیدی؟ میشه توضیح بدی پس چرا روحانی 18 میلیون رای آورد؟ لابد با 250 هزار تا تقلب شده؟
  • بی نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    15 1
    اگه آقایان موسوی و کروبی بزرگترین خیانت ها رو به این کشور و نظام کردند آیا حقشون اینه که حبس خانگی بشن چرا هیچ وقت این آقایون رو محاکمه علنی نمیکنید ؟؟؟؟
  • کم سواد IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    14 1
    راحت ترین کار : حرف زدن تو کشور ما همه حرف می زنن. کامنت میذارن در حالیکه تو کشورهای پیشرفته همه کار می کنن!
  • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    17 2
    کل نظام به این نتیجه رسیده که فشار افکار عمومی بر این استوار است که حق با موسوی و کروبی بوده و آینده نگری آنها قابل تحسین بنابراین بااین حرفا مردم گول تظاهر رو نمیخورن
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    16 1
    سلام بنده رو به آقای مرتضوی ابلاغ بفرمایید!
  • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    14 3
    پاسخگوی خون های ریخته شده کیست؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    15 2
    تعداد نظرات مثبت و منفی کامنت ها بسیاری حقایق را روشن می سازد...و بهترین پاسخ است به این دوستان و صدا و سیما و ...
  • بی نام FI ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    12 2
    یه سوال بر اساس چه منبع الهی زندانی کردن بدون محاکمه جایز استابر اساس چه طریقتی بدون اثبات جرم مجرم شمردن وافترا جایز است؟مسلمان نیستید ازاده باشید حداقل!
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    13 1
    اسم این برنامه اگه فقط « دیروز » باشه فک کنم بهتر باشه! ما که ندیدیم اینا راجع به امروز یا فردا صحبت کنن! همش دیروز ... همش فتنه!
  • بی نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    13 1
    درود بر آزاد مردان این مرز بوم مرگ بر دروغ گوی ریا کار فتنه کدوم فتنه شرم کنید مردم رو گوسفند فرض کردین لا اقل از خدا شرم کنید من که یادم نرفته چ شرایط و اوضاعی بوده مردم رو ازدین و اسلام و خدا زده کردین
  • بی نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    14 1
    بلاخره یه روز خوب میاد. من مرده شما زنده.