اولین آنونس فیلم «تعالی»‌ با بازی جانی دپ

جانی دپ در فیلم جدید خود نقش دانشمندی را بازی می‌کند که می‌خواهد تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی را ثابت کند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم علمی تخیلی «تعالی» (Transcendence) اولین تجربه کارگردانی والی فیستر مدیر فیلمبرداری تمام فیلم‌های کریستوفر نولان است که سال 2011 برای کار خود در فیلم «تلقین / آغاز» برنده اسکار شد.

جانی دپ در «تعالی» نقش دکتر ویل کستر محقق پیشرو در حوزه هوش مصنوعی را بازی می‌کند. هدف کستر خلق یک ماشین علمی بسیار هوشمند با احساسات انسانی است. تجربیات بسیار جنجالی کستر از او چهره‌ای مشهور ساخته، اما در عین حال او را هدف اصلی یک سازمان رادیکال ضدتکنولوژی قرار می‌دهد.

ربکا هال، مورگان فریمن، کیلیان مرفی و پل بتانی دیگر بازیگران «تعالی» هستند که 18 آوریل 2014 در آمریکای شمالی و 25 آوریل 2014 در بریتانیا اکران می‌شود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من EU ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    20 3
    بازگشت دوباره جامی دپ را پس از دزدان دریایی 3 تبریک می گویم جانی خوش امدی !!!
    • بی نام CZ ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
      17 2
      خوبی شما؟ بعد دزدان دریایی 100 تا فیلم بازی کرد !
  • احمد A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    1 10
    اين موضوع رو قبلا توي "هوش مصنوعي" كار كردن
  • من FI ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    2 0
    اره فیلم بازی کرده ولی دزدان دریایی 1 - 2 - 3 کجا انها کجا ولی قول می دهم تعالی هم مثل پرومتئوس یک شاهکار باشد که همه را میخکوب کند بعد از دزدان دریایی جانی دپ بازی نمی کرد راه می رفت ولی حالا تو تعالی هم مثل پرومتئوس هالییود از اتاق خوابش در خواهد امد و تماشا گر را راضی خواهد کرد امیدوارم صحنه های غیر اخلاقیش حداقل باشد و محتوی فیلم باارزش باشد ظاهرش که عالی است
  • من FI ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    3 0
    فقط من می تونم بفهمم این یعنی چی البته نمی دونم شاید اشخاص دیگری هم باشند این یک برنامه نیست اون چیزی که شما بهش هوش مصنوعی می گویید نیست این یک تعالی هست یعنی یک چیز خیلی عالی شاید بزودی در گوشه ای از جهان جایی که هیچ کس فکرش را نکند اتفاقی مهم بیفتد که تمام باور های ما را تغییر دهد مکانیک ترمودینامیک کامپیوتر فیزیک شیمی همه چیز را !!!