سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که اعضای شورای شهر اجازه شرکت کردن در انتخابات فدراسیون های ورزشی را ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو در حالی فردا برگزار می شود که با نامه سازمان بازرسی کل کشور عملا هادی ساعی نمی تواند در این انتخابات شرکت کند.این در حالی است که علاوه بر ساعی،احمد دنیا مالی و عباس جدیدی هم عضو شورای شهر هستند و با ارسال این نامه آنها هم نمی توانند  در انتخابات فدراسیون های قایقرانی و کشتی شرکت داشته باشند.

آنها تنها در صورتی می توانند برای حضور در انتخابات وارد گود شوند که از سمت خود در شورای شهر استعفا بدهند.با این شرایط در مجمع فدراسیون تکواندو بدون شک پولادگر که ساعی را جدی ترین رقیب خودش می دید تک و تنها خواهد ماند،مگر اینکه ساعی تصمیم دیگری بگیرد و از حضور در شورای شهر استعفا بدهد.

این در حالی است که ساعی در واکنش به این تصمیم سازمان بازرسی کل کشور می گوید:«من نمی دانم چرا این تصمیم را گرفته اند.نمی دانم چرا نصف روز مانده به انتخابات این خبر را اعلام کرده اند.»

او با بیان اینکه فردا در انتخابات شرکت خواهد کرد ادامه داد:«من صبح که به وزارت خانه رفتم حرفی در این مورد به من نزدند.با این شرایط فردا به مجمع خواهم رفت و در انتخابات هم شرکت خواهم کرد.»

251 41

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
    22 0
    دوراهی پول و خدمت :|
  • ایرانی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
    8 6
    با این نتایجی که جدیدا بدست آوردیم اومدن آقای ساعی بهتر بنظرمیرسه
  • بی نام A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
    12 2
    حاج حسين رضازاده كبير بايد مستثني بشه اين مرد خدوم مبلغ املاك رابينسون. ايشان نه تنها بايد رييس شوراي شهر و فدراسيون وزنه برداري بشه بلكه بايد با حفظ سمت رييس فدراسيون شمشيربازي و شطرنج هم بشه. اين مرد حقكو.