فارس نوشت:

سقف دو کلاس درس مدرسه مخروبه و دونوبته حشمت شهر لوندویل آستارا بر اثر شدت بارندگی فرو ریخت و خطر جانی دانش‌آموزان این مکان را تهدید می‌کند.
ریزش سقف دو کلاس مدرسه حشمت شهر لوندویل موجب اعتراض اولیای دانش‌آموزان این مدرسه شد.
اولیای تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه حشمت شهر لوندویل امروز در تماس با خبرگزاری فارس خواستار پیگیری موضوع ریزش سقف دو کلاس دونوبته مدرسه حشمت شدند.
اولیای دانش‌آموزان اظهار کردند: در اثر بارندگی سقف دو کلاس درس مدرسه حشمت دونوبته شهر لوندویل فرو ریخته است و دانش‌آموزان دو کلاس مذکور در نمازخانه درس می‌خوانند.
آنها افزودند: بقیه کلاس‌ها به دلیل فرسودگی در حال فرو ریختن هستند و خطر جانی دو نوبته این مدرسه را تهدید می‌کند.

تهدید خطر جانی دانش‌آموزان مدرسه مخروبه حشمت لوندویل
یکی از متعمدان محل لوندویل در تکمیل سخنان اولیای دانش‌آموزان مدرسه مذکور گفت: امسال قرار بود دانش‌آموزان مدرسه در حال تخریب حشمت لوندویل به مدرسه تازه ساخت لطف‌الهی لوندویل منتقل شوند.
پروردگاری، با بیان اینکه قبلاً مدرسه لطف‌الهی قدیمی بود، افزود: این مدرسه امسال بازسازی و تکمیل شد و با توجه به اینکه مدرسه قابل استفاده است بارها به مسئولان مراجعه کردیم اما گفتند از آنجا که آموزش و پرورش پول پیمانکار را نداده است پیمانکار مدرسه را تحویل نمی‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: حتماً باید بچه‌های مردم در مدرسه نیمه مخروبه حشمت کشته شوند تا مسئولان به فکر تحویل مدرسه ساخته شده باشند.

احتمال فرو ریختن سقف تمام کلاس‌های مدرسه حشمت لوندویل

وی با اشاره به اینکه لطف خدا شامل حال دانش‌آموزان شد که کلاس درس روی سر آنها فرو نریخت، تصریح کرد: سقف دو کلاس درس مدرسه حشمت لوندویل در بارندگی اخیر فرو ریخت و به فرزندان ما صدمه نزد.
این معتمد محل خاطرنشان کرد: بقیه کلاس‌های مدرسه حشمت شهر لوندویل در حال فرو ریختن است و اگر باران شدیدی ببارد سقف مدرسه حشمت فرو می‌ریزد.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    4 0
    مثل همیشه مقصر معلم ومدیر مدرسه بوده ومسولان ماشااله هیچ مسولیتی ندارند