۰ نفر
۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

مجوز برج 38 طبقه بابک زنجانی که توسط کمیسیون ماده 5 به ریاست محمدباقر قالیباف داده شده بود به دستور شورای عالی شهرسازی و معماری کشور لغو شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مجوز این برج 38 طبقه که نشست زمین در محل گوبرداری آن، باعث اختلال در زندگی مردم خیابان ایرانزمین در شهرک غرب تهران شده بود، با پیشنهاد محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر لغو شد. این برای اولین بار نیست که مصوبات ماده 5، مورد اعتراض شورای عالی مسکن و شهرسازی قرار می گیرد.

چندی پیش نیز وزیر راه، مسکن و شهرسازی درباره فروش تراکم خارج از قاعده و طرح تفصیلی شهر تهران، در صحن علنی شورای شهر، انتقاد کرده بود. انتقادی که باعث شد بلافاصله شهردار تهران در صحن علنی حاضر شود و در مقام دفاع بگوید مجوزهای بلندمرتبه سازی بر اساس اختیارات قانونی کمیسیون ماده 5 که خود، عهده دار ریاست آن است، صادر می شود.

اکنون شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، در اولین اقدام خود پس از جلسه رویارویی قالیباف و آخوندی، وزیر مسکن و شهرسازی در شورای تهران، مصوبه کمیسیون ماده 5 در مورد مجوز ساخت برج 38 طبقه ایران زمین را لغو کرد.

در جلسه امروز شورای عالی شهرسازی و معماری کشور گزارشی در مورد ریزش گودبرداری پروژه ایران زمین متعلق به بابک زنجانی مطرح شد و پس از اظهار نظرهای اعضای شورای عالی شهرسازی و به پیشنهاد محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، لغو مصوبه کمیسیون ماده 5 در ارتباط با ارائه مجوز ساخت برای این پروژه ، به تصویب رسید.

سالاری اینطور مصوبه را توضیح داد: "مجوز پروژه ایران زمین در حالی در کمیسیون ماده 5 به تصویب رسیده بود که این پروژه در پهنه سکونت گاهی مسکونی و زیر پهنه R231 ( بافت ارزشمند مسکونی معاصر) قرار دارد . ضمن اینکه به این پروژه 27 طبقه بالاتر از خط خیابان مجوز داده شده است که این اقدام منجر به آسیب رسانی جدی به ساختمانهای مسکونی اطراف از نظر مشرفیت و سیمای شهر می شود ."

به گفته سالاری بارها شورای شهر درباره ریزش گودبرداری پروژه و نشست 40 متری زمین در خیابان ایران زمین تشکیل جلسه داده بود و اعضا نسبت به نحوه اعطای مجوز کمیسیون ماده 5 انتقاد داشتند، نهایتا شورای عالی شهرسازی و معماری کشور بدنبال این نگرانی ها که در سطح جامعه کارشناسی کشورنیز به دلیل برخی اقدامات عجولانه ایجاد شده بود، موضوع را در دستور جلسه امروز قرار داد و با حضور نمایندگان شهرداری تهران و سالاری به عنوان نماینده شورای شهر تهران و اعضای شورای عالی شهرسازی تصمیم به لغو مصوبه کمیسیون ماده 5 گرفت.

این چنین شد که برج بابک زنجانی به گل نشست و پروانه ساخت برج فعلا معلق است

 

آینده برج بابک زنجانی در ابهام

ولی مسئله این است که آینده برج بابک زنجانی چه خواهد شد؟ او با صرف هزینه های فراوان توانسته مجوز بلندمرتبه سازی در شهرک غرب را بیش از آنچه در طرح تفصیلی مقرر شده، دریافت کند، آیا حاضر خواهد شد از تعداد طبقات برج خود بکاهد؟

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران درباره آینده این پروژه می گوید: در جلسه امروز شورای عالی شهرسازی و معماری کشور مقرر شد شهرداری تهران به همراه مالک پروژه نسبت به ارائه طرح جدیدی در راستای طرح تفصیلی تهران بررسی های لازم را انجام دهند و نتیجه را به شورای عالی شهرسازی و معماری کشور جهت اخذ تصمیم مقتضی ارائه کنند."

به گفته محمد سالاری در حال حاضر، این پروژه به دلیل مغایرتهای فراوانی که با طرح تفصیلی و جامع تهران دارد، بر زمین مانده است. او توضیح داد: "در این جلسه گزارشی در مورد مغایرت های این پروژه با طرحهای تفصیلی و جامع تهران و مصوبه 8 بندی مورخ 4/2/91 شورای عالی شهرسازی وقت ارائه شد. با توجه به اینکه مصوبه کمیسیون ماده 5، منجر به افزایش جمعیت پذیری شهر تهران می گردد، پس از تبادل نظر اعضای شورای عالی شهرسازی، مقرر شد این مصوبه از سوی دبیرخانه شورای عالی شهرسازی با کمک معاونت شهرسازی شهرداری تهران و کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران و سایر دستگاه ها، مورد بررسی دقیق تری قرار گیرد و نتیجه آن به جلسه یک ماه آینده شورای عالی شهرسازی ، جهت تصمیم گیری ارائه شود."

هنوز شهرداری تهران، واکنشی درباره لغو مصوبه کمیسیون ماده 5 که رئیس آن، شهردار تهران است، نشان نداده.

47231/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 87
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    409 8
    جناب آقای قالیباف عزیز دقت کن!
    • قندنمک A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      9 0
      ساخت و ساز در عمارت دلگشا که دید کاخ گلستان را هم از بین میبرد چی شد؟ البته اونجا صاحبش دیگه بابک زنجانی نیست! امیدوارم همه این صحبتها سیاسی کاری نباشه.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    چشممون روشن۰ قالیباف هم تو رانت های بابک زنجانی بوده
    • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      691 9
      یعنی تو فکر می کردی بی اجازه و بی هماهنگی کلنگ زده بود؟ ...نه جدا اینجوری فکر می کردی؟!!!
    • بی نام A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      497 5
      حالا مونده عزیز که رو بشه کیا تو این ساخت و سازهای بی حساب کتاب تهران سود های آنچنانی می برند ...
    • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      287 5
      حتما يك با ساخت يك طبقه كمتر مجوز ميدند ولي باز قاچاقي 3 طبقه ديگه روش مي سازند
    • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      380 6
      اگر اين اتفاق در آمريكا افتاده بود الان تلويزيون 24 ساعته داشت از آن گزارش تهيه ميكرد ولي چون تو ايران بوده و طرف گردن كلفت تلويزيون رسالتش را فراموش كرده
    • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      230 8
      جوري با افتخار ميگيد كه انگار كار بزرگي كرديد،اين حداقل كاري بود كه بايد انجام مي شد
    • بی نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      94 3
      عين همچين پروژه اي را دارند بالاي مترو صدر با 20 طبقه مي سازند
    • بی نام A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      شانس آوردیم قالیباف رییس جمهور نشد.
    • بی نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      9 2
      "ولی مسئله این است که آینده برج بابک زنجانی چه خواهد شد؟ او با صرف هزینه های فراوان توانسته مجوز بلندمرتبه سازی در شهرک غرب را بیش از آنچه در طرح تفصیلی مقرر شده، دریافت کند، آیا حاضر خواهد شد از تعداد طبقات برج خود بکاهد؟" طرف كار خلاف كرده حالا مي خوايد ازش دلجويي كنيد و بهش باج بديد،اونجا را بايد مثل اول كه قرار بود 3،4 طبقه باشه بايد ساخته بشه
    • بی نام A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      7 10
      من اصلا با این زنجانی کار ندارم.ولی تا کسی میاد تو این مملکت سرمایه گذاری کنه یه کاری میکنن تا شخص پولش بر داره از کشور خارج بشه.همین آقا الان کلی تو مالزی تاجیکستان و جاهای دیگه سرمایه گذاری کرده.خیلی راحت میتونه سرمایه داخل ایرانُ بر داره بره کشورهای دیگه.هیچ کار تو این مملکت بر اساس قانون نیست .یک روز اونقدر به یه نفر بها میدن که دیگه خدا را بنده نیست یه روز با هر چیز که در دست داریم اینقدر به طرف میزنیم تا از هستی ساقط بشه.
  • بی نام US ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    حالا یک نفر پیدا شده داره تو ایران سرمایه گذاری میکنه دارن دست و پاشو می بندن بعدش میگن ایران بهشت سرمایه گذاریه
    • بی نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      108 4
      نه با پول مردم! اگر كسي خودش پول در آورده باشه و طبق ضوابط سرميه گذاري كنه استقبال ميكنيم نه اين كه چون پول داره هر كاري خواست بكنه
    • بی نام EU ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      107 4
      سرمایه گذاری میکنه؟!!بنازم درک و فهمت رو!!عزیز من اینا پول نفت و پول بیت المال همین مملکته که این اقا ریخته تو حسابش و پس نمیده و داره باهاش برج سازی میکنه و دولا و پهنا به من و تو میفروشه حالا ایشون شد قهرمان قصه و سرمایه گذار دلسوز؟!!در ضمن یه سری به خانه های مسکونی اطراف پروژه بزن ببین به چه خاک سیاهی نشستند و چطور اواره شدند تا شاید بفهمی این وسط دلت باید برای مردم بسوزه یا برای بابک زنجانی!!
    • محسن A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      0 1
      میدونم خیلی ها مثل من فکر نمیکنن.اما باز بهتر از خیلی از کسایی هست که پولشون رو از کشور خارج میکنن
  • بی نام A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    116 3
    مسئولین محترم شهرداری و شورای شهر آیا فکر نمیکنید قدری زود به این نتیجه رسیدید؟ الان ساکنان محل منتظرند گود مذکور زودتر از این وضعیت خارج شود تا احساس امنیت نمایند که مسئولین محترم تازه به این نتیجه رسیدند که جلوی ادامه کار گرفته شود!!!!
  • رضا GB ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    204 4
    فردا یه پولی میده درستش میکنه .
  • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    35 54
    به هرحال گودبرداری شده است بهتر است تعداد طیقات را کم کنند ویا کاربری را تغییر دهتد .به همان وضع ماندن زمین هم خطرناک است
    • بی نام A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      46 3
      پول که زیاد داره، پرش کنه!
  • محمد US ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    148 1
    قانون و طرح تفضیلی و... فقط برای مردم عادی است نه برای دم کلفتها.
  • حمید IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    223 2
    بازم صادر میشه چون اینجا ایرانه و شهردار تهران مهربونه با پولدارا باید مدارا کرد
  • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    102 1
    خدا از سر تقصیرات بنیان گذار فروش تراکم در تهران نگذرد . اگر از ارتفاع بالا به تهران بنگرید ، مانند خال سرطانی پوست است ! بی نظم و بی شکل به هر طرف کشیده شده ! یک عملکرد انقلابی جهت جلوگیری از این وضعیت لازم است .
  • كاظم IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    اينقدر به اين حاج بابك خدوم و دوستدار دكتر احمدي نژاد كبير گير ندهيند، ايشان امانتدار ثروت مومنينند، از خواب امريكا و بيدار شويد
    • بی نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      86 1
      احسنت لپ مطلب.یکی بود میگفت اینا نوک یه کوه یخن که بیشترش زیر آبه.کی بود؟
  • مهران A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    اقای قالیباف خیلی ادعات میشد
  • عليرضا A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    93 4
    خوشم مياد شده ، آدم شماره يك ، اخبار و مطبوعات ، با حواشي فراوان ولي ظاهرا هيچكس هم كاريش نداره
  • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    بابک جان دوست داریم
    • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      بابک عزیز دل همه ایرانی هاست!
    • محمد IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      58 8
      این جور آدما رو کسی دوست نداره عزیز !
    • بی نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      2 0
      چرا، رویانیان دوسش داره
    • بی نام IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      4 0
      لنگی ها عاشقشن
  • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    100 3
    آقای زنجانی تاحالا فعالیتی انجام دادی که توش فقط به منافع خودت فکر نکنی ؟ ؟!!
    • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      79 78
      اصلا نمی خوام از بابک زنجانی دفاع کنم ولی اگه منطقی نگاه کنیم شاید اکثر ما که اینقد آتیش تندی در سرزنش زنجانی داریم جای اون بودیم رفتارمون همینطوری بود ایراد از سیستم کشورمونه بحث این مدیر و اون مدیرم نیست ساختار ما ایراد داره وگر نه افرادی مثل زنجانی و جزایری و امثالهم در یک سیستم صحیح نه تنها منافع خودشونو به دست میارن بلکه به جامعشونم خدمت می کنن. با لغو مجوز این برج هزینه هایی که تا امروز براش انجام شده رو کی پرداخت میکنه بالاخره این مبلغ از این کشور خرج شده دیگه. اصلا مهم نیست این مبلغ واسه زنجانی مثل پول آدامس منو شماس یا نه مهم اینه که از منابع این کشور هزینه شده.
    • بی نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      75 4
      عموما همه انسانها در هر کاری که انجام میدن منافع خودشون ارجحه چه برسه به کارهای اقتصادی پس چرا از این آقا انتظار دارید به منافع خودش فکر نکنه. مشکل بابک زنجانی نیست ایراد از مدیران ماست که چنین مجوزهایی رو صادر میکنن.
    • بی نام A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
      0 2
      جناب آقای بی نام بابک زنجانی که از ارث پدرش این ثروت را پیدا نکرده اگه نمیدونی بدون که این آقا راننده ایی بیش نبوده است که از پول این ملت یک شبه ره صد ساله را پیموده است حالا هم غصه نخور که هزینه ایی که خرج کرده است را چه کسی پرداخت میکنه مطمئن باش اون هم از جیب من وشما پرداخت میشه
  • بی نام A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    71 6
    لغو مجوز کار بسیار درست و عادلانه ای است . شهرداری بین میلیاردر معروف وگردن کلفت و سایر شهروندان در برابر طرح تفضیلی (قانون) نباید فرق بگذارد .
  • بی نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    76 4
    مشخصه که این مجوز جگونه گرفته شده . فقط تاسف و تاسف و تاسف .
  • بی نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    112 6
    همتون برید حیا کنید. دست از سر این مردم بیچاره رها کنید
  • روحی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    39 4
    این قصه چه رشته طول و درازی دارد.
  • بی نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    489 7
    با يه حمله گازانبري مجوز 138 طبقه رو ميگيرن!
    • محسن ر A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      72 2
      138؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      12 0
      کسی که بتونه نفت مملکتو رو اقیانوس خرید و فروش کنه مطمئنا بیشتر از اینا رو هم میتونه مجوز بگیره.
  • یکی از اهالی منطقه A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    125 5
    بهترین خبری بود که این روزها شنیدم. ما که نفهمیدیم خیابان ایران‌زمین و گلستان چه جوری قراره کشش ترافیک ماشین‌هایی که می‌خوان وارد پارکینگ این برج بشن رو داشته باشن. لابد قالیباف می‌خواسته دو طبقه‌شون کنه!
    • بی نام CH ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      4 0
      غضه نخورید. با پول من و شما شهرداری براشون راه و خیابون و پارکینگ میسازه یا فوقش مشکل ترافیک ما زیادمیشه، پولش هم میره توی جیب بابک زنجانی و از ما بهترون
  • بی نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    256 8
    بدين ترتيب بود كه اعضاي جديدشوراي شهرنيز اعلام موجوديت كرده و سيگنالهاي لازم را به بابك جان زنجاني عزيز ارسال كردند!!
    • بی نام EU ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      71 2
      :))))))
    • محمد IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      5 0
      نه فردا بابک زنجانی فردا به شهردار نامه میده و اعلام میکنه حالا که اینجوریه، اصلا قیمت کل تهران یکجا چند؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    107 4
    من چقدرساده لوح بودم فکر میکردم بعضی فقط دغدغه ارزشهای دینی را دارند تو نگو اصلا مسله ارزشها نیست مسله پول تو جیبی من نوعی است هیچ ثروتی انباشته نمیشود مگر در کنارش حقی پایمال شده باشد
  • بی نام A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    84 2
    هواس ما پرت نمی شه .ما می دونیم تو مملکت چه خبره .
    • بی نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      20 10
      خوب بدون ، حالا میخوای چیکار کنی؟!
  • رکسانا IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    33 2
    چه بازی هایی سرِ مردم در آوردن!!!؟؟؟!!!
  • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    9 0
    لطفا مجوز مورد مشابه برج خیابان سیف شهرک غرب را نیز لغو کنید
  • بی نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    8 0
    من یک سئوال در مورد بابک زنجانی دارم که اصلا هم به پروژه ایران زمین مربوط نیست. این آقای زنجانی که تحریم است. چطور تونست دو میلیارد یورو بدهی خودش به شرکت نفت را پرداخت کند؟ این دومیلیارد یورو را توی بالش اش در خارج ایران جاسازی کرده بود؟
  • سالار IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    185 3
    میره دادگاه 200 هزار تومن جریمه میشه میاد بیرون...چی کارش دارین طفلیو...
    • مسعود A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      4 1
      ایول این 200 هزار تومن و خوب اومدی
  • بی نام A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    56 4
    الان چون ساخت و ساز مقرون به صرفه نیست دنبال بهانه است که چند سال زمین را رها کنه و احتمالا با شهرداری هماهنگه.
  • علی IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    1 0
    پرفوسورا ربطی به شهرداری نداره،مصوب کمیسیون ماده پنجه. اعضاء صاحب رای کمیسیون ماده 5: به ریاست استاندار، به عضویت رئیس شورای شهرستان ، شهردارشهر مربوطه ،سازمان ایرانگردی و جهانگردی ، مسکن وشهرسازی ، نماینده مهندس مشاورتهیه کننده طرح و سازمان جهاد کشاورزی و اعضاء بدون حق رای سازمان محیط زیست ، نظام مهندسی استان، شرکت آب وفاضلاب و دفتر فنی استانداری فدای دولت خدمتگزارررررررررررررر
  • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    58 6
    خوب وقتی سرهنگ ها تصمیم می گیرند نتیجه اش بهتر از این نمیشه برادر!!
  • فرهاد IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    26 1
    اخیش چه عجب یکی اومد و از یه دید درست به قضیه نگاه کرد
  • علی A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    33 16
    جاش مجموعه ورزشی بزنن
  • بی نام A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    37 3
    باوركنيد دل كسي براي شهر نسوخته همش سياسي بازيه ودعواي منافع باندي وجناحي (خبرلطفا حذف نكن)
    • حسن IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      0 0
      این نوع کامنتها از طرف طرفدارهای قالیباف ارسال میشه تا این حرکت اصولی را لوث کنند ودر حد دعوای سیاسی نزول دهند.
  • بيژن A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    31 2
    ببخشيد دقيقاً كدوم بابك را شما دوست داري؟
  • بی نام US ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    42 4
    چشم آقای قالیباف روشن. ایشان اخیر ا حقوقدان هم شده اند
  • یاسین IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    1 7
    نمیدونم چرا مردم ایران همیشه دنباله آدمایی که موفق میشنو پیشرفت میکنن حسادت می کنن مردم عزیز این شخصی که شما اونو دشمنتون میدونید الان تو ایران 70هزار جوونه بیکارو خونواده دارو داره نون میده واقعاٌ چرا خباثت؟چرا ما ایرونیا همیشه دنیاله آدمای موفق حرف میزنیمو موفقیتو پیشرفتشونو نادیده میگیریم هرکسی مزد تلاشه خودشو میخوره اینو مطمئن باشید اگه بابک زنجانی مشکلی داشت خیلی وقت پیش انداخته بودنش زندان و سرنوشتش میشد یکی مثله شهرام جزایری من خودم فوق لیسانس مدیریت مالی تموم کردم ولی هنوز کاری ندارم چون چشممون دنباله دولته تا یه وقتی یه استخدامی بزنه تا ما بریمو ثبت نام کنیمو آخرش بشه هیچی! از خدا میخوام عمر با عزت به آقای بابک زنجانی بده تا باز بتونه به کشور خدمت کنه واقعاٌ ای ول داره
    • بی نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
      1 1
      مشکل اینه که با رانت تو یه منطقه مسکونی همچین مجوز عجیبی دادند و کل منطقه رو فدای یه پروژه کردن!!!! چرا بحث رو منحرف میکنند دوستان ؟چه ربطی آخه به حسودی و بخیلی و اینا داره؟ فرض که پول خودشه کل شهر که مال خودش نیست هرجور و هرجا خواست پروژه تعریف کنه!!
  • بی نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    1 0
    این هم از طرحهای جهادی آقای قالیباف بوده است. ولی نمیدانیم جهاد برای چه!!؟ از سوی دیگر شورای شهر مکر خوابیده است که صدایش اینقدر دیر در آمد گودالی به آن وسعت کنده شد و شورا خبر نداشت و سوالی نکرد. عجب شورائی! این مملکت چه خبر است. با این اوضاع فکر میکنید به سوی صلاح میرویم با نابودی و فساد!!؟
  • رها IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    0 0
    آخه چرا! اين كار همونقدر نشاندهنده بي قانونيه كه رسيدن اين آدم به اينجا! جلوي يك پروژه را گرفتن هنر نيست!اين راه اصلاح نيست!
  • بی نام A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    1 0
    بهتر از همه اینکه برج ش بشه هایپرمارکت
  • حسن IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    2 0
    آخوندی نشان داد که بر تصمیم خود در حفاظت از حقوق شهروندان محکم ایستاده ونه به توجیهات قالباف مبنی برقانونی بودن موضوع وقعی مینهد ونه ترسی از اربان ثروت دارد . شهرداری تهران با تشکیل جلسات متعدد کمسیون ماده 5 در طول سال گذشته چیزی از طرح تفصیلی باقی نگذاشته را هحل لغو تمام مصوبات کمسیون ماده 5 در طول سال گذشته به علت مغایرت با طرح جامع تهران است
  • بی نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    0 1
    بخوانید اما اصلا باور نکنید
  • mahmood IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    3 0
    من تو شهرداری هستم فکر کردید پول پل صدر از کجا اومده ؟ امثال این برج زیاد هست این یکی سازندش تابلو شده
  • ali A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    1 2
    یه عده فقط کامنت می ذارن و به هر کسی که خوششون نمیاد بدترین تهمت ها رو می زنن بعدم می شینن میگن وای فرهنگ چند هزار سالمون چی شد و فلان و بهمان .
  • شارمین IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    1 0
    فکر کنم براش اشد مجازات رو در نظر بگیرن و یواش بزنن پشت دستش . بعدم برای محکم کاری ساخت برج رو برا ی5 روز . متوفق کنن. ولش کنین خب کشتین بچه رو . خون که نکرده .
  • بی نام A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    2 0
    جاش بیمارستان و مدرسه خیریه بزنن
  • بی نام A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    0 2
    كيا دوست دارن جاي بابك زنجاني باشن بله با مثبت نه با منفي
  • بی نام IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    1 1
    ورژن جدید جزایری یکی بخر دوتا ببر
  • بابک زنجانی IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    4 0
    مجوز لغو می کنید...بهترشا می گیرم!
  • بی نام DE ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    14 1
    خدا را شکر٫ بالاخره کار مثبتی انجام شد٫ البته اگر ساعتی بعد تکذیب نشود.
  • میرزایی A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    1 5
    در کشوری که همه شده اند کارشناس ونمیدانند چکار میکنند وچی می گویند وچی مینویسند.من نمیدانم بابک زنجانی کیست واصلا نمی خواهم بدانم. اما به عنوان کسی که از بچگی از سیاست میدانستم واصلا مادر زاد سیاستمدار به دنیا آمده ام (البته من از یک خانواده عشایر لرستان هستم ویک زنبور دارم تا بدانید حتی ذره ای این اقا را نمیشناسم)دارم می گویم طرز برخورد با این آقایان(امثال زنجانی ها)باعث فرار مغز ها وفرار سرمایه ها از کشور های شرقی شده وباعث ساخت دنیای مدرن غرب شده است .به نظر من اگر کسی نصف مملکت را حتی اگر بدزدد اما در داخل کشور سرمایه گذاری کند نه اینکه دزدی محسوب نمیشود بلکه مدریتی مفید دارد انجام میدهد.در هر صورت خواستن توانستن است
  • پوریا A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    0 1
    قراربود رئیس جمهورمون چه شخصی بشه
  • بی نام IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    1 1
    بابک جان یه نظر لطفی هم به ما برسان همه را که نمی تونی ببری به ان دنیا
  • امیرحسین IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
    1 3
    اعطا مجوز یک کار بد بود ، و لغو آن یک کار بدتر
  • محمد IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
    2 5
    زیاد توهین نکنی .به آقای زنجانی ،من نه برادرش هستم بخوای طرفش بگیرم . بازم معرفتش پول داره برای کشورش خرج میکنه .این همه کارگر وکارمند داره برای یکسر ی افراد کار انجام میده بهشون شغل میده .یکسری افراد بیکار کار انجام میدن .این حقش نیست
    • بی نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
      3 0
      مشکل اینه که با رانت تو یه منطقه مسکونی همچین مجوز عجیبی دادند و کل منطقه رو فدای یه پروژه کردن!!!! چرا بحث رو منحرف میکنند دوستان ؟چه ربطی آخه به حسودی و بخیلی و اینا داره؟ فرض که پول خودشه کل شهر که مال خودش نیست هرجور و هرجا خواست پروژه تعریف کنه!!
  • بی نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    0 1
    منم میخوام