روزنامه رسالت در سرمقاله خود نوشت:

کل بودجه وزارت نفت در سال 93 به روایت بسته پیشنهادی آقای رئیس جمهور به مجلس 99 میلیون ریال است. که اگر تقسیم بر 12 ماه کنیم برابر است با حقوق یک آبدارچی در این وزارتخانه!
حال آنکه وزارت نفت با داشتن یک وزیر، چند معاون و ده‌ها کارشناس حقوقی فنی و کارمندان ستادی فقط در ساختمان خیابان طالقانی سرانگشتی ده‌ها میلیارد تومان بودجه مصرف می‌کند که یک هزارم آن در سرفصل هزینه عظیم‌ترین وزارتخانه کشور با بالاترین گردش مالی منعکس نیست.
حقوق، دستمزد و پاداش یک لشکر ستادی در وزارت نفت از کجا تامین می‌شود؟ آنچه پیش بینی شده است حقوق یک آبدارچی در سال است. سایر آبدارچی‌ها و انبوه متخصصین نفت، وزیر و معاونین از کجا حقوق می‌گیرند؟ چقدر می‌گیرند و چرا مردم، نمایندگان مجلس و شورای نگهبان برای دانستن آن نامحرم دانسته شده‌اند؟وقتی رئیس دولت خلاصه بودجه دستگاه‌های اصلی را و وزیر مجموعه در سال 93 در جدول شماره 7 در صفحه 133 به مجلس می‌دهد چرا در مورد بزرگ‌ترین و مهم‌ترین وزارتخانه کشور که متصدی بزرگترین بنگاه اقتصادی دولت یعنی شرکت ملی نفت است شفاف‌سازی نمی‌کند؟
در جدول شماره هفت حقوق و مزایای مستمر کارکنان دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها با عدد و رقم مشخص آمده است. چرا در مورد وزارت نفت با کد دستگاه 143000 عدد صفر آمده است؟


1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    38 3
    رسالت وقتی برادر مرتضوی و زنجانی اون کارارو میکردن کجا بود؟! چرا صداش در نمیومد؟!
    • سید IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
      0 0
      آش اینقده شوره که خان هم فهمیده شما هنوز در خواب نازید و مثل بچه ها دعا میکنید که خدا بابا مامان اذیتم میکنن یه کمی مرور کنید صدروزه اخیر وعده یکماهه و صدروزه چه داریم گرانی چه دادیم تعهد که بچه خوب باشیم امریکا یه کمی ادم حسابمون کنه گفت رییستون روحانی گرگ در لباس میشه . میشه لطفا
    • majid A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      0 0
      یه با با منطق شده جواب بدید یا فقط سفسته
  • بی نام IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    31 4
    رسالت حقوق شما از کجا می آد با این تیراژتون؟
  • بی نام IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    36 4
    فعلا رسالت وكيهان وبرخى نمايندگان مجلس از خواب هشت ساله بيدار شده اند وذره بين به دست دنبال اشكال مى گردند! چند وقت ديگه به لباس كوهنوردى روحانى ايراد مى گيرند بابا ملت به چه زبانى بگويد قيم نمى خواهد!
  • سجاد A1 ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    31 3
    جهت اطلاع دوستان عزیز در روزنامه رسالت: کارشناس ارشد فنی از دانشگاه دولتی با 7 سال سابقه کار رسمی در جزیره سیری به صورت اقماری مشغول کار هستم. حداکثر دریافتی ممکن (اضافه کار کامل و پاداش که البته محقق نمیشه) سه میلیون و ششصدهزارتومان امید است آن روزنامه محترم در مورد فساد تامین اجتماعی هم همینقدر حساس باشند.
    • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
      9 3
      خوب ميگيري كه!بيا شغلمون رو عوض كنيم!!!
    • پوریا GB ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
      6 1
      ظاهرا هنوز نمیدونی کار کردن تو جزیره و جنوب یعنی چه؟ برای این فرد(سجاد)حداقل حقوق باید 5 به بالا باشه.
  • بی نام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    3 8
    بابا رسالت داره درست میگه خوب. شفاف نیست. نمیشه که همه کس و همه چیز رو یا سفیده سفید دید یا سیاه سیاه.