محمد صادق فقفوری از روحانیون حامی احمدی نژاد در سرمقاله روزنامه کیهان نوشت:

 نمی‌توان «منشور حقوق شهروندی» مورد نظر رئیس جمهور محترم را یک «ابتکار»! و یا «نوآوری»! در عرصه حقوق و تأمین حقوق شهروندان تلقی کرد، چرا که مفاد آن با تعریف جامع و مانع در قانون اساسی و سایر قوانین پیرامونی آمده و ضرورت اجرایی دارد. از این روی بیم آن می‌رود که اقدام مورد اشاره فقط در بستر یک حرکت سیاسی- تبلیغاتی به صحنه آمده باشد که پیش از آن نیز نمونه‌های مشابهی در دولت موسوم به اصلاحات داشته و «سیاسی» بودن آن- به جای محتوای حقوقی- برکسی پوشیده نیست. انتظار از دولت محترم آن است که به جای پرداختن به اینگونه مسائل جانبی و تبلیغاتی، بیشترین ظرفیت و تلاش خود را برای مقابله با مشکلاتی نظیر مسائل اقتصادی، تورم، گرانی، اشتغال و... به کار گیرد و از درگیر کردن افکار عمومی به مسائل حاشیه‌ای که برای دولت محترم نیز فرصت‌سوز و هزینه‌ای بی‌سود است پرهیز کند.
1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 183
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 2
    کلا اسم احمدی نژاد میاد بدنم مور مور میشه. خواهشا به جای واژه نا مانوس و نا مفهوم احمدی نژاد بفرمایید : ......................
  • یه کلمه حرف A1 ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    7 2
    بهتر نبودایشان که این همه دغدغه مردم رادارند حداقل 1سال پیش بیدارمیشدند-خداقوت حاجی این چندسال کجاتشریف داشتید؟
  • بی نام A1 ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    8 1
    خدایا کمک کن که نیت هایمان برای رضای تو باشد نه حزب دسته و گروه
  • بی نام IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    7 2
    كي هستن ايشون؟
  • بی نام IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    4 1
    حامیان آقای احمدی نژاد مثل خودش عجب اعتماد به نفس بالایی دارند.
  • مهران فضلی خانی IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    12 2
    نگران نباش! دولت محبوب شما در هشت سال گذشته چنان کشور را آباد کرده است که روحانی و دولت امید که هیچ؛ چندین دولت بعدی نیز تنها دغدغه شان می بایست رسیدگی به تورم، بیکاری و... باشد! وضعیت مملکت یادآور همان ضرب المثل دیوانه و سنگ و چاه است...
  • عبدالوحید IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    9 2
    خداوندا در روز رستاخیز ازت گله خواهم کرد که من را چرا با چنین کسانی هموطن کردی ، خدایا مگه من چه گناهی کرده بودم
  • بی نام IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    4 0
    خداوندا! هر کس که موجب تفرقه افکنی در داخل کشور (به خصوص عوامل کیهان) می شود و نور امید و عدالت و تدبیر را در چشم ما کم رنگ می کند و کم رنگ جلوه می دهد (به خصوص عوامل کیهان) از کار بی کار بگردان.
  • محمدمهدی IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    این آقای محترم آیا در زمان دولت مطبوعش ودوست داشتنیش نیز اینگونه اظهار نظر میفرمودند واز حاشیه پردازی دولت را منع و بر برطرف کردن مشکلات مردم ازقبیل تورم اشتغال گرانی تاکید میکردند یا اکنون که دولت جدید آمده وبه قول معروف این میز به کسی وفا نکرده ناراحت هستند واینگونه صحبت مینمایند خداوکیلی بگذارید که جامعه ومردم آرامش داشته ودولت با حوصله وکار کارشناسی مملکت را اداره نماید.
  • بی نام A1 ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    راست گفته بنده خدا,اینقدر دولت قبل سرگرم رعایت حقوق شهروندی بود که وقت نکرد به وظایف خودش در حیطه اقتصادی برسه و تمام مشکلات اقتصادی را یکجا برای این دولت ارثیه گذاشته,حقوق شهروندی را که همون دولت احمدی نژاد نوشت و تصویب کرد واجرایی شد,تازه برای کل دنیا هم داشتن برنامه میدادن!!!!
  • وجید IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    7 1
    شما همون در دولت موسوم به مهرورزی به مشکلاتی از این دست پرداختید بسه!!!
  • حسین A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    7 1
    باز هم کیهان خجالت خجالت
  • حسام + 10 A1 ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 1
    این دلیل نمی‌‌شود چون احمدی‌نژاد با حقوق شهروندی مخالف بود، روسائ جمهور بعدی هم آن را نادیده بگیرند.
  • mahdi IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 0
    با این آقا از کوچیکی آشنا بودم. این آقا روحانی نیست. کارشناس ارشد حقوق بشره
  • بی نام EU ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    4 0
    انتظار از دولت محترم آن است که به جای پرداختن به اینگونه مسائل جانبی و تبلیغاتی، بیشترین ظرفیت و تلاش خود را برای مقابله با مشکلاتی نظیر مسائل اقتصادی، تورم، گرانی، اشتغال و... به کار گیرد.باغث وبانی همچومشکلاتی چه کسانی بوده اند که امروز دایه مهربانتر از مادرند
  • بی نام A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    11 3
    شما را به رئيس جمهور چه كار ؟ به وظايف خودتون برسيد!
  • عرشیا A1 ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    7 3
    این دکتر روحانی عزیز ما بد جوری رو اعصاب بعضی حضراته اعم از کاسبین محترم ف ت ن ه !!!! و طرفداران مدیریت در پیت جهانی !!!!!
  • عباس A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 0
    مشکلات نظیر مسائل اقتصادی، تورم، گرانی، اشتغال و... را چه کسی به این کشور تحمیل کرد جز شما و همکاران و هم صنفی های شما . شما چنان این مملکت را خراب کرده اید که به این سادگی درست بشو نیست نکند باورتان نیست چه کرده اید و یا به دنبال کی بود کی بود من نبود میگردید ملت خوب میداند و شناخت پیدا کرده است شما چه بلایی بر سر آنان آورده اید پاداش های 120میلیون تومانی سازمان تامین اجتماعی در دوره سعید مرتضوی اختلاسات میلیاردی و مهمتر از آن رواج دروغگویی در جامعه نتیجه شما و افکار شما بود
  • بی نام IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    15 3
    آقاجان دوره شما تموم شده. سکوت لطفآ.
  • جمیل IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    4 0
    مشکلاتی نظیر مسائل اقتصادی، تورم، گرانی، اشتغال و... که از جانب شما و دوستانتان به ملت تحمیل شده است
  • آرش IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    9 1
    ما از آقای احمدی نژاد تشکر می کنیم که چنین میراث درخشانی را باقی گذارده تا برخی حامیان ایشان در چنین مواقعی از مشکلات مردم بگویند. و عذرخواهی می کنیم از سنگ پای قزوین به دلیل از دست دادن جایگاه هژمونیک خود در مقابل این دسته از دوستان!!
  • خودم انلاین A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    شما رو چه با روزنامه نگاری نقاشی تو بکش عمو
  • بهمن IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 0
    مگر دولت قبلی که به قول خودش به اشتغال و نگاه بیشتر به اقشار آسیب پذیر توجه نشان داد در عمل چه فایده ای داشت جز گرانی و تورم و بیکاری !؟ حقوق شهروندی از جمله چیزهایی است که به کرامت و شخصیت انسانی مردم بازمی گردد و دربعضی مواقع از نان شب هم واجب تر است . نتیجه رعایت حقوق شهروندی ازجانب دولت و سایر مردم ؛ افزایش امید به آینده و جذب متخصصین و سرمایه گذاران و درنهایت رشد و شکوفایی اقتصادی خواهد بود .
  • علی به عشق حضرت علی A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    5 1
    حقوق شهروندی همون چیزی هست که شما چندسال روزنامه خود را باقیمت100تومن بفروش میرساندیدو دیگر روزنامه ها ازین حق محروم بودند حقوق شهروندی همین حقی هست که تو وامثال تو هرجوری دولت رانقد میکنید خبری نیست ولی دهان انتقاد بقیه رامیبنید حقوق شهروندی یعنی فیلمی که سازندش کلی زحمت کشیده وساخته ومجوز گرفته راجریان شما باشانتاژ خبری روزنامه تان ازپرده سینماپایین میکشید حقوق شهروندی یعنی همان کاریکاتوری که ازحضرت یوسف درکیهان چاپ شد و2هفته زمان بردتا کیهان توقیف شود ولی روزنامه شرق باچاپ کاریکاتوری که به اذعان بعضیا موهوم بود به شب نرسیده توقیف شد حقوق شهروندی همون برخوردسلیقه ای شما با افراد به اصلاح بدحجاب درروزهای عادیست درحالی که همان افراد در22 بهمن تیتریک اخبار صداسیما هستند . . .
  • عرفان A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    حسود هرگز نیاسود .
  • بی نام IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    5 0
    چرا ایشون زمان آقای احمدی نژاد به ایشون توصیه نکردن که به مشکلات مردم رسیدگی کنند که اینی که الان به سر مردم اومده به سرشون نیاد!!!!
  • بی نام EU ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 0
    خبرآنلاين محترم وقتي يك سخني يا اتفاقي رو بررسي ميكني چرا جاي نظر نميذاري ما وقت ميذاريم هزينه ميكنين و به سايت شما مي آييم رسم ادب نيست
  • هادی A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 0
    چرا تا اسم حقوق شهروندی میاد بعضیا سریع گارد میگیرن
  • بی نام A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 1
    نه بابا تازه یادت افتاده به حاشیه نباید پرداخت؟ اون 8 سال کجا بودی؟ کجا مشغول افت و لیس بودی که حاشیه رو ندیدی؟ حیف اون لباس به تن تو و امثال تو . فرصت سوز ؟ فرصت سوز؟ بابا خیلی رو دارین شما ها. فقط سر پل صراط منتظرتون هستیم ما ملت
  • بی نام EU ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 0
    متاسفم فقط كه جاي نظر در برخي خبرا نمي ذاري
  • محمد A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    انصافاً راست گفته ها. تو رو خدا جیب خالی مردم رو دریابید
  • بی نام IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 0
    از کجا میسوزی؟
  • حميد A1 ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 0
    احتمالاً ايشون ميترسن منشوري بشن ؟
  • بی نام A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    میشه لطفا سایلنت بشن بعضیا
  • حسن A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 2
    کاملا درست است الان کشور نیاز به آرامش و حل مشکلات روزمره از قبیل مهار تورم اشتغال مسکن و.... وهمچنین تاکید بر اخلاق مداری ضروری است که در گزارش صد روزه کمتر دیده شد
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    البته حقوق شهروندی در قانون اساسی بصورت کلی آمده است ولی وقتی عده ای قدرت طلب این حقوق را زیر پا میگذارند تاکید بر ان توسط رییس جمهور منتخب مردم شاید هشداری به این زورمندان خودپسند باشد.
  • نیما IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 0
    و شما چقدر توی این 8 سال به مشکلات مردم رسیدین !!!!!!!!!!!!!! روحانی محترم از خدا بترس ، مردم روز قیامت از حقوقشون که توی این 8 سال ضایع شد نخواهند گذشت
  • سحر IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    البته منشور شهروندی آقای روحانی چیزی بیش از قانون اساسی نبود تنها اینکه به قانون عمل نمی شه و این منشور هم فقط یه بازنویسی بود!
  • بهرام IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    نه که آقای احمدی نژاد کم کارتبلیغی می کرد
  • حسین A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    آقای فقوری؟ فقفور؟ شما اگه بلدی منشور حقوق شهروندی بنویس بده به پرزدنت روحانی
  • بی نام IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    11 5
    رو نیست که ! آخه من الان چی بگم که خبر آنلاین پخش کنه !
  • من AU ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 3
    اصن هرچی حاج اقا بگه!
  • رضا IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 5
    راست گفته...نون نداریم بخوریم حقوق شهروندی رو آب پز کنیم بخوریم؟!
  • بی نام A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    آقای احمدی نژاد به منشور حقوق بشر و مدیریت جهان چه!؟ به مملکت خودش می رسید!
  • بی نام A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    چون شماحامی احمدی نزاد هستیداین حرفها را میزنید
  • مریم IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 1
    چرا اون موقع که رفقاشون در دولت مهر گستر گند زدن به اقتصاد مملکت فکر تورم و گرانی و معیشت مردم نبودن؟
  • عنابستاني A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 0
    ايشان وامثال ايشان در دولت احمدي نژاد كجا بودند كه موعظه نمايند كه به وضع اقتصادي مردم برسند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! لطفا سوكت صبر مردم سر آمده است از شما وامثال شما
  • يكنفر GB ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    12 2
    تو حتي اسمت هم از حقوق شهروندي خبر نداره اينقدر سخته و مردم رو بدردسر مي اندازه. هشت سال كه خوب تحمل داشتيد فشار دشمنان رو ببينيد ولي تو 100 روز ميگي برس بداد مشكلات ؟ دارن ميرسن واين به جملات حكيمانه شما زياد ارتباط نداردكيهان سابقه اش نشان داده هيچگاه خوشحالي اكثر مردم را تحمل نميكند. بابا مردم همه ده پانزده نفر دورو برتون نيستند. ايخدا اييييخخخخدا.
  • بی نام US ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    8 3
    اگر طبق حرف نویسنده، این امور که تضمین کننده حقوق ملت طبق قانون اساسی است به رییس جمهور ارتباط نداشته باشد، به قول فامیل دور من دیگه حرفی ندارم!
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 2
    مگر مشكلات اقتصادي و تورم و گراني و بيكاري وجود دارد؟!!!! اگر وجود دارد پس تا حالا اين حضرات كجا تشريف داشتند كه از آن ننوشتند؟!!
  • حميد A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    8 2
    روزنامه وزين كيهان . لطفا اينقدر آبروي خودرا نبريد . با مردم باشيد . خلاف جهت اراده مردم شنا كردن تا كي ؟
  • بی نام IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    8 2
    با سلام چرا اين توصيه هاي مفيدتان را به آقاي احمدي نژاد نمي كرديد.!!!
  • بی نام A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 3
    مشکلات هم که میراث محمود است!!! این نگه داستن مردم تو محدودیت و ناراحتی بعضی ها از آزادی آدم را یاد قرون وسطی میندازه!!
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    20 7
    شما 8 سال به مردم رسیدید نتیجه این شد؛ لطفا دخالت نکنید
  • رضا A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    16 8
    چطور او موقع نمی فرمودیداحمدی نژاد را به مدیریت جهانی چه کار
  • علی IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    15 5
    حق با شماست آقای فقفوری اینقدر احمدی نژاد برای دولت بعدی مشکلات به میراث گذاشته که اگر دولت بتواند یک یا دو تای آنها مانند گرانی و رکود اقتصادی را حل کن شاهکار کرده
  • شهرام IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    5 2
    شما چیکار کردید.غیر از اینه که این مشکلات که خودتان بیان میفرمائد دستاورد دولت وشما بوده ؟پس خواهشا شما حرفی از رفع مشکلات نزنید.بزارین دولت کارش وبکنه
  • بی نام A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    5 2
    حرکت تبلیغاتییییییییی؟ هرچی حرکت تبلیغاتی بود که شماها انجام دادید استاد
  • pasha IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 2
    طي 8 سال اخير ساكت بوده تازه زبون باز كرده!!!!!!! جناب....... همه ي اينهايي كه گفتي حاصل تلاش رئيس جمهور مغلوب قبليه!!!! ميگم مغلوب چون احمدي نژاد خيلي چيزهارو باخت..
  • بی نام IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 2
    به قول آقاي رئيس جمهور سابق آب بريزيد آنجايي تون كه مي سوزه
  • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    10 2
    چ اشکالی داره که دولت برای دلخوشی مردم هم که شده یه منشور تهیه کرده.دولت قبلی یکی از مسافرت هاش کلی هزینه و وقت صرفش میشد همه به به چه چه میکردن.دیگه انقدر به همه چیز نظر ندید .سعی کنیم به دولت کمک کنیم.این که در مورد هر چیزی بخواهیم نظر بدیم و نقد کنیم که میشه خاله بازی .
  • بی نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    8 2
    از نظر این آقایون انسان ها حق و حقوقی ندارند.. اگر داشتند که این روزگارمون نبود
  • shaki US ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    رييس جمهور پاسدار قانون اساسيه اگه جقوق شهروندي اي خارج از قانون اساسي بگه همين كيهانيون بهش حمله ميكنند0 البته اميدوارم يك روز حقوق شهروندي اي بهتر از مفاد قانون اساسي داشته باشيم و يه روز, قبل از مرگم, اصلاح اين قانون اساسي مشكل دار رو ببينم
  • محمد A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 1
    این موارد تذکری است برای امثال شما ها که جزء نسیان کاران هستید و حقوق مردم را نادیده می گیرید پس اگر به گفته حضرت عالی در قانون اساسی آمده چرا اجرا نشده است. و مردم از حقوق اولیه و انسانی خود(آزادی بیان) محروم هستند.
  • بی نام US ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    11 3
    حقوق شهروندی باید باشد من موافق هستم
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    5 1
    آقا شمارو به اين حرف ها چه كار!
  • دلسوز IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    15 4
    باز قراره یک کار خوب انجام شود سروصدای کیهان وحامیان احمدی نژاد دوباره بلند شد حال اگر کاری به ضرر ملت وکشور بود به به وچه چه اینها بتند بود
  • سعید A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    36 6
    خدا شفات بده ایشالا
  • یه نفر A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    48 7
    اون زمان که احمدی نژاد برای دنیا نسخه مدیریتی می پیچید ایشان کجا بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام GB ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    19 9
    مچكريم از پيشنهادتون جناب كيهان ، اما فرصت شما تمام شده ديگه ،الان نوبت ماست!
  • بی نام A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 3
    خدارا شکر ،بالاخره کیهانی ها هم فهمیدن تومملکت مشکلات اقتصادی ، تورن ، گرانی وبیکاری هست.
  • عليرضا IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    13 4
    به اين آقا بايد گفت : اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست
  • ناشناس IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 1
    جناب آقای فقفوری همه ابعاد یک جامعه بایستی با هم رشد کند نوزادی که فقط شکمش یا سرش بزرگ شود ناقص است مردم امنیت در همه ابعاد را میخواهند فقط شکم سیر نمی خواهند خواسته شخصی خودتان را برای خودتان نگه دارید و در خصوص اظهارنظر در رسانه ها اول نظرسنجی و بعد پیام صادر نمایید
  • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    آخه کدوم کار دولت قبلی قابل دفاع هست ؟ تورم 40 درصد ؟ رشد اقتصادی منفی 5 درصد ؟ تبدیل دلار 1200 تومان به 3600 تومان؟ رشد نجومی قیمت مسکن ؟ رشد 3 برابری قیمت کالاهای تولید داخل ؟ رشد بیکاری به 40 درصد ؟ متاسفانه برخی برای منافع جناحی و چون دولت قبلی براشون سود رسان بود و از خودشون بود حاضرن واقعیت محض رو انکار کنن ! ولی خداوند جای حق نشسته و از ما هم خواسته حق رو بگیم نه بر اساس تمایلات نفسانی و سود و زیان مادی قضاوت کنیم
  • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 1
    آقاي خبر آنلاين تيتر شما درست نيست و تيتر كاملاً ژوزناليستي تنظيم شده است. امروز در ظرف زمان كلمه "روحاني" اولين مرجعش رئيس جمهور كشور است نه يك فرد داراي تحصيلات ديني يا حتي بارمعنايي روحاني به معناي انسان منتسب به روح . خبر شما در وهله اول نشان از حمايت روحاني(رئيس جمهور) از آقاي فلاني دارد كه درست نيست. محبوبيت خود را خراب نكنيد.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    آقاي قفقوري شما كه در 8سال دوران رياست جمهوري احمدي نژاد با وارونه جلوه دادن حقايق اين همه به كشور لطمه زديد و حالا يكي يكي سند خرابكاريها رو مي شود چطور به خودتان اجازه اظهار نظر مي دهيد. من به شما و روزنامه كيهان و همفكرانتان پيشنهاد مي كنم بخاطر اين هشت سال ننگ بهتر است براي هميشه خاموش شويد.
  • مهشید A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    راست میگه خوب!!!!!!!!!!دولت فقط باید خرابکاریهای 8 سال پیش رو درست کنه آقای روحانی باید همه ی بلاهایی که احمدی نژاد و دولتش سر مردم آوردن رو حل و فصل کنه.آخه اصلا دولت جدید وقت کار دیگم پیدا میکنه اصلا با این همه گندی که دولت قبل بالا آورده!!!!!!!!!!؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    روحانی محترم دوران سفسطه گری واحمدی نژادی بپایان رسید. اگراحمدی نژادها وامثال شما معنای حقوق شهروندی رامیدانستند وضع اقتصادی ما به این فضاحت نبود (8سال بیشترین درآمدنفتی وغیرنفتی داشته باشی وبعداز8سال بیشترین آمار بدهی وقرض/بیکاری /اعتیادواختلاسها نبود( قابل توجه روزنامه کیهان/جوان و...
  • آلپر A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    10 4
    چرا حالا که می خواهد اجرایی شود و لا اقل یکه کتابچه ای تحت عنوان حقوق شهروندی بدست مردم داده شود سنگ اندازی می کنید. یکی از مشکلات امروزه جامعه ایرانی این است که از حقوق خود بی خبر است و براحتی اجازه می دهد دیگران به این حقوق تحدی کنند.
  • كارمند A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    5 0
    آقاي فقفوري راست ميگويد رئيس جمهور چكار دارد به حقوق شهروندان مگر شهر وندان آدم هستند اينها عده اي خس وخاشاك هستند كه بايد مثل اسب عصاري كار كنند و پوزه شان را هم ببندند تا از ما حصل آسياب چيزي نخورند وامثال ايشان و آقاي شريعتمداري عقل كل بجايشان تصميم بگيرند وخوب بد را نشانشان بدهند تا يكوقت خداي ناخواسته از سر نااگاهي به جهنم نروند.و بهشت حالي شود واين اقايان آن دنيا براي كه موعظه كنند.
  • صمیمی IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    4 9
    تا حدودی هم نظر ایشان درست است.چرا خود اقای روحانی در آن دوره در مقابل خلاف های دوره احمدی نژاد موضع نگرفتند و سکوت کردند؟
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    39 7
    چرا از آزادی مردم می ترسی ؟!
  • بی نام IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 3
    هر چه قدر هم کم کاری کند بیشتر از احمدی نزاد کار می کنه
  • بی نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    آقای فقفوری 2 تا سوال دارم 1-به فرموده شما "انتظار از دولت محترم آن است که به جای پرداختن به اینگونه مسائل جانبی و تبلیغاتی، بیشترین ظرفیت و تلاش خود را برای مقابله با مشکلاتی نظیر مسائل اقتصادی، تورم، گرانی، اشتغال و... به کار گیرد و از درگیر کردن افکار عمومی به مسائل حاشیه‌ای که برای دولت محترم نیز فرصت‌سوز و هزینه‌ای بی‌سود است پرهیز کند" چرا راجب دولت قبلی این حرف رو نمیزدی؟ که به جای هولوکاست و هاله نور و ...به مشکلات برسند.نکنه نمیدیدن مشکلات رو؟!! 2-چرا روزنامه کیهان رو انتخاب کردین؟!!!
  • بی نام GB ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 1
    آقایون نمی خواهند بفهمند که بخش مهمی از مشکلات اقتصادی ریشه در مسائل و موضوعات سیاسی و اجتماعی داره و این دو موضوع به هیچ عنوان از هم سوا نیستند. تا زمانی که یک دولت حقوق اساسی مردمش رو تضمین نکنه مطمئنا نمی تونه حقوق اقتصادی رو تنظیم کنه. نگاه کنید به کشورهایی که مشکلات اقتصادیشون رو حل کردند مثل همین ترکیه، تا وقتی ارتش قدرت سیاسی و نفوذ در ارکان اجتماعی داشت مشکلات اقتصادی هم پابرجا بود و دهها مثال دیگه...
  • بی نام FI ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 0
    شما نگران چی هستی؟شما هم بهتره به جای اظهارنظر یه مدت برای احترام به مردمی که ۸سال از دولت مورد حمایتتان جز بدبختی ندیدندحداقل مدتی سکوت کنی،تنها چیزی که شماها دارید رو زیاده وبس!
  • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 0
    مشکلات اقتصادی، تورم، گرانی، اشتغال و... چرا در زمان احمدی نژاد توسط آقای فقفوری تذکر داده نشد ؟
  • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    چی شد تا 5 ماه پیش کسی کار به کار دولت نداشت . آقای (دکتر) احمدی نژاد هر کاری که دوست داشت انجام می داد. حالا همه می خوان قانون و رعایت کنند. تا دیروز قانون وجود نداشت حالا یه دفعه همه قانونمند شدند.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    اگه فرصت سوزی هم این دولت داشته باشه بهتر از دولت احمدی نژاده که خانمان سوز بود.
  • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    بله اگه اجازه بدید خرابکاریهای دولت محبوب شما را یک شبه نمی توان جمع کرد !
  • فراز IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 1
    واقعا جای تاسف داره. به نظرم ایشان اگر واقعا بع فکر مردم و بهبود شرایط جامعه هستند بهتره که یک راهکار ارایه بدهند. یا در زمانی که وضعیت به سرعت در حال خراب شدن بود در سالهای قبل یک حرفی سخنی میزدند که مشخص بشه صحبنهای ایشان در جهت بهبود شرایط جامعه هست و سیاسی نیست.... و جناحی نیست. دعا میکنم که انشالا هرچه سریعتر شرایط جامعه برای زندگی کردن بهبود یابد تا همه در کنار هم بتوانیم شاد باشیم. خداوند متعال پشت و پناه تمامی خادمین واقعی مردم باشه و دشمنان مردم رو توی همین دنیا به شکلی مجازات کنه که مردم ببینند و عدل خدا را نظاره کنند. آمین یا رب العالمین
  • بی نام IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 2
    چند سال گذشته که مسایل اقتصادی وبیکاری و..... ظاهرا مشکل نداشت که اقایون میبایست اظهار نظر میفرمودند.
  • آرش IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    اصلا شما را چه به حمایت از رئیس جمهور قبلی؟!
  • بی نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    بازهم مرد بهاری دیگر!
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    21 7
    تو را به کار ریاست جمهور چکار به امورات روحانیت رسیدگی کن برادر جان
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    27 11
    چرا زمان احمدی نژاد روزنامه کیهان دغدغه گرانی و تورم نداشت؟
  • جواد A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    حاجی آقا !خوب بود این افاضات را در دوره رئیس دولت قبلی نیز میفرمودید ؛ تورم و دیگر مشلات گفته شده ارثیه دولت قبل میباشد و شماها آنموقع روزه سکوت گرفته بودید !!!
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    آقای حامی احمدی نژاد تا حالا کجا تشریف داشتی؟ داشتی از احمدی جون تعریف میکردی وقت نداشتی به بیکاری وگرونی اشاره کنی!!!!!!!!!!!!
  • دلسوخته IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    بازم کیهان خدایااین طنز نامه رو ازما بگیر
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    این چه موجودیه که هنوز طرفدار احمدی نژاده
  • بی نام US ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    آره دیگه روحانی فقط باید فکرشو متمرکز کنه روی خراب کاری های دولت قبلی.اصلا مگه وقت میشه که با این همه نابسامانی بازمانده از دولت قبل به چیز دیگه ای فکر کنه.این آقای حامی احمدی نژاد باید از حمایت های بی دریغشون از کسی که ایران را نه تنها 8 سال متوقف کرد بلکه به عقب نیز برگرداند ، توبه کنند و آن وقت بیایند از دولتی که تازه اومده سر کار انتقاد کنند.8سال شما خراب کردید.آقای روحانی باید 16 سال اول خرابکاری شما رو جمع و جور کند بعد تازه فکر چیزهای دیگه باشند.مهم نیست نظرم رو بذارید مهم اینه که خودتون بخونید.حرف های بسیاری دارم که ...
  • بی نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    خود شما را به اين كار ها چه كار آخه عزيز من ؟!
  • شانتیا A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    شهر که شلوغ میشه .. هفتیرکش زیاد میشه..
  • قانون اساسی A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    استادی می گفت امروزه سخت ترین کار درس دادن قانون اساسی سر کلاس است؟!!!
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    خوب راست میگه خس و خاشاک که حقوق شهروندی ندارن
  • ساسان A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    این روحانی گرامی صضشاید از ما بهترون هستند و شهروند به حساب نمی آیند . چون حتی اگر تبلیغاتی هم باشد قرار نیست از مردم پول بگیرند بلکه می خواهند حق مردم را بصورت منشور ( که فکر کنم اولینش هم در ایران باستان بوده ) مکتوب کنند که هر کسی به شعور مردم توهین نکند .
  • بنده خدا A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 5
    بنظر میرسد حقوق شهروندی و حق الناس برای این برادر حامی رئیس جمهور سابق اهمیتی ندارد ولی ایشان باید بدانند که این موضوع برای ملت اهمیت دارد.
  • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    15 8
    فقد بگید این همه رووو رو از کجا میارید ؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    13 6
    چرا دوره محمود ازین حرفها(تلاش خود را برای مقابله با مشکلاتی نظیر مسائل اقتصادی، تورم، گرانی، اشتغال و... به کار گیرد )نمیزدی
  • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    14 4
    همونجوری تلاش کنه که در هشت سال گذشته تلاش شد؟
  • بي نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    يكي از بندهاي منشور: -12-3 تفتیش عقاید ممنوع است. هیچ کس را نمیتوان به پذیرش یا داشتن اندیشهای خاص مجبور یا از آن منع نمود. شما از اين منشور ناراحتيد.
  • احسان IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    آره خوب ملت که حقوقی ندارن !!!!!
  • محمد A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 3
    برای حاج اقا متاسفیم
  • مهرداد IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    4 0
    دو کلمه هم از مادر عروس بشنوید...از این توصیه ها برای عزیز دلتون تو 8 سال گذشته چرا نداشتیدآقای لیدر افراطیون
  • یکی از%50 A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 16
    آقای روحانی با این کاراش فقط انرژی ذخیره شده ی اون 50درصدی که بهش رأی ندادنو آزاد میکنه. این رفتارای "افراطی" فقط دکتر احمدی نژادو موجه تر از اون موقع که 24میلیون نفر بهش رأی دادن، جلوه میده.
    • بی نام A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
      1 0
      كجاش افراطيه دقيقا؟اجراي قانون اساسي افراطيه؟!!
  • milad A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    روحانی حامی احمدی نژاد را به اظهار نظر در مورد دکتر روحانی در سرمقاله روزنامه کیهان چه کار؟؟؟!!!!!!!!فک کن؟؟؟ کیهاااااااااااااااااااااااااااااااان!!!!!!
  • مهربان IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    آقاي فقفوری و کيهان نظر شما راجعبه منشور حقوق جهاني احمدي نژاد(محمود کبير) چي بود؟
  • ماهان آسیا گیل A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 9
    احسنت دولت روحانی فقط فرافکنی مبکنه
  • بی نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    14 4
    از نظر امثال این آقایان مردم حکم صفر بعد از ممیز رو دارند.
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    4 2
    نظر ايشان همواره اخذ شود!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    13 5
    من نميدونم تو كه حامي احمدي نژادي چطور روت ميشه در مورد تورم و وضعيت اقتصادي حرف بزني.
  • بی نام IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    10 4
    یکی نیست به این آقا بگه مگه دوره قبل ما مشکلی هم داشتیم که آقای روحانی بخواهند به آن برسند و درستش کنند؟
  • مهدی IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 2
    خوش بود گر محک تجربه اید به میان تا سیه روز شود هر که در او غش باشد حافظ بنویسید محک بخوانید بخوانید منشور حقوق شهروندی
  • 1 A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 3
    حالا کی بیشتر این مشکلات(نظیر مسائل اقتصادی، تورم، گرانی، اشتغال و...)رو درست کرده؟؟! آقای روحانی حامی احمدی نژاد؟!!
  • ایرانی IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 2
    تو خوبی !!!! اینا کار احمدی نژاده اون باید بیاد این کار رو بکنه تازه مدیریت جهانی هم بهش اضافه کنید!!!!
  • شریفی A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    27 7
    حقوق شهروندی حق مسلم ماست...
  • عباس A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    اگر منشور تكميل بشه مشكلاتي كه رديف كرديد سريعتر حل ميشه ميگي نه كمك كن چوب لاي چرخ دولت نره .
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    برو ببین استادت احمدی نژاد با این مملکت چه کرد؟ صد رحمت به قجر.
  • عادل IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    2 1
    بابا جان خخخخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    12 4
    از نظر این آقا حقوق شهروندی مسایل حاشیه ایه البته از تعداد زندانیان سیاسی گشت ارشاد شنود نماینده مجلس و هزاران رعایت حقوق شروندی دیگه مشخصه!!
  • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    12 3
    خب اينم خودش يه مشکل هست و روحاني وعده داد که حلش ميکنه. يعني اجرايي کردن قانون اساسي(که وظيفه ي اصلي رئيس جمهوره)يه مسئله ي حاشيه ايه؟!!!
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    7 2
    راست میگین !!!! این دولت هر چقدر هم وقت بذار خرابکاری های دولت نهم و دهم رو درست کنه باز هم وقت کم میاره.
  • ملت ایران FI ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    احمدی نژاد وتمامی حامیانش منفورترین گروه از نظر ملت ایران هستند.
    • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      کیهانُ از قلم انداختی!
    • رضا A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
      40 5
      آقای خبرآنلاین ما نخواهیم از مقالات کیهان با خبر بشیم باید کی رو ببینیم ؟؟ این آقایون باید به جرم کلاه سر مردم گذاشتن و حمایت از دشمنان مردم ایران محاکمه بشن نه اینکه هر روز مقالاتشون منعکس بشه اینجا .
    • بی نام SE ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
      13 1
      البته جای هیچ تعجبی نیست این کیهانی ها و دیگر کیهان صفتان وقتی صحبت از حقوق شهروندی و بشری میشه حالشون بد می شه!
    • یکی از مردم A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      9 0
      باز یکی از این جناح خودشو همه مردم حساب کرد بـــــــــــــــــــابــــــــــــــــــا
  • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    16 6
    راست میگه مشکلات دیگه که احمدی نزاد ساخته رو حل کنید هم 40 سال طول میکشه.
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    7 1
    راست گفته گرونی ها از دوره احمدی نزاد بیشتر شده به اقتصاد برسید حقوق شهروندی کیلویی چند؟؟؟؟؟؟
  • تکتم IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    23 7
    جناب آقای محمد صادق فقفوری توجه فرمایید که مشکلاتی نظیر مسائل اقتصادی، تورم، گرانی، اشتغال و... نتیجه زحمات شبانه روزی دولت همان احمدی نژادی ست که جنابعالی از حامیانش بودی. حامیان احمدی نژاد به اندازه ی خود او در نابسامانی های به جا مانده از او مقصرند. شما هم مقصرید.
  • بی نام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    جای تعجب هم ندارد که یکی ازطرفداران اون بنده خدا نداند که حقوق شهروندی یکی از مطالبات ضروری وهمیشگی مردم است .
  • بهرنگ IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    89 14
    اخه برو با همون احمدی نزاد سماق مک بزنید
  • سعید IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    به عنوان یک ایرانی هیچگاه حقوق شهروندی بصورت شفاف برای بنده تعریف نشده است اگر آقای روحانی این کار را بکند دست او را می بوسم
  • فرزاد EU ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    منشور حقوقی که این همه تبلیغ برای ان از طرف رییس جمهور میشه سال58 به طور کامل در قانون اساسی امده وتخلف از ان جرم محسوب میشه اقای رییس جمهور به جای خدمی به مردم ورعایت قانون تبلیغ دروغ نکن وقانون اساسی را به نفع خود مصادره نکن زشته
    • محمد هادی DE ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      25 4
      فازت چیه؟
    • محسن A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      22 4
      همه میدانند که منشور در قانون اساسی وجود دارد ولی اجرایی نشده است.پس شما خودشو ناراحت نکن.
    • بی نام A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      33 4
      اگه قانون بوده چرا کسی ازش نمیدونه شاید هم به نفع نبوده اجرا شه دوست عزیز
    • بی نام A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      24 5
      شما خودشو ناراحت نکن .باشه شما راست میگی !!!!!!
  • محسن IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    94 8
    جناب اقای فقفوری! قبول کنید دولت عوض شده است؛ پس چرا توقع دارید منشور حقوق شهروندی باید توسط جبهه پایداری تهیه و ابلاغ شود؟
  • حسن A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    عزیز شما که ایتقدر بیدار وجدانی چرا در زمان دولتی که مسبب این گرانی ها و نابسامانی ها بو نطق نمیکردی؟
    • سارا IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      دولت قبل مصوب این گرانی ها نبود بلکه دستهایی پشت پرده بود که کار شکنی میکردند قیمتها را بردند بالا حالا که اومدند رو کار میارند پایین و میزنند به نام خودشون
  • خشایار IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    46 9
    هروقت از ما نظر خواستن حرف بزنید
    • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
      16 5
      خشایار , ای که گفتی یعنی چه ؟
  • بی نام A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    74 6
    حاج آقا یه چیزی میگیدا. مگه میشه دولتی که آقای احمدی نژاد تحویل داده مشکلاتی مثل تورم اشتقال و ... داشته باشه؟
  • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    اینها رو چرا به دکترت نگفتی که هی به دولتهای قبلش می توپید؟این گرونیها هم کار دولت مهر ورزته
  • بی نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    یکی نیست به این بابا بگه مشکلاتی که نام بردی همش در زمان محبوب شما پیش اومد واسه الان نیست
  • ساسان A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    100 8
    این منشور سرشار از سود است البته برای کسانی که به شخصیت و روح انسانی خود احترام می گذارند بگذارید حداقل های لازم را به صورت همین منشور تعیین نمایند تا هر آقازاده ای به خود اجازه ندهد خود را مردم قیم مردم بداند و برای مردم تصمیم بگیرد
  • زرمنده 8 سال دفاع مقدس A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    26 9
    ما شما را نمی خواهیم با چه زبانی بگوییم
  • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    11 3
    بله دیگه دولت اقای روحانی باید با تمام توان مشکلاتی رو حل کنه که احمدی نژاد با پشتیبانی شما به وجود آورده!
  • دختر A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    7 2
    اره آقای روحانی به جای حقوق شهروندی باید به فکر بدبخت کردن مردم باشه. به فکر گرانی و افزایش تورم باشه .باید به فکر انجام دادن کارهایی باشه که مردم رو از بیخ و بن نابود کنه. نمیدونم کی به کیهان میگه حرف بزنه
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    20 8
    کیهانیها از محبوبیت بیشتر دولت هراس دارند
  • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    21 6
    اگه به رئیس جمهور مربوط نیست به شما مربوطه؟
  • بی نام A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    5 1
    يك ذره كم اطلاعي بعضيها از عملكرد مخرب احمدينژاد با اين اطلاعرساني دقيق روحاني برطرف شد حالا متوجه شديم در اين هشت سال چه بر سر اين مملكت انمده
  • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    11 5
    حامیان احمدی نژاد مثل خودش اعتماد به نفس و روی زیادی دارند. خبرآنلاین خودت بگو چند بار باید برات نظر بزاریم تا چاپش کنی.
  • بی نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    42 7
    آقای شریعتمداری من رو یاد اون فیلم کارتونی میندازه من مخالفم . من می دونم . من مخالفم . آرزو به دلمون موند این افراطیون منفور واسه یه بار هم که شده یه حرفی بزنند آدم نفرینشون نکنه . ممنون خبر آنلاین
  • mohsen IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    32 8
    لطفا این آقا بفرمایند مگر از دولت قبل مشکل تورم ،اشتغال، بیکاری و مشکلات اقتصادی برای مردم مانده که اآقای روحانی بخواهند به این مشکلات فکر کنند. خدارا شکر آقای احمدی نژاد در دولت قبل همه مشکلات را حل کرده و فقط مانده بود که مدیریت جهانی را برعهده بگیرند که دوره ریاست جمهوری ایشان خداراشکرتمام شد.
  • یا مولا A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    31 10
    یک بند هم به این منشور بعنوان حقوق ملت اضافه شود : کیهات تعطیل شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سیرجانی A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    26 10
    خدا رو شکر که مردم توی این 8 سال اصول گرایان را شناختند و برای مومن جایز نیست که یک اشتباه رو 2بار مرتکب شه
  • نیما IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    4 1
    چرا نظر منو درج نمیکنید جدیدا" تا حالا هرچی نظر دادم درج نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • كيا IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    30 10
    آقاي شريعتمداري خودش مي دونه مخاطبش از چه قشر و قماشي هستن! برا همونا بنويس برادر كه دلشون خوش باشه
  • بی نام IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    3 1
    اونوقت آقاي فقفوري شما را به كارهاي رييس جمهور چكار؟! شما مشكلات خودتو حل كن
  • اشکان A1 ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    3 1
    آقای شریعتمداری تا کی ؟؟؟؟؟ تمام این مشکلاتی که نام بردید مسئولش شخص آقای محمود احمدی نژاد است این ایراد ها را به او بگویید نه به آقای روحانی ...
  • بی نام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    3 0
    از حاج حسین آقا بپزسید اصلاً تورم، گرانی و مشکلات رو بالاخره قبول داره یا نه اگه دارد مرحمت بفرماید در ایکی از این مقالات پر آب و تاب روزنامه اش بنویسه که سرمنشا این وضع بد اقتصادی کجاست، نمی دونم چرا وقتی حرف از مشکلات می شه این حسین آقای ما از دولت اصلاحات به دولت روحانی پل می زنه و تاریخ پرحاشیه دولت کریمه!!!!! رو قلم می گیره ، نه واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    1 21
    حرف حق زده. چرا ناراحت میشید؟
    • بی نام A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
      1 1
      حرف حق؟ روحاني ميخواد قانون اساسي رو اجرايي كنه اين يكي از اولين وظايفشه و يكي از معدود قولهايي هست كه داده
  • چند درصد از مردم در انتخابات رای ندادن؟ A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    2 0
    چند درصد از مردم در انتخابات رای ندادن؟ هیچکسی از شما نمیدونه.
  • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    2 0
    از کیهان ننویس تحریمت میکنم ها
  • من IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    1 0
    خبر آنلاين لطفا ديگه از اين اخبار نا اميد كننده نذار!
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    1 0
    حالا فکر میکنه دوهزار سال دیگه میشه کوروش کبیر ثانی این آقای روحانی.!!!!
  • متنفر از شما A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    2 1
    چرا از رشوه های پرداختی دوست عزیزتون تیتر نمیزنین..... مرتضوی رو گفتم...!!! آشنا نیست ؟
  • بی نام A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
    2 1
    کیهان باید درهمه موارد اظهار نظر کنه . حرفاش روی دلسوزی نیست بیشتر جنبه دشمنی و غرض ورزی داره
  • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    0 0
    کلا تیپ روحانی و وادبیات او در صحبت کردن برای مردم با این همه مشکلات آرامش بخش است و بوی امید ... می اید و این یعنی امیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد ... و تنها همین برای حداقل گروهی از مردم شیرین است.پس لطفا با نظرهای جناحی و گروهی و... خود و آخرت خود را ن ف ر و ش ی د .